کاندوم تاخیری کاپوت مدل Energy + Delay بسته 12 عددی
کاندوم تاخیری کاپوت مدل Energy + Delay بسته 12 عددی

کاندوم تاخیری کاپوت مدل Energy + Delay بسته 12 عددی

Kapoot Condoms Model Energy Secret 12pcs

کاپوت

|

کاپوت
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم تاخیری کاپوت مدل Energy + Delay بسته دوازده عددی

کاندوم کاپوت تاخیری مدل Energy + Delay یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم دوست دارید تا رابطه ای شیرین و محکم در زندگی داشته باشید، باید بدانید که یکی از مهمترین عوامل، داشتن یک رابطه جنسی موفق می باشد. رابطه موفق باعث شده تا زوجین عشق و علاقه بیشتری نسبت به هم پیدا کنند و زندگی محکم تری داشته باشند. برای داشتن این رابطه لذتبخش، نیاز به ابزاری ایمن و بی خطر می باشد که استفاده طولانی مدت از آن، آسیبی را برای بدن شما به همراه نداشته باشد. یکی از این ابزار ها، کاندوم می باشد که اگر از جنس مرغوب استفاده شود، بهترین راه برای جلوگیری از انتقال بیماریها و بارداری های نا خواسته می باشد. شما هم برای سفارش نوع اورجینال آن می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.البته به جز کاندوم تاخیریکاپوت، کاندوم تاخیری کدکس هم از مزایا و ویژگی های خاصی برخوردار است که می توانید از مو تنرو ان را هم خریداری نمایید.

ویژگی های کاندوم تأخیری

این محصول دارای موادی می باشد که انزال را در آقایان به تعویق می اندازد و شور و انرژی را در رابطه بیشتر می کند، مدت زمان ارتباط بیشتر می شود و در نتیجه زوجین هر دو از این رابطه لذت بیشتری می برند.

معرفی کاندوم تأخیری مدل Energy+Delay

نوع اورجینال این محصول ساخت کشور ایران می باشد و در بسته بندی های 12 تایی موجود می باشند. روی سطح آن خار و شیار وجود دارد که باعث تحریک بیشتر زنان می شود. جنس آن لاتکس طبیعی می باشد که دارای مواد لوبریکنت یا لیز کننده NI&LA واژن است و از رابطه های دردناک و خشکی واژن دیگر خبری نیست. با به تأخیر انداختن انزال، باعث می شود تا انرژی هر دو طرف هم برای ادامه رابطه لذتبخش بیشتر شود. اگر شما هم خواستار محصولی هستید که انرژی شما را بیشتر کند و مشکل زود انزالی را برطرف نماید، نوع اورجینال این محصول بهترین گزینه است که می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو آن را تهیه کنید.

نحوه استفاده از کاندوم تأخیری مدل Energy+Delay کاپوت 12 عددی

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید. قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

80,000

%10

72,000