کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل
کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل

کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل

Seagull Lightpro Herbal Lightening Cream 40ml

سی گل

|

سی گل
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل

اگر در بین برندهای ایرانی به دنبال خرید کرمی برای روشن کردن پوست خود می گردید بهتر است از نمونه گیاهی خریداری کنید که هم مواد شیمیایی نداشته باشد و بدون حساسیت و ضد التهاب باشد. کرم روشن کننده سی گل یکی از این نمونه های ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد که به صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد و شما می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید.

معرفی کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل

کرم ایرانی سی گل به صورت تیوپی و در حجم 40 میل می باشد که برای انواع مختلف پوست به کار برده می شود. به دلیل داشتن ماده ای به نام آربوتین، باعث روشن شدن و سفید شدن پوست شده و وجود ماده ای دیگر به نام رومکس، پوست شما را یکدست و یکرنگ نشان خواهد داد. ویتامین های A&E&C هم برای از بین بردن انواع لک ها، بازسازی و کلاژن سازی پوست به کار رفته و با داشتن خاصیت آنتی اکسیدان، از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و نور آفتاب و دیگر عوامل خارجی که منجر به ایجاد لک های قهوه ای می شوند، جلوگیری به عمل خواهد آورد. این کرم عمل لایه برداری را انجام خواهد داد و سلولهای جدید را جایگزین سلولهای قدیمی پوست خواهد کرد. تمام خانم ها به جز زیر 12 سال می توانند این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند. این محصول برای روشن کردن پوست و محافظت در برابر رادیکال های آزاد به کار می رود ضمن اینکه به دلیل داشتن پایه های گیاهی و نداشتن هیدروکینون، از سوزش و التهاب و لک های تیره پوست جلوگیری می کند. با انجام لایه برداری پوست، لک های تیره را از بین برده و شفافیت و روشنی را جایگزین آن می نماید.

برند سی گل

برند سی گل توسط کمپانی و آزمایشگاه خانوادگی دکتر نصر اله اخوی، در سال 1369 بنا نهاده شد. دکتر اخوی که تنها متخصص بین المللی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور است، یکی از اعضای موسسه متشکل از متخصصین بین المللی در کشور فرانسه هم می باشد که با برندهای بزرگ و مشهوری مثل لورال، ویشی و لانکوم و بسیاری از آزمایشگاه های تولید دارو، همکاری کرده است. برند سی گل، حاصل چهل سال تجربه و دانش دکتر اخوی، در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی می باشد.

نحوه استفاده از کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل

روزی 2 مرتبه، صبح و شب، کرم را روی پوست تمیز به جز دور چشم ها و در محل لک ها بزنید و تا جذب شدن کامل ماساژ دهید. دقت داشته باشید که پس از استفاده از محصولات ضد لک، به هیچ عنوان زیر نور لامپ و یا نورهای سفید و فلوئورسانت قرار نگیرید و چه در خانه و برای رفتن بیرون از منزل، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

خرید اینترنتی کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل 40 میل

شما می توانید قبل از خرید کرم روشن کننده گیاهی سی گل، مشخصات فنی و نحوه استفاده از آن را در سایت مو تن رو بخوانید و آگاهانه خریدی لذتبخش را داشته باشید. علاوه بر اینها شما با مناسبترین هزینه، صاحب کالایی اورجینال و با کیفیت خواهید شد که به راحتی درب منزل دریافت نمایید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

سارا آذرآتش

۱۴۰۱/۹/۷

4

Bahar Mostofi

۱۳۹۸/۲/۲

5

آناهيتا .

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

5

Asal 70

۱۳۹۷/۸/۲۰

5

129,000

%50

64,500