1

خرید تقویت کننده مژه و ابرو

داشتن ابروها و مژه‌های پرپشت همواره یکی از معیارهای جذابیت است که آرزوی هر فردی است. ابروهای پرپشت و پهن باعث جذابیت دو چندان چشمان شما و در نتیجه زیبایی نگاه شما می‌شود و مژه‌های پر و سالم نیز باعث چشمگیرتر شدن کل صورت شما خواهد بود. برای به دست آوردن این جذابیت تنها کافی است حواستان به رشد اندازه ابرو و مژه‌هایتان باشد.

انواع تقویت کننده مژه و ابرو

تقویت کننده‌ها بر اساس نوع کاربردی که دارند در انواع مختلف سرم، محلول، کرم و ریمل دسته بندی می‌شوند:

محلول تقویت کننده مژه و ابرو

 به جرات می‌توان گفت یکی از محصولات پرطرفدار که نقش مهمی در تقویت ابرو و مژه دارد از نوع محلول است، محلول تقویت مژه به دلیل وجود ویتامین‌های مختلف از ریزش مو جلوگیری می‌کند و باعث تقویت ریشه‌ مو می‌شود.

سرم تقویت کننده ابرو و مژه

 یکی از محصولات تقویت مژه و ابرو است که اخیرا استفاده از آن‌ها بین خانم‌ها رواج زیادی یافته است. سرم های تقویتی، دارای آمینو اسیدها و ویتامین‌هایی هستند که استحکام و فاز رشد مژه و ابرو را در محل رویش افزایش می‌دهند و از ریزش آن‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. به علاوه استفاده از این سرم ها حتی در مدت زمان طولانی باعث تغییر رنگ مژه و ابرو نمی‌شود.

کرم تقویت کننده مژه و ابرو

 کرم‌ها ریشه‌ی موی ابرو و مژه را ضخیم‌تر می‌کنند و تا حد زیادی مانع از ریزش مو می‌شوند. به دلیل اینکه غلیظ هستند مدت زمان بیشتری روی پوست می‌مانند و بیشتر جذب پوست می‌شوند.

ریمل تقویت کننده

 این محصول که به عنوان تقویت کننده مژه و مو شناخته می‌شود، به دلیل کاربرد آسانی که دارد از محبوبیت زیادی بین خانم‌ها برخوردار است. انواع مختلف ریمل مو و مژه علاوه بر زیبایی، باعث تقویت ریشه موها و پر پشت شدنشان می‌شود. با استفاده از این محصول، می‌توان مواد مغذی و محرک رشد را به فولیکول مو و مژه رساند و از ریزش آن‌ها جلوگیری کرد.

تقویت‌کننده‌های مژه و ابرو چگونه تفاوت ایجاد می‌کنند؟

 در تولید این محصولات از ترکیبات قوی مانند پپتید، ویتامین‌ها، بیوتین و اسید آمینه‌ها استفاده شده است که باعث تحریک فولیکول‌های مو می‌شوند؛ بنابراین، زمانی که مژه و ابروهایمان را با این محصولات تقویت می‌کنیم؛ آن‌ها مواد مغذی لازم را برای رشد ضخیم‌تر و بلندتر شدن را خواهند داشت. با استفاده مداوم و منظم بهترین تقویت کننده مژه و ابرو آرزوی داشتن مژه و ابروهای ضخیم و پرپشت برایتان ممکن می‌شود.

بهترین برند تقویت کننده ابرو و مژه

از بهترین برندهای تقویت رشد مژه و ابرو می‌توان به سریتا، ماوالا، اسنس، سینره، فابریگاس، لافارر، پنتن و لامینین اشاره کرد.

خرید اینترنتی تقویت کننده مژه و ابرو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو به صورت کاملا حرفه‌ای در بخش محصولات تقویت کننده مژه و ابرو، تنوع بسیار خوبی در محصولات با کیفیت و مرغوب ایجاد کرده است و حق انتخاب بسیار بالایی برای شما در نظر گرفته است. شما در مو تن رو می‌توانید انواع تقویت‌کننده‌ها را از بهترین برندها، با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت پیدا کنید.

قیمت تقویت کننده مژه و ابرو

در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی بسیار متنوعی در بازار حضور دارند و انواع تقویت کننده مژه و ابرو را با توجه به نیاز در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌دهند. قیمت تقویت کننده مژه و ابرو تا حدی به کاربرد و همچنین برند سازنده آن بستگی دارد و برندهای مطرح اروپایی و ایرانی معمولا محصولاتی با کیفیت با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند.

 

سایه چشم | ریمل | خط چشم | مداد چشم | پرایمر چشم | لنز رنگی | لوازم آرایش چشم