ماسک مو حاوی شیر و جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میل
ماسک مو حاوی شیر و جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میل

ماسک مو حاوی شیر و جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میل

Fulica Oat Extract Hair Mask For Dry & Damaged Hair 100ml

فولیکا

|

فولیکا
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماسک مو حاوی شیر و جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میل

ماسک موی مورد نظر حاوی روغن شیر جو دو سر می باشد که این شیر مخصوص مو های خشک و شکننده و آسیب دیده است و سبب رطوبت رسانی، افزایش لطافت، افزایش نرمی و... مو ها می شود. مواد موجود در این ماسک مو سبب آب رسانی به مو و پوست سر، حفظ درخشندگی و براقیت طبیعی مو و جلوگیری از ایجاد مو خوره می شوند.

کراتین موجود در این ماسک نیز وظیفه ی تغذیه رسانی به پوست سر و موهای سر را دارد این کراتین متشکل از پروتئین هیدرولیزه شده ی گندم است که مزایای قابلی توجهی دارد. بنابراین با توجه به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده ی این ماسک مو، می توان آن را به عنوان یک داروی گیاهی برای تقویت موها و پوست کف سر به شمار آورد، و با استفاده از این ماسک، دیگر نیازی به استفاده از دارو های شیمیایی نباشد.

 

روش استفاده از ماسک مو حاوی شیر جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میل

قبل از استفاده از این ماسک مو لازم است تا ابتدا با استفاده ی از شامپوی نرم کننده ای مو های خود را شست و شو دهید.

در مرحله ی اول، موهای خود را با آب ولرم خیس نمایید و سپس با شامپوی مورد نظر که در بالا به آن اشاره شد مو های خود را بشویید. همزمان با شستن مو ها به وسیله ی شامپو، پوست سر خود را نیز ماساژ داده تا سبب افزایش جریان خون گردد. در حین شست و شو نیازی به افزایش میزان شامپو نیست، چرا که مصرف زیاد شامپو مو ها را آسیب پذیر و شکننده می کند. پس از آب کشی مو ها، توجه داشته باشید که هیچ کفی روی مو ها وجود نداشته باشد، چرا که سبب چربی و ایجاد شوره روی موها می شود و حتی می تواند اثر این ماسک را خنثی کند.

مرحله ی دوم استفاده از ماسک مورد نظر است، مقداری از ماسک را روی مو ها گذاشته و به مدت 5 دقیقه به آرامی ماساژ می دهید، به مدت 5 دقیقه ی دیگر بگذارید تا روی موهایتان بماند، و سپس با آب ولرم آن را شست و شو دهید.

 

تاثیر استفاده از ماسک مو حاوی شیر جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میل

این ماسک مو، برای افرادی که دارای موهای خشک، شکننده وآسیب دیده می باشند تولید شده است، هر یک از افرادی که دارای این گونه مو می باشند، می توانند از این ماسک استفاده کرده و پس از مدتی متوجه اثرات مثبت آن بر روی موهای خود شوند.

همچنین افرادی که دارای موهای دو شاخه و یا در اصطلاح دارای موخوره می باشند، می توانند از این ماسک استفاده کنند، چرا که دلیل اصلی ایجاد موخوره خشکی آب طبیعی مو است،  و این ماسک می تواند عملیات رطوبت دهی و آبرسانی به موها را انجام دهد. پس از استفاده از این ماسک متوجه لطفات و نرمی موهای خود، کاهش موخوره ها، تقویت ریشه، افزایش و سرعت در رشد موها،  و به طور کلی تغذیه ی مناسب موها می شوید.

این ماسک به دلیل داشتن کراتینه، لایه نازکی از کراتینه روی موهای شما ایجاد می کند که سبب محافظت و مقاومت موهای شما در برابر تهدیدات خارجی همانند خشکی آب و هوا می شود.

 

ویژگی های ماسک مو حاوی شیر جو دو سر مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

  • دارای عصاره شیر جو دو سر
  • سبب آبرسانی به مو ها
  • افزایش درخشندگی مو ها
  • سبب لطافت و نرمی و همچنین ترمیم موها
  • استحکام بخشی و مقاومت مو ها

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

saba kh

Invalid Date

5

فاطمه جعفری

۱۳۹۸/۶/۱۶

5

benita m

۱۳۹۸/۹/۱۴

5

97,500