زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معجزه ماندگاری موهای رنگ شده با شامپو لورال

تیم تحریریه مو تن رو
869
3 دقیقه
معجزه ماندگاری موهای رنگ شده با شامپو لورال

شامپو لورال معجزه ماندگاری موهای رنگ شده : یکی از مواردی که بعد از رنگ مو معمولا با آن درگیریم حفظ و نگهداری رنگ موهاست. همیشه به دنبال شامپویی هستیم که ثبات رنگ را بعد از رنگ موها حفظ کند. پیدا کردن شامپویی که هم بتواند رنگ مو را ثابت نگه دارد تا زیبایی موهای رنگ شده از بین نروند و هم اینکه خشکی و زبری مو که معمولا بعد از رنگ شدن موها ایجاد می شود را کمتر کند دشوار است. مطمانا برای خیلی از ما این موضوع به کرات پیش آمده که هزینه زیادی را برای رنگ کردن موها انجام دادیم اما بعد از چندبار حمام و شستشوی موی سر رنگ موها تغییر کرده و زیبایی اولیه را از دست داده اند. لذا تیم تخصصی آرایشی مو تن رو در این مقاله به معرفی شامپو لورال، یکی از شامپو های بسیار مرغوب بعد از رنگ مو پرداخته است.

 


  پیشنهاد نویسنده: مراقبت بعد از رنگ مو


شامپو-مو-رنگ-شده-لورال

شامپو لورال السیو معجزه‌ی موهای رنگ شده

توجه به این نکته ضروری است‌ که PH طبیعی پوست سر 6/5 است اما بعد از رنگ‌آمیزی موها، PH بالاتر می‌رود و باید این PH را دوباره به عدد 6/5 برسانید. بنابراین انتخاب شامپویی که بتواند به سرعت PH مو را به حالت طبیعی بازگرداند بسیار ضروری است. ‌همانطور که خیلی از ما میدانیم برند اورال یکی از برندهای معروف حوزه آرایشی است که خصوصا در صنعت مو یکی از برندهای شناخته شده است.


پیشنهاد نویسنده: همه چیز در مورد رنگ مو


این برند فرانسوی با تیم تحقیق و توسعه قوی خود در حوزه رنگ مو علاوه بر خلق رنگ های منحصر بفرد به تولید محصولات با کیفیت مراقبت های مو هم می پردازد. لذا در ساخت شامپو های مخصوص موهای رنگ شده توجه ویژه ای را به کار برده است. بنابراین اگر به دنبال شامپویی هستید که هم به حفظ رنگ موی شما کمک کند و هم موهای رنگ شده شما را زتغییر رنگ نجات دهد، تیم مشاورین تخصصی فروشگاه اینترنتی مو تن رو شامپو لورال را به شما پیشنهاد میدهد. یکی از خواص مهم  شامپو لورال حفظ رنگ موها در مقابل حرارت و نور آفتاب است که در هیچ شامپوی دیگری یافت نمی شود. شامپو مو های رنگ شده السیو لورآل موهای رنگ شده را در برابر اشعه های UVA و  UVB حفظ می‌کند. به کمک فرمولاسیون پیشرفته این محصول رنگ مو شما تا 28 بار شستشو  با کیفت مناسب مانند روز اول زیبا و درخشان باقی خواهد ماند.

شامپو-لورال

جهت مشاهده و خرید شامپو مخصوص موهای رنگ شده السیو لورآل بر روی تصویر کلیک کنید.


پیشنهاد نویسنده: شامپو رنگ