شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل
شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل

شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل

Fulika Mild Daily Shampoo 200ml

فولیکا

|

فولیکا
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو فولیکا ملایم حاوی پاک کننده های ملایم و پرو ویتامین B5، از خشکی و تخریب لایه خارجی موها جلوگیری می کند. این ویتامین ها با نفوذ به ساقه مو موجب تقویت و افزایش استحکام ریشه موها شده و رطوبت کافی را برای مو فراهم می کند. شامپو ملایم فولیکا حاوی روغن جوانه گندم و املاح فراوان است که طراوت و نرمی موها را به همراه دارد و از تخریب لایه خارجی مو جلوگیری می کند. استفاده روزانه از این شامپو با از بین بردن چربی اضافه موها موجب خوش حالتی مو می گردد. مصرف شامپو فولیکا ملایم مانع خشکی و آسیب تارهای مو می گردد.

قیمت و خرید شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل
اگر از دسته افرادی هستید که هر روز استحمام می‌کنید و از شامپو به عنوان پاک کننده موی سر خود استفاده می‌کنید، نباید از هر محصولی استفاده کنید و شامپویی که مناسب مصرف روزانه باشد برای شما گزینه بهتری محسوب می‌شود. شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه با ترکیبات خود یک شوینده مناسب است که می‌توانید به طور روزانه از آن استفاده کنید. شامپو ملایم فولیکا با رطوبت رسانی مناسب، طراوت و حالت پذیری موهای شما را در طول روز حفظ می‌کند.
ویژگی‌های شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل
.حاوی پرو ویتامین ب5 و روغن جوانه گندم و عصاره سبوس برنج
.نرم و مرطوبت کننده مو
.حالت دهنده و پاک کننده مناسب مو
.افزایش دهنده مقاومت مو در برابر پالودگی‌های محیطی
معرفی شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل
شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه، شامپویی است که علاوه بر تقویت موهای شما، یک پاک کننده ملایم و مناسب برای مصرف روزانه شما می‌باشد.ویتامین ب5 موجود در این شامپو جلوگیرنده خشکی موهای شما است و حالت مو را باطراوت نشان می‌دهد. روغن جوان هگندم حاوی انواع املاح، پروتیین و ویتامین است و به عنوان یک تقویت کننده به ترکیبات این شامپو اضافه شده است. عصاره سبوس نیز حاوی اسیدهایی چرب است که نقش محافظت از موها را بر عهده دارند. این شامپو با ترکیبات طبیعی و سبک خود به راحتی وظیفه پاکیزگی موهای شما را بر عهده می‌گیرد.
خرید اینترنتی شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل
خرید از فروشگاه‌های اینترنتی امری است که روز به روز در حال پیشرفت. مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به قدری محسوس است که امروزه برای تمام محصولات و خدمات منزل و بیرون از منزل، ارائه دهندگان اینترنتی آن خدمات، مشغول به کار هستند. مو تن رو نیز یک فروشگاه تخصصی اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است که تمرکز خود را در ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال، با بهترین قیمت گذاشته است. محصولات مورد نظر خود را در مو تن رو می‌توانید جست و جو کرده و با خواند مشخصات قنی و اطلاعات، و همچنین مقایسه با محصولات مشابه، مناسب‌‎ترین محصول را برای خود مانند شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل انتخاب کنید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
معرفی فولیکا-Fulica
فولیکا با استفاده از محصولات تخصصی و درمانی، مشکلات مربوط به سلامت، مراقبت و زیبایی مو و پوست را برطرف می کند. این برند فاقد مواد شیمیایی مضر و سرطان زا می باشد که با تکیه بر دانش دانشمندان و محققان ایرانی از سال 1386 به بازار عرضه شده است. فولیکا، برندی تخصصی و منحصربه فرد، مو و پوست می باشد که با بهره گیری از فرمولاسیون پیشرفته و غنی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و موارد مؤثر مغذی با نوآوری و تحقیق و توسعه مستمر تحت پوشش کارخانجات پارس حیان محصولات تخصصی خود را به بازار عرضه نموده است.
مناسب برای
استفاده از شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل برای مصرف روزانه مناسب است.
نحوه استفاده از شامپو فولیکا ملایم مناسب مصرف روزانه 200 میل
ابتدا به مقدار کافی از شامپو ملایم فولیکا بر روی موهای خیس شده مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی پوست سر نگه داشته سپس خوب آبکشی نمایید. عمل شستشو را مجددا به روش قبلی تکرار نمایید. از شامپو ملایم فولیکا می توانید به هر تعداد بار در هفته و به مدت نا محدود استفاده نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

saba kh

Invalid Date

5

69,400

%10

62,460