دهان شویه وی وان مدل Chlorhexidine حجم 330 میل
دهان شویه وی وان مدل Chlorhexidine حجم 330 میل

دهان شویه وی وان مدل Chlorhexidine حجم 330 میل

Vi-one Chlorhexidine Anti Microbial Mouth Wash 330ml

وی وان

|

وی وان
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

دهان شویه وی وان مدل Chlorhexidine حجم 330 میل یکی از موثرترین دهان شویه های ضد میکروبی در دندان پزشکی به شمار می آید و در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های دهانی از قبیل ژنژویت، پریودنتایتیس و سایر بیماری های التهابی دهان نقش مهمی ایفا می کند. کلرهگزیدین یک ماده ضد میکروبی قوی می باشد که باکتری ها دهانی و پلاک دندانی را کاهش می دهد. از آنجا که پلاک دندانی یکی از مهمترین عوامل ایجاد بیماری های پریودنتال می باشد بنابراین استفاده از دهان شویه کلرهگزیدین برای پیشگیری و درمان این بیماری ها بسیار موثر می باشد. ضمنا دهان شویه کلرهگزیدین در جراحی های فک و دهان، لثه و ایمپلنت مورد استفاده می باشد.

دهان شویه کلرهگزیدین وی وان چگونه عمل می کند؟ 
کلرهگزیدین یک مولکول کاتیونی می باشد و از این طریق به سطح باکتری ها که دارای بار منفی هستند متصل شده و با ایجاد ناپایداری در غشاء، باکتری ها را از بین می برد.
از سوی دیگر کلرهگزیدین با اتصال به گلیکوپروتئین های بزاقی از رسوب آنها در سطح دندان جلوگیری می کند. این گلیکوپروتئین با اتصال به سطح دندان مانند چسب دو رویه عمل می کنند و سبب اتصال باکتری ها به سطح دندان و تشکیل پلاک دندانی می شوند. از سوی دیگر کلرهگزیدین با اتصال به باکتری ها مانع از اتصال آنها به سطح دندان می شود.

مزیت استفاده از دهان شویه کلرهگزیدین وی وان 
دهان شویه کلرهگزیدین وی وان فاقد الکل است. علاوه بر این در فرمولاسیون این دهان شویه از زایلیتول استفاده شده است که علاوه بر مطلوب ساختن طعم دهان شویه، سبب افزایش ترشح بزاق، کاهش ترشح اسید توسط باکتری ها و افزایش رمینراله شدن مینا دندان می شود.

توصیه ها: حداقل نیم ساعت پس از مصرف دهان شویه از خوردن و آشامیدن بپرهیزید. از بلعیدن این فراورده خودداری نمایید.

عوارض جانبی: 

در استفاده بیش از سه هفته: تغییر رنگ دندان ها و سایر نواحی حفره دهان/ تغییر در حس چشایی

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران