کاندوم مدل 7 Cool Time کاپوت 12 عددی
کاندوم مدل 7 Cool Time کاپوت 12 عددی

کاندوم مدل 7 Cool Time کاپوت 12 عددی

Kapoot Condoms Model 7Coll Time 12pcs

کاپوت

|

کاپوت
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اینترنتی کاندوم کاپوت مدل 7Cool Time 12 عددی

یکی از ابزاری که از دیرباز تاکنون برای رابطه جنسی و جلوگیری استفاده می شود، کاندوم می باشد. این روش بی خطر ترین و ایمن ترین راه می باشد و استفاده همیشگی از آن، هیچ مشکلی را برای بدن به وجود نمی آورد. به همین دلیل به نسبت قرص های جلوگیری، فروش بیشتری داشته و استفاده از آن، زندگی زوجین را شیرین تر و محکم تر می کند. شما هم جهت خرید کاندوم کاپوت مدل 7Cool Time اورجینال، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

 

ویژگی های کاندوم کاپوت مدل 7 Cool Time تعداد 12 عددی

این کاندوم به دلیل ویژگی خنکی که دارد، برای آقایانی که دچار مشکل زود انزالی هستند، بسیار مناسب می باشد و انزال را در آنان به تعویق می اندازد. همچنین به دلیل وجود خار و شیارهای روی سطح کاندوم، تحریک جنسی را بیشتر کرده و مخصوصا برای خانم ها بسیار محرک می باشد.

 

معرفی کاندوم کاپوت مدل 7 Cool Time تعداد 12 عددی

نوع اورجینال این محصول، ساخت ایران می باشد که در بسته بندی 12 تایی موجود است. به دلیل وجود عصاره خنک نعنا، حس شادابی و سرخوشی بیشتری را به زوجین داده و باعث می شود تا آقایان دیرتر به ارگاسم برسند و در نتیجه زمان رابطه بیشتر شود. این محصول برای زنان و مردان سرد مزاج بسیار مناسب است. به دلیل وجود عصاره انار و میوه بلوط، احساس انقباض در واژن خانم ها ایجاد می کند و همچنین به دلیل وجود ال آرژنین و نیاسین، حجم و اندازه اندام آقایان را بیشتر کرده و لذت رابطه را افزایش می دهد. جنس آن لاتکس و به رنگ آبی می باشد. دارای بوی خوش بری یا همان توت و نعنا می باشد. مجموع تمام این ویژگیها باعث می شود تا این محصول برای خانم هایی که دیر به ارگاسم می رسند و یا نمی رسند و آقایانی که در حین رابطه، اندامشان شل می شود، بسیار مناسب باشد. شما هم اگر به این مشکلات دچار هستید، می توانید نوع اورجینال این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

 

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت مدل 7 Cool Time تعداد 12 عددی

انواع کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید. قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

85,000

%10

76,500