کیت رنگ مو لورال مدل Casting حجم 48 میل - شماره 323 (رنگ شکلاتی تیره)
کیت رنگ مو لورال مدل Casting حجم 48 میل - شماره 323 (رنگ شکلاتی تیره)

کیت رنگ مو لورال مدل Casting حجم 48 میل - شماره 323 (رنگ شکلاتی تیره)

Loreal Casting Creme Hair Color Kit 48 ml

لورال

|

لورال
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید کیت رنگ مو لورال مدل Casting حجم 48 میل - شماره 323 (رنگ شکلاتی تیره)

کیت رنگ مو Casting لورال در خود از ماده‌ای جادویی به نام ژل رویال به مقدار بسیار زیادی بهره  می‌جوید این ماده تولید شده توسط زنبور عسل است که با آن به ملکه خود غذا می‌دهد این ماده بسیار مقوی در خودانواع ویتامین های گروه B ،A و C انواع اسیدهای آمینه، کلاژن و چندین نوع کربوهیدارات بسیار مناسب برای تغذیه موی شما دارد.

کیت رنگ مو Casting لورال در خود آمونیاک ندارد و کاملا مناسب خانم های باردار و در دوران شیر دهی است. حفاظت بسیار مناسب از موها یکی دیگر از اهداف کیت رنگ مو Casting لورال است. ژل رویال دو بخش مهم از این  کیت رنگ موی بسیار پیشرفته لورآل نهفته است  یکی در رنگ موی لورآل و دیگری ماسک مویی است که در کیت رنگ مو Casting لورال به شما ارائه می‌شود.

پوشانندگی کیت رنگ مو Casting لورال بسیار بالا است تا حدی که در پایه های 8 و 9 دکلره که اغلب زردی و قرمزی روی موها به وجود می‌آید رنگ موی Castingل ورال می‌تواند موهای شما را کاملا پوشش دهد و اثری از مشکلات ناشی از بجا ماندن زردی و قرمزی روی مو  دیگر به جا نمی‌ماند.

رنگ موی کیت رنگ مو Casting لورال توانایی پوشش کامل موهای سفید را دارد و برای کسانی که در خانه می‌خواهند موهای خود را به  رنگ دلخواه خود درآورند بسیار مناسب است البته باید توجه داشته باشید که این رنگ مو رنگ مویی بسیار با دوام است و تا 30 بار شستشوی مو با شامپو بر روی موهای شما دوام می‌آورد این یعنی آن که رنگ موی شما اگر شارژ نشود تا زمانی بیش از سه ماه بر موهای شما می‌پاید.

اقلام همراه

  • دستکش
  • اکسیدان 72 میل
  • نرم کننده مو 60 میل
  • رنگ مو 48 میل

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران