کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت بسته 12 عددی
کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت بسته 12 عددی

کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت بسته 12 عددی

Kapoot Condoms Model Orgasmic 12pcs

کاپوت

|

کاپوت
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم کاپوت تحریک کننده بسته  12 عددی

کاندوم کاپوت تحریک کننده مدل Orgasmic یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد

  • خاردار و حلقه دار با عصاره ساوپالمتو برای بیشترین احساس جنسی
  • تحریک کننده و دارای ماده موثر تاخیری برای همزمانی ارگاسم

اگر دوست دارید رابطه ای محکم و شیرین در زندگی زناشویی داشته باشید، باید بدانید که یکی از شروط اصلی داشتن یک رابطه جنسی موفق می باشد. رابطه ای که دو طرف به رضایت کامل برسند و احساسی لذتبخش را تجربه کنند. برای این کار نیاز به ابزاری دارید که ایمن و بی خطر باشد و از بارداری های نا خواسته و انتقال بیماری های واگیر دار، جلوگیری کند. یکی از این ابزارها، کاندوم می باشد که اگر نوع مرغوب و اورجینال آن را می خواهید یا اگر آقایان دارای مشکل زودانزالی هستند می توانند به خرید کاندوم تاخیری از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

 

ویژگیهای کاندوم کاپوت تحریک کننده مدل Orgasmic تعداد 12 عددی

این محصول به خاطر داشتن خار و شیار و حلقه ای خاص روی سطحش، بیشترین میزان تحریک را برای بانوان دارد و میل جنسی را افزایش می دهد. همچنین دارای مواد مؤثر در به تأخیر انداختن انزال و بیشتر کردن شهوت می باشد.

 

معرفی کاندوم کاپوت تحریک کننده مدل Orgasmic تعداد 12 عددی

نوع اورجینال این محصول ساخت ایران بوده و در بسته بندی 12 تایی موجود است. حاوی عصاره ساوپالمتو می باشد که هیجان و میل جنسی را بالاتر می برد و برای خانم هایی که سرد مزاج می باشند، بسیار مناسب می باشد. همچمین به دلیل داشتن مواد لیز کننده و لوبریکنت، خشکی واژن را از بین برده و رابطه های دردناک را از بین می برد. جنس آن از لاتکس خیلی نازک می باشد که باعث انتقال گرما بین زوجین است و در نتیجه لذت بیشتری را به مدت طولانی تری تجربه می کنند. بوی خوش آن باعث تحریک بیشتر بانوان سرد مزاج شده و رابطه قشنگتری را برای طرفین به وجود می آورد. اگر شما هم دچار مشکل سرد مزاجی هستید، می توانید نوع اورجینال این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید.

 

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت تحریک کننده مدل Orgasmic تعداد 12 عددی

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

الهه یاوری

۱۴۰۱/۶/۲۳

5

90,000