لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046
لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

Sweet Baby Glass Model 046 210ml

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

لیوان مانند شیشه شیر یکی از پرکاربرد ترین وسایلی که برای تمامی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما نیز قصد خرید یک لیوان با کیفیت و مطمئن را دارید؛ می توانید در ادامه همراه ما باشید تا محصولی بسیار با کیفیت را به شما معرفی نماییم. این محصول لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046 بوده و  می توانید برای خرید لیوان سوئیت بیبی مدل 046، به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید؛ در ادامه با ویژگی های این لیوان بیش تر آشنا خواهیم شد.

خرید لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

به صورت کلی برای خرید تمامی ظروفی که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد؛ توجه به مواد اولیه آن ها بسیار ضروری است؛ زیرا اگر در مواد اولیه که برای ساخت ظروف کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، حتی مقدار بسیار کمی مواد غیر استاندارد و غیر مجاز وجود داشته باشد؛ با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد. لیوان دسته دار کودک سوئیت بیبی مدل 046، از جمله محصولاتی است که می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید؛ زیرا در این لیوان کوچک ترین مواد غیر استاندارد و مضری وجود ندارد و اگر در ظروف کودکان، مواد غیر استاندارد و غیر مجاز وجود داشته باشد با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد.

ویژگی های لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

  • دارای دسته
  • 210 میل
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  •  فاقد فتالات

معرفی لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

لیوان دسته دار کودک سوییت بیبی مدل 046 محصولی است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. به صورت کلی برند سوئیت بیبی برای ساخت محصولات خود سعی می کند از بهترین مواد اولیه استفاده نماید. این لیوان از نوع لیوان های دسته دار بوده و به همین دلیل برای نوزادان و کودکانی که به تازگی در حال یادگیری استفاده از لیوان هستند، می‌تواند بسیار مناسب باشد.  از آنجایی که در ابتدا کودکان با نحوه گرفتن لیوان آشنا نیستند؛ بهتر است برای آن ها از لیوان های دسته دار استفاده نمایید که لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی مدل 046 برای شما می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این محصول دارای حجم 210 میل است که این مورد نیز از جمله ویژگی های قابل توجه آن محسوب می شود. تصور کنید که شما قصد بیرون رفتن از خانه را دارید و برای مدت زمان طولانی فرصت آماده کردن غذا شیر خشک و یا به صورت کلی نوشیدنی های مورد نیاز کودک تان را نخواهید داشت، در این موقعیت ها همراه داشتن یک لیوان با گنجایش بالا می‌تواند به شما کمک بسیاری نماید.

نحوه استفاده از لیوان کودک دسته دار سوییت بیبی 210 میل مدل 046

برای استفاده از ظروف نوزادان و کودکان نیازی به دانستن دستورالعمل و یا نکته خاصی ندارید، تنها نکته مهمی که در مورد همه آن ها وجود دارد و یکسان است؛ رعایت بهداشت این محصولات می باشد؛ زیرا بدن کودکان ضعیف بوده و به شدت در مقابل کوچک‌ ترین میکروب ها واکنش نشان می دهد. رعایت بهداشت در تمامی موارد از جمله رعایت بهداشت ظروف آن ها بسیار ضروری است. برای رعایت بهداشت لیوان دسته دار سوئیت بیبی به شما توصیه می کنیم پس از هر بار استفاده آن را شسته و به خوبی خشک نمایید. هیچ گاه از مواد شستشو دهنده قوی استفاده نکنید؛ زیرا این مواد شست و شو دهنده به تنهایی می‌تواند برای کودکان مضر باشند. هم چنین برخی از مادران تصور می‌کنند با استفاده از آب داغ و یا مایکرویو می‌تواند این محصولات را ضد عفونی کنند که کاملا اشتباه است و نباید از این روش اشتباه استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران