کاندوم تاخیری مدل Max Delay کاپوت بسته 12 عددی
کاندوم تاخیری مدل Max Delay کاپوت بسته 12 عددی

کاندوم تاخیری مدل Max Delay کاپوت بسته 12 عددی

Kapoot Condoms Model Max Delay 12pcs

کاپوت

|

کاپوت
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید کاندوم تاخیری مدل Max Delay کاپوت بسته 12 عددی

کاندوم کاپوت تاخیری مدل Max Delay یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد

  • تاخیر در انزال و لذتی طولانی به وسیله ماده موثر تاخیری
  • لاتکس نازک و محکم به همراه رایحه مطبوع برای افزایش میل جنسی

برای جلوگیری از بارداری روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها که البته اگر درست استفاده شود، مطمئن ترین روش هم می باشد، استفاده از کاندوم است. کاندوم ها در طرح ها و البته کاربرد های مختلف در بازار موجود می باشند و امروزه اکثر زوجین از این روش برای داشتن یک رابطه لذت بخش و ایمن، استفاده می کنند. شما هم می توانید برای خرید این محصول اورجینال آن هم با قیمتی مناسب، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

 

ویژگیهای کاندوم تأخیری کاپوت مدل MAX DELAY تعداد 12 عددی

بیشترین ویژگی که در این محصول به چشم می خورد، ماگزیمم زمانی می باشد که رابطه را به تأخیر می اندازد. این محصول برای آقاینی که دچار مشکل زود انزالی هستند و نمی توانند با همسرشان در یک زمان به اوج لذت برسند، بسیار مناسب می باشدو باعث می شود تا مدت زمان رابطه جنسی به حداکثر خود برسد.

 

معرفی کاندوم تأخیری کاپوت مدل MAX DELAY تعداد 12 عددی

این محصول با کیفیت ساخت کشور ایران می باشد. جنس آن لاتکس بوده و به دلیل داشتن مواد تأخیری مثل بنزوکائین، انزال را به تعویق می اندازد تا طرفین از رابطه لذت بیشتری ببرند. بوی این محصول بسیار خوش و البته محرک می باشد و برای افرادی که طبع سردی دارند، بسیارمناسب می باشد. طول کاندوم 170 میلی متر و پهنای آن 52 میلی متر است که برای تمام آقایان اندازه می شود. لاتکس نازک باعث می شود تا گرمای انتقال یافته بین زوجین بیشتر شده و برای هر دو نقش محرک را داشته باشد. مثل بقیه کاندوم ها، دارای یک نوک جمع شونده برای جمع کردن اسپرم آقایان دارد تا از بارداری و انتقال بیماری ها جلوگیری شود. برای سفارش نوع اورجینال این محصول، بهترین انتخاب فروشگاه اینترنتی مو تن رو می باشد.

 

نحوه استفاده از کاندوم تأخیری کاپوت مدل MAX DELAY تعداد 12 عددی

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران