شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450
شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

Sweet Baby Baby Bottle Model 450 150ml

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

شیشه شیر یکی از ضروری ترین محصولاتی است که برای همه نوزادها مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوتی ندارد که نوزاد شما از شیر مادر یا شیر خشک تغذیه کند؛ به هر حال به یک تا چند عدد از این محصول، نیاز خواهد داشت. به دلیل تنوع بسیار زیاد این محصول در بازار، ممکن است شما نیز هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید؛ به همین دلیل ما قصد داریم محصولی به نام شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450 را به شما معرفی نماییم که می تواند در لیست بهترین محصولات برای کودک شما قرار بگیرد. در ادامه با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد و برای خرید شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450، می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نمایید.

خرید شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

از جمله مهم ترین مواردی که هنگام انتخاب شیشه شیرها باید در نظر داشته باشید، جنس مواد اولیه آن است. مواد اولیه ای که در ساخت شیشه شیر مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه کافی را داشته باشید. در مرحله بعدی نوع سری شیشه شیر است که از لحاظ جنس  و نوع بررسی می شود. شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450، دارای مرغوب ترین مواد اولیه بوده و هم چنین سری آن از نوع سری های گرد می باشد. سری های گرد برای  کودکانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، می تواند مناسب تر باشد؛ اما گاهی می بینیم کودکانی که از شیرخشک تغذیه می کنند نیز به سری های گرد علاقه بیش تری نشان می دهند. پس می توانید با در نظر گرفتن سلیقه کودک تان، این محصول را به عنوان بهترین و با کیفیت ترین شیشه شیر، انتخاب نمایید.

ویژگی های شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

  • دارای سری گرد
  • ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت
  • فاقد فتالات و pba

معرفی شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450، ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد و می توانیم بگوییم در آن از کوچک ترین مواد مضری استفاده نشده است. اگر در شیشه شیر انتخاب شده توسط شما، حتی ذره ای مواد مضر وجود داشته باشد، می تواند منجر به بروز مشکلات جبران ناپذیری گردد. سری این محصول از نوع گرد است  و در آن 150 میل شیر جا می گیرد.

نحوه استفاده از شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450

حتما پس از هر بار استفاده آن را خوب شسته و خشک نمایید. هیچ گاه برای ضدعفونی کردن شیشه شیر سوییت بیبی 150 میل مدل 450؛ آن را اخل آب جوش قرار ندهید.  هم چنین قرار دادن این شیشه شیر در داخل مایکرویو کاری اشتباه است. به صورت کلی می توان گفت مهم ترین نکته در استفاده از انواع شیشه شیرها، رعایت بهداشت آن است که با توجه به نکات گفته شده در بالا قطعا می توانید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. در نهایت به شما توصیه می کنیم از مواد شستشوی قوی برای شستن شیشه شیر استفاده نکنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران