اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال ضد تعریق نیوا 150 میلی لیتری
اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال ضد تعریق نیوا 150 میلی لیتری

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال ضد تعریق نیوا 150 میلی لیتری

Nivea Original Black And White Deo Spray For Women 150ml

نیوآ

|

نیوآ
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال، از ایجاد لکه های زرد عرق بر لباس های سیاه و یا سفید جلوگیری می کند و با رایحه خوش خود حس تمیزی و شادابی را در طول روز برایتان به ارمغان می آورد. این اسپری قادر است تا 48 ساعت محافظتی کامل را برای جلوگیری از بوی بد بدن ارائه دهد.

ترکیبات این محصول به گونه‌ایست که ضمن کنترل تعریق و خوشبو کردن ناحیه‌ی زیر بغل، لباس‌های تیره را تیره و لباس روشن را به مدت طولانی تر روشن نگه می‌دارد و هیچ نوع لکه و یا زردی بر جا نمی‌گذارد. این اسپری رایحه ای زنانه و معطر مشابه به بوی گل ها دارد. این محصول توسط تولید شده شرکت هامبورگ در آلمان تولید میگردد.

این اسپری در حجم 150 میلی لیتر در بسته هایی با رنگ سفید و سیاه ارائه میگردد. تاثیرات استفاده - لکه ی سفید روی لباس یا پوستتان بر جا نمی گذارد. - از ایجاد لکه های زرد رنگ بر لباس های روشن جلوگیری کرده و آنها را به مدت طولانی تر روشن نگه می دارد. - 48 ساعت اعتماد به نفس کامل، محافظت از تعریق. - فاقد ترکیبات الکل دار. - عدم ایجاد حساسیت.

درباره اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال ضد تعریق نیوا 150 میلی لیتری حفاظتی موثر در جلوگیری از تشکیل لکه های سفید و زرد ارائه می دهد و با فرمول منحصر به فرد، قدرت حفاظت این محصول تا 48 ساعت بعد از استفاده از آن می باشد و در حفظ رنگ اصلی لباس هایتان در نقاطیکه تعریق زیادی دارد به شما کمک می کند. حفاظت لطیف و شفاف این دئودورانت هیچ ردی بر جا نمی گذارد.

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت اورجینال وسط انیستیتو “Hohenstein International Textile Institute” تائید شده است. این دئودورانت فوق العاده قابل اشتعال است. مخزن تحت فشار افشانه ممکن است در اثر گرما منفجر شود. دور از گرما، سطوح داغ، جرقه، شعله های آتش بازی و سایر منابع احتراق نگه دارید. سیگار کشیدن در حین استفاده یا در مجاورت محصول ممنوع است. اسپری را بر روی شعله یا منبع احتراق نگذارید. حتی بعد از اتمام محصول از سوراخ کردن یا سوزاندن افشانه خودداری کنید.

ابدا از اسپری بر روی نواحی دارای زخم یا جوش استفاده نکنید. در معرض نور مستقیم خورشید یا دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد قرار ندهید. فقط افشانه خالی را به بازیافت تحویل بدهید. منحصرا برای هدف مورد نظر به کار برده شود. روش استفاده قبل از استفاده، خوب تکان بدهید! با 15 سانتی متر فاصله از ناحیه مورد نظر زیر بغل یا مناطق مورد نظر نگه داشته و آرام اسپری کنید. صبر کنید تا محصول کاملا خشک شود و سپس لباستان را بپوشید. استفاده از اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت فرش میست نیوا بعد از حمام و یا همراه با عطر ها تاثیر و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

مریم باقری

Invalid Date

4

مریم باقری

Invalid Date

4

265,000

%10

238,500