کاندوم کاپوت مدل Stay Hard بسته 12 عددی
کاندوم کاپوت مدل Stay Hard بسته 12 عددی

کاندوم کاپوت مدل Stay Hard بسته 12 عددی

Kapoot Condoms Stay Hard 12pcs

کاپوت

|

کاپوت
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم مدل Stay Hard کاپوت 12 عددی

کاندوم کاپوت مدل Stay Hard یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد

کاندوم استی هارد حاوی لوبریکنت La از همیشه با استفامت تر باشید

با لاتکس نازک و رایحه فوق العاده مطبوع

برای اینکه رابطه ای لذت بخش و ایمن داشته باشید، باید از بهترین روش برای جلوگیری از انتقال بیماریهای عفونی و واگیر دار مخصوصا بیماریهای مقاربتی، استفاده کرد. کاندوم به عنوان بهترین روش می باشد و به عنوان پر کاربردترین محصول جلوگیری از بارداری، در بین زوجین به کار گرفته می شود. البته باید از نوع با کیفیت این محصول استفاده کرد تا در حین رابطه، دچار پارگی نشود و رابطه ای ایمن داشته باشید. برای سفارش نوع اورجینال این محصول و خرید کاندوم تاخیری، بهتر است تا از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

ویژگیهای کاندوم کاپوت مدل Stay Hard تعداد 12 عددی

مهمترین ویژگی این محصول این است که اندام جنسی شما تا پایان رابطه سفت می ماند و از شل شدن و عدم نعوظ خبری نیست. به همین دلیل برای آقایانی که دیر به نعوظ می رسند و در حین رابطه امکان شل شدن اندامشان وجود دارد، بسیار مناسب است.

معرفی کاندوم کاپوت

نوع اورجینال این محصول ساخت کشور ایران می باشد و در بسته بندی 12 تایی موجود است. نشان کرگدن که روی جعبه محصول وجود دارد نشان از سفتی و سختی دارد. این کاندوم با حجم دادن و سفت کردن اندام جنسی شما، باعث می شود تا مدت زمان رابطه بیشتر باشد و رابطه ای لذتبخش تر را تجربه کنید. جنس آن از لاتکس نازک و البته رنگی می باشد که دارای مواد لیزکننده یا همان لوبریکنت می باشد و از رابطه های دردناک برای بانوان جلوگیری می کند. در برابر پاره شدن بسیار مقاوم است و به دلیل داشتن ماده نیاسین، انزال را در آقایان به تعویق می اندازد. همچنین به دلیل داشتن بوی خوش اسانس مارین، میل جنسی را افزایش می دهد. اگر شما هم به مشکل شل شدن و کم حجم شدن اندام جنسی دچار هستید، بهتر است تا این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت مدل Stay Hard

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران