کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی
کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی

کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی

Kapoot Classic Lubricated Condoms 3Pcs

کاپوت

|

کاپوت
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی

کاندوم کاپوت  مدل Classic Lubricated یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم از آن دسته از زوجین هستید که برای داشتن رابطه ایمن و لذتبخش، فقط از کاندوم استفاده می کنید و دیگر روشها را به هر دلیلی نمی پسندید، این محصول کاملا مناسب شما می باشد. کاندوم کاپوت بسیار با کیفیت می باشد و به داشتن زندگی شیرین تر و محکم تر کمک بسیاری می کند. ضمن اینکه خیالتان از انتقال هر گونه بیماری و بارداری های نا خواسته، راحت است. برای خرید کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated تعداد 3 عددی اورجینال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

ویژگی های کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی

این محصول به دلیل داشتن مواد لیز کننده و یا اصطلاحا لوبریکنت بسیار زیاد، برای خانم هایی که برای اولین بار رابطه جنسی را تجربه می کنند و افرادی که به دلیل افزایش سن و رسیدن به دوران یائسگی و حتی زایمان های مکرر، دچار خشکی واژن شده اند بسیار مناسب می باشد و از رابطه ای دردناک جلوگیری می کند.

معرفی کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی

نوع اورجینال این محصول ساخت کشور ایران می باشد و در بسته بندی های 3 تایی موجود است. برای افرادی که کاندوم های طرح دار را نمی پسندند و همیشه از نوع کلاسیک و ساده خوششان می آید، این مدل کاندوم بهترین انتخاب می باشد. جنس آن لاتکس و نرم و مقاوم در مقابل پاره شدن می باشد. بسیار ایمن می باشد و باعث می شود تا طرفین از رابطه لذت ببرند. هیچ طرح و شکل خاصی ندارد و ساده است ولی به دلیل داشتن لوبریکنت، رابطه را لذت بخش کرده و میل جنسی را افزایش می دهد. مثل بقیه کاندوم ها، دارای نوکی در قسمت ابتدایی می باشد که باعث می شود تا اسپرم مردان پس از انزال در آن ریخته شود و از بارداری جلوگیری کند. شما هم در صورت تمایل برای خرید این محصول اورجینال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت مدل Classic Lubricated بسته سه عددی

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید. قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران