پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی
پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

Easy Life Adult Protective Diaper Large 14pcs

ایزی لایف

|

ایزی لایف
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

با توجه به روند افزایش سن و پیری و کهولت، بعضی از افراد چه خانم و چه آقا دچار مشکلاتی مثل بی اختیاری ادرار می شوند و برای اینکه محیط اطراف خود را آلوده نسازند باید از پوشک مخصوص استفاده نمایند. ایزی لایف یکی از برندهایی می باشد که در زمینه تولید پوشک بزرگسال و بچه ها بسیار موفق عمل کرده و به فروش بالایی در این زمینه دست یافته است. این برند این بار با تولید پوشک سایز بزرگ مناسب بزرگسالان، گام مهمی در جهت بهداشت و مراقبت از افراد سالمند برداشته است و به دلیل اینکه ساخت ایران می باشد، از قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای هم برخوردار می باشد. هم اکنون می توانید برای خرید این محصول اورجینال از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

ویژگیهای پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

سایز بزرگ، ضد حساسیت، پوشش نفوذ پذیر برای عبور هوا، دو لایه، دارای چسب قوی، پودر جاذب آنتی باکتریال، جذب بو و جلوگیری از نفوذ ترشحات به بیرون

معرفی پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

این محصول ایرانی در یک بسته بندی 14عددی می باشد و سایز بزرگ آن برای بیمارانی که دور کمرشان 130-90سانتی متر می باشد، کاملا مناسب خواهد بود. به دلیل سایز بزرگ و حالت دو لایه ای که دارد، از جذب بالایی هم برخوردار می باشد و آلودگی و کثیفی را در سطح پوشک پخش خواهد کرد تا از نفوذ ترشحات به بیرون لباس کاملا جلوگیری شود. جنس پوشک ایزی لایف کاملا نرم و ضد حساسیت می باشد و از هر گونه ادرار سوختگی جلوگیری خواهد کرد و با داشتن کش پهن و محکم در داخل و 4 چسب قوی در طرفین آن، کاملا فیت قرار خواهد گرفت. پوشک ایزی لایف قابلیت تبادل هوا را دارد تا پوست بیمار دچار التهاب و قرمزی و خارش نگردد. داشتن پودر جاذب آنتی باکتریال یکی دیگر از ویژگیهای مهم این محصول می باشد که ضد باکتری و از بین برنده بوی نامطبوع خواهد بود. تمام این ویژگیها موجب شده اند تا ایزی لایف، زندگی را آسان سازد.

نحوه استفاده از پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

این کار دقیقا شبیه به پوشک کردن کودکان می باشد. به این صورت که، ابتدا باید بدن بیمار را از آلودگی ها و کثیفی ها تمیز کنید سپس پوشک را زیر کمر بیمار می گذاریم و قسمت پایین پوشک را زیر قسمت بالایی قرار می دهیم و با استفاده از 4 چسبی که در طرفین پوشک قرار گرفته اند، آن را محکم دور کمر بیمار می بندیم و فیت می کنیم تا جا به جا نشود. برای تعویض پوشک هم چسب های طرفین را باز می کنیم و پوشک را بیرون می آوریم.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران