زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات سینره

wordcamp
2,042
18 دقیقه
معرفی پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات سینره

فهرست مطالب

برند سینره، یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برند‌های آرایشی و بهداشتی در ایران است. این برند با ترکیبات گیاهی در تمام این سال‌های سعی کرده به افزایش میزان بهداشت و سلامت خانم‌ها و آقایان کمک کند. میزان بالای رضایت از محصولات سینره از سوی مصرف‌کنندگان ایرانی نشان می‌دهد که عملکرد این برند، موفقیت‌آمیز بوده. بنابراین اگر می‌خواهید با معرفی محصولات سینره + بررسی پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا به بهبود و افزایش سلامت خود کمک کنید.

معرفی برند سینره

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده، برند سینره را در سال 1376 به بازار ایران ارائه داد. این برند همراه با ترکیبات مدرن و گیاهی، جزو نخستین برندهای ایرانی است که کیفیت آن مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفت. این برند، در گروه بهترین برند‌های محصولات مراقبت از پوست قرار دارد؛ چرا که برند سینره مورد تایید پزشکان متخصص و محققان است و البته رضایت مصرف‌کنندگان ایرانی را از این برند نمی‌توان نادیده گرفت.

با توجه به گسترش فعالیت مردم در شبکه‌های اجتماعی، در صورتی که یک برند آرایشی و بهداشتی، به‌خصوص یک برند ایرانی، کیفیت استاندارد و مناسبی نداشته باشد، به سرعت مورد نقد قرار می‌گیرد و از بازار حذف خواهد شد. اما قدمت برند سینره و رضایت و توجه مشتریان در خصوص افزایش سلامت پوست و مو، باعث شده تا نام این برند ایرانی در تمام این سال‌ها، خوش بدرخشد.

معرفی بهترین محصولات سینره

در این بخش می‌خواهیم به معرفی محصولات سینره + بررسی پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید، توجه به پوست و مو، اهمیت زیادی دارد. پوست و مو، همچون دیگر اعضای بدن برای سلامت و درخشندگی، به مواد غذایی سالم و مفید نیاز دارند. در صورتی که این تغذیه به درستی دریافت نشود، ممکن است باعث بروز مشکلات جدی در سلامت پوست و مو مثل ریزش مو، حساسیت پوستی، بیماری‌های پوست و… شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی، فقط به تبلیغات شبکه‌های مجازی اکتفا نکنید و تحقیقات خود را گسترش دهید. هر چه میزان آگاهی شما درباره یک محصول و برند بیشتر باشد، میزان سلامت پوست و مویتان نیز بیشتر خواهد بود و در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. از این جهت، اگر می‌خواهید با بهترین محصولات سینره آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

میزان کیفیت کرم دور چشم سینره

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که استفاده از کرم دور چشم سینره، فقط مخصوص افراد مسن و دور چشم‌هایی چروک است. اما پیش از هر چیز بهتر است بدانید، پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود. ما در ایرانی در محیطی همراه با میزان آلودگی هوای بالا، گرد و غبار و هوای نسبتا خشک زندگی می‌کنیم. تمام این عوامل به همراه اشعه مضر خورشید، روی سلامت پوست، به‌خصوص پوست دور چشم، تاثیر منفی دارد. بنابراین مصرف کرم دور چشم سینره برای افراد بالا 30 سال (مرد و زن تفاوتی ندارد) توصیه می‌شود.

کرم دور چشم سینره، نه تنها چین و چروک، بلکه سیاهی دور چشم را از بین می‌برد. این محصول از ترکیبات طبیعی و گیاهی و فن‌آوری بیوتکنولوژی تولیده شده است. بنابراین اگر می‌خواهید به کلاژن سازی یا جوان‌سازی دور چشم‌هایتان کمک کنید، اکنون زمان تغذیه پوست دور چشم با ترکیبات فوق‌العاده و اثربخش است.

کرم دور چشم سینره با ترکیباتی همچون فائکس به افزایش و بهبود گردش خون مویرگ‌های دور چشم و از بین بردن پف دور چشم نیز کمک می‌‌کند. این محصول دارویی و درمانی حاوی ترکیباتی همچون کمپلکس MDI است که مانع بروز چین و چروک دور چشم می‌شود.

کرم دور چشم سینره، سرشار از کوآنزیم Q10، ویتامین E و آنتی اکسیدان است که علاوه بر جوان سازی پوست، مانع بروز انواع بیماری‌ و لک پوستی می‌شود. اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 این محصول، از آزاد شدن رایکال‌های آزاد پوست، جلوگیری می‌کند. همچنین بهتر است بدانید که این محصول دوستدار محیط زیست است و تست حیوانی ندارد. در واقع این برند از روش‌های مدرن و بی‌خطر دیگری برای تست سلامت محصولاتش استفاده می‌کند.

کرم دور چشم سینره

روش استفاده از کرم دور چشم سینره

روش استفاده از کرم دور چشم سینره بسیار ساده است. شما می‌توانید پس از پاک کردن و تمیز کردن پوستتان از آرایش و هر گونه آلودگی، هر روز صبح بعد از بیدار شدن و هر شب، پیش از خواب این کرم را دور چشم بزنید. مقدار مناسب استفاده از کرم دور چشم، به اندازه یک عدس برای هر چشم است. کرم دور چشم را به صورت ضربه‌های بسیار ملایم، با سر انگشتان‌تان دور چشم پخش کنید تا اثر بیشتری داشته باشد.

میزان کیفیت تونر سینره

تونر سینره یا لوسیون پاک کننده صورت، یکی از محصولات بهداشتی مهمی است که هر فردی باید در کیف لوازم آرایشی و بهداشتی خود داشته باشد. دلیل اهمیت تونر یا پاک کننده صورت سینره، ترکیبات آن است. یک دستمال مرطوب آرایشی، به طور کامل نمی‌توانید کرم پودر و آرایش را از صورت پاک کنند. در نتیجه میزان قابل توجهی آلودگی و آرایش روی پوست باقی می‌ماند. ممکن است همین میزان آلودگی باعث بروز انواع جوش و آکنه شود و به سلامت پوست آسیب برساند. بنابراین پس از پاک کردن صورت از آرایش، حتما از تونر سینره نیز استفاده کنید.

لوسیون پاک کننده صورت سینره از ترکیبات طبیعی و گیاهی تهیه شده است. این تونر نه تنها پوست را کاملا تمیز می‌کند، بلکه باعث شفاف و درخشندگی پوست نیز می‌شود. تونر سینره به بسته شدن منافذ باز پوست کمک بسزایی می‌کند؛ در نتیجه میزان آلودگی کمتری وارد پوست می‌شود و پوست سلامت و شاداب باقی خواهد ماند.

تونر سینره، باعث آرامش و التیام پوست می‌شود. استفاده از این تونر، بعد از یک روز شلوغ و خسته‌کننده یا ساعت‌ها آرایش، انتخاب مناسبی برای استراحت و تمیز شدن پوست خواهد بود. بهتر است بدانید که این محصول تست حیوانی ندارد و دوستدار محیط زیست است. در واقع برای تست سلامت محصولات سینره، از روش‌های نوین و بدون خطر برای محیط زیست استفاده می‌شود.

تونر سینره

روش استفاده از تونر پوست سینره

روش استفاده از تونر پوست، به این صورت است: ابتدا پوستتان را از هر گونه آرایش با محلول‌های مناسب یا دستمال مرطوب آرایشی پاک کنید. سپس مقداری تونر روی پد آرایشی بریزد و روی پوستتان بکشید. این کار به پاک کردن هر گونه آلودگی روی صورت و گردن کمک می‌‌‌کند. بعد از استفاده از تونر می‌توانید صوتتان را با آب بشویید، اما تونر سینره، نیازی به آبکشی ندارد.

میزان کیفیت ژل شستشوی صورت سینره

شما حتی اگر به آرایش علاقه ندارید، باید روزانه پوستتان را تمیز کنید. آلودگی هوا، گرد و غبار و حتی تماس اشعه مضر خورشید، باعث کثیف و کدر شدن پوست می‌شود. فقط خانم‌ها به ژل شستشوی صورت سینره نیاز ندارد، بلکه آقایان نیز باید برای رسیدگی و پاکسازی پوستشان، از این محصول استفاده کنند.

ژل شستشوی صورت، محصول جدید و یک جایگزین صابون است. ترکیبات صابون برای پوست مناسب نیست و باعث خشک شدن و تغییر PH استاندارد پوست صورت می‌شود. بنابراین بسیاری از برندهای مراقبت از پوست و مو مثل سینره، محصول مناسبی همچون ژل شستشوی صورت ارائه دادند تا به پوست آسیب نرساند و پوست را کاملا تمیز کند.

ژل شستشوی صورت سینره، نه تنها پوست را کاملا تمیز می‌کند، بلکه خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد. این محصول حاوی عصاره مورینگا است که از پوست در برابر خطرات و آلودگی محیط محافظت می‌کند. این محصول از ترکیبات و فرمولاسیون بسیار ملایمی تهیه شده که مانع بروز حساسیت و تحریک پوست می‌شود.

بنابراین هر فردی با هر نوع جنس پوست می‌تواند از این محصول بهره‌مند شوید. ژل شستشوی صورت سینره، میزان چربی پوست را تنظیم می‌کند؛ از این جهت میزان بروز جوش و باکتری به طور قابل توجهی، کاهش می‌یابد. همچنین این محصول در تنظیم PH صورت، تاثیر زیادی دارد.

ژل شستشو سینره

روش استفاده از ژل شستشوی صورت سینره

روش استفاده از ژل شستشوی صورت سینره بسیار ساده است و حتی آقایان نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. بنابراین ابتدا صورتتان را با آب ولرم مرطوب کنید، سپس مقدار کمی ژل شستشوی صورت به پوستتان بزنید. در مرحله بعد، با سر انگشتانتان، صورت را به آرامی و به حالت دورانی به مدت 30 ثانیه ماساژ دهید. در نهایت پوستتان را با آب ولرم یا سرد کاملا بشویید. توجه داشته باشید که آب داغ مناسب پوست نیست و باعث خشک شدن پوست صورت و بدن می‌شود.

میزان کیفیت کرم موبر سینره

کرم موبر سینره، یک محصول مناسب برای افرادی است که می‌خواهند کمتر از 5 دقیقه، موهای زائد صورت و بدن خود را از بین ببرند. کرم موبر سینره، از ترکیبات ملایمی تهیه شده و پوست را تحریک نمی‌کند. بنابراین اگر پوست حساسی دارید، خرید کرم موبر سینره، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. کرم موبر سینره، از بخش فولیکول، مو را از جای می‌کند؛ از این جهت، زمان رشد مجدد مو بسیار کند خواهد بود.

بسیاری از افرادی که می‌خواهند پوستشان را اصلاح کنند، نگران بروز جوش یا قرمزی پوست هستند. در صورتی که ترکیباتی مثل هیدروکسید پتاسیم و سدیم این محصول، مانع بروز التهاب و حساسیت پوست می‌شود. ترکیباتی همچون تیگلیکولات کلسیم و سدیم به درون پوست نفوذ می‌کند و باعث از بین رفتن ساختار موهای زائد می‌شوند؛ در نتیجه پوست پس از استفاده از کرم موبر سینره همراه با عصاره پاپایا، گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا، بدون مو، درخشان و نرم خواهد بود.

کرم موبر سینره

نحوه استفاده از کرم موبر سینره

نحوه استفاده از کرم موبر سینره بسیار ساده و سریع است. اما توصیه می‌‌کنیم پیش از مصرف این محصول، آن را تست کنید. برای تست این محصول، ابتدا مقداری کرم روی سطح کوچکی از پوست بزنید و 5 دقیقه بعد آن را پاک کنید و بشویید. در صورتی که تا 24 ساعت آینده پوستتان دچار التهاب و حساسیت نشد، می‌توانید از این محصول برای از بین بردن تمام موهای زائد بدن استفاده کنید.

برای این کار، کرم را روی موها بزنید و پس از 3 تا 5 دقیقه بعد، یک بخشی از پوست را، خلاف جهت رویش موها پاک کنید. پس از آن، پوستتان را با آب سرد به خوبی بشویید تا اثری از کرم موبر باقی نماند. به یاد داشته باشید که پس از استفاده از کرم موبر، از صابون، لیف یا مواد شوینده، استفاده نکنید.

میزان کیفیت سرم مو سینره

موها به‌منظور درخشندگی، شادابی و سلامت، نیاز به مراقبت دارند. این مراقبت از طریق شامپوهای مناسب و استاندارد، ماسک مو، عدم استفاده از وسایل حرارتی و حالت دهنده مو بدون محافظ و استفاده از سرم مو سینره امکان پذیر خواهد بود. سرم مو سینره، همراه با فرمول سیلیکونی و فاقد الکل است.

این سرم مو مناسب افرادی طراحی شده که نیاز دارند موهایشان نرم و درخشان شود. در نتیجه اگر موهای شکننده، مو خوره، موهای فر، خشک، وز، رنگ شده، آسیب دیده و بد حالتی دارید، می‌توانید از این سرم نرم کننده سینره استفاده کنید. این محصول حاوی ویتامین E و A است که از آزاد شدن رادیکال‌های آزاد و مضر جلوگیری می‌کند.

همچنین ترکیباتی همچون امگا3 و امگا6 باعث نرم، درخشان و مرطوب شدن مو می‌شود. شما می‌توانید برای درمان و تقویت موهای معمولی و آسیب دیده، باز کردن گره‌های مو و از بین بردن خشکی و موخوره از این محصول، پس از حمام و شستن موهایتان استفاده کنید.

سرم مو سینره

طرز استفاده از سرم مو سینره

نحوه استفاده از سرم مو سینره به این صورت است: ابتدا 1 تا 2 پمپ از این سرم را روی کف دست بریزید. به یاد داشته باشید که موهایتان پس از حمام، تمیز و کمی مرطوب باشد. سپس این سرم را کف دست ماساژ دهید تا کمی گرم شود. در مرحله بعد، سرم مو سینره را به قسمت میانی و ساقه مو بزنید. همچنین شما می‌توانید موهایتان را به شکل دلخواه حالت دهید یا از سشوار با حرارت کم استفاده کنید.

میزان کیفیت شامپو سینره

اگرچه وظیفه یک شامپو، تمیز کردن موها است، اما یک شامپوی نامناسب، آسیب جدی به سلامت موها وارد می‌کند. ممکن است یک شامپوی غیراستاندارد و نامناسب باعث ریزش، خشکی، چربی بیش از حد موها، موخوره، خارش کف سر و بروز مشکلات دیگر می‌شود.

اما برند سینره سعی کرده در تمام مدت فعالیتش، محصولات خود را مدرن و به‌روز کند و به مشکلات موهای مردم ایران، یک درمان موثر ارائه دهد. بنابراین اگر می‌خواهید با قیمت مناسب، یک شامپو خوب تهیه کنید، نام شامپو سینره را به یاد داشته باشید. شامپو سینره، انواع مختلفی برای هر جنس و نیاز مویی دارد که در ادامه به معرفی برخی از بهترین محصولات سینره می‌پردازیم.

شامپو موهای خشک سینره

شامپو برای موهای خشک سینره، حاوی عصاره آووکادو و ویتامین F است. این شامپو موها را تقویت می‌‌کند و پس از مدتی، موهای خشک و شکننده را نرم و خوش حالت می‌کند. این شامپو موها را حالت‌ می‌بخشد و برای درمان و درخشش موهای فر و وز نیز مناسب خواهد بود.

شامپو موهای خشک سینره

شامپو روزانه سینره

اگر هر روز حمام می‌روید و ترجیح می‌دهید هر روز موهایتان را بشویید، می‌توانید از شامپو روزانه سینره استفاده کنید. این شامپوی ویتامینه جوانه گندم باعث تقویت موها می‌شود. ترکیبات و ویتامین‌های این شامپو سینره، به افزایش مقاوت موها کمک بسزایی می‌کند و باعث تمیز شدن و افزایش درخشندگی موها می‌شود.

 

شامپو روزانه سینره

شامپو برای موهای رنگ شده سینره

افرادی که موهایشان را رنگ می‌کنند، معمولا از رنگ‌ رفتگی و خشکی موهایشان ناراضی هستند. شامپو مخصوص موهای رنگ شده سینره، انتخاب مناسبی برای این افراد خواهد بود. این شامپو باعث تثبیت رنگ می‌شود و موها را همراه با ترکیبات مغذی و مفید، لطیف و درخشان می‌کند.

 

شامپو برای موهای رنگ شده سینره

شامپو ضد ریزش مو سینره

ریزش مو مشکلی است که به عوامل مختلف درونی و بیرونی بستگی دارد. برای مثال، تغذیه نامناسب، تغییرات هورمونی، مصرف برخی از داروها، افسردگی، استرس، مصرف دخانیات، آلودگی هوا و… در افزایش ریزش مو تاثیر مستقیم دارند. بنابراین مصرف شامپو ضد ریزش مو سینره، برای درمان و تقویت موها، یک انتخاب مناسب خواهد بود. این شامپو همراه با ترکیبات مقوی، به افزایش استحکام موها کمک می‌‌کند. همچنین این شامپو سینره باعث تحریک رشد موها می‌شود و به رشد مجدد موها کمک می‌کند.

 

شامپو ضد ریزش مو سینره

 

شامپو حجم دهنده مو سینره

برخی از افرادی که موهای نازک و کم‌پشتی دارند، معمولا در حالت‌دهی موهایشان چندان موفق نیستند. اما یکی از راهکارهایی که به حجیم شدن و حالت‌دهی موها کمک می‌کند، استفاده از شامپو حجم دهنده مو سینره است. این شامپو به موها حالت می‌بخشد و موها را پر حجم، درخشان و شاداب می‌کند.

 

شامپو حجم دهنده مو سینره

 

شامپو ضد شوره سینره

یکی از مشکلاتی که زیبایی موها را بین می‌برد، شوره است. حتی اگر موهایتان را هر روز بشویید، شوره احساس کثیفی به موها می‌بخشد. بنابراین برای درمان شوره می‌توانید از شامپو ضد شوره سینره استفاده کنید. این محصول نه تنها شوره‌های سر را از بین می‌برد، بلکه مانع خارش و قرمزی پوست سر می‌شود و موها را باطراوت می‌کند.

 

شامپو ضد شوره سینره

 

میزان کیفیت تقویت مو سینره

مشکلات مو، با صبر و حوصله و با استفاده از محصولات مراقبت از موی استاندارد، قابل درمان خواهد بود. اما این در صورتی است که تنها با یک بار مصرف یک محصول، انتظار معجزه نداشته باشید و مصرف آن را یک یا چندین ماه ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. تقویت مو سینره، یک محصول گیاهی برای خانم‌ها و آقایان است.

این محصول از انواع ویتامین و مواد معدنی تهیه شده و به درمان موهای آسیب دیده و تقویت موها کمک چشمگیری می‌‌کند. اگر پوست سر حساسی دارید، نیازی به نگرانی نیست. تقویت مو سینره از ترکیباتی تهیه شده که مانع خارش، التهاب و قرمزی کف سر می‌شود. این محصول چربی موها را تنظیم می‌کند و باعث درمان خشکی و شکنندگی موها می‌شود. همچنین اگر موهایتان کم پشت است یا دچار ریزش مو شده‌اید، تقویت مو سینره به افزایش گردش خون کف سر و رویش مجدد موها کمک بسزایی می‌کند.

تقویت مو سینره

طرز استفاده از تقویت مو سینره

طرز استفاده از تقویت مو سینره کمی به حوصله نیاز دارد. توصیه می‌کنیم این روش را حداقل 4 بار در هفته انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید و شاهد افزایش سلامت و رشد موهایتان شود. ابتدا 10 تا 15 قطره از این محصول را روی پوست کف سر بزنید. سپس به مدت 5 دقیقه با سر انگشتان، کف سر را به نرمی ماساژ دهید. در واقع ماساژ به افزایش گردش خون و افزایش سلامت و درخشندگی موها کمک بسزایی می‌کند. همچنین به یاد داشته باشید که پس از استفاده از این محصول، نیازی به شستن موها نیست.

میزان کیفیت کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره

پوست دست و صورت، برای حفظ جوانی و سلامت، نیاز به مصرف روزانه کرم مرطوب‌ کننده دارد. اما پیش از خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره، ابتدا باید به صدا و نیاز پوستتان گوش دهید. پوست شما چه جنسی دارد؟ آیا پوستتان خشک، چرب، معمولی، چروک یا مختلط است؟

آیا پوست شما نیاز به آبرسانی و رطوبت بیشتر دارد؟ آیا پوست دست و صورتتان به ویتامین و ترکیبات تقویت کننده مفید نیاز دارد؟ این برند سعی کرده با تولید انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره، به تمام نیاز‌ها و مشکلات پوست دست و صورت، پاسخ مناسبی بدهد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره

 

کرم مرطوب کننده سینره برای پوست خشک و معمولی

اگر پوست دست خشکی دارید، می‌توانید از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست‌های معمولی تا خشک سینره استفاده کنید. این کرم مرطوب کننده همراه با روغن آرگان و سبوس برنج، به نرمی و لطافت پوست کمک بسزایی می‌کند. این کرم، سلول‌های خشک و آسیب دیده را بازسازی می‌کند و باعث مرطوب شدن پوست در مدت زمان طولانی می‌شود؛ با این حال پس از استفاده از این کرم مرطوب کننده، احساس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

کرم مرطوب کننده سینره برای پوست چرب

اگر پوست چربی دارید، توصیه می‌کنیم از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست‌های چرب سینره استفاده کنید. این کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره، میزان چربی پوست را متعادل و تنظیم می‌کند و میزان ترشح چربی پوست را کاهش می‌دهد. این محصول حاوی گیاه هاماملیس است که منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد. همچنین کرم مرطوب کننده سینره، مانع براق شدن پوست صورت می‌شود.

کرم مرطوب کننده سینره برای پوست چرب

 

کرم مرطوب کننده سینره برای افراد بالای 40 سال

پس از 30 سالگی، میزان کلاژن سازی یا جوان سازی پوست کاهش می‌یابد و پوست چروک‌تر می‌شود. بنابراین شما باید در انتخاب کرم مرطوب کننده‌تان، دقت بیشتری داشته باشید. کرم مرطوب کننده سینره برای افراد بالای 40 سال، انتخاب مناسبی برای احیا و جوان سازی پوست است. این کرم مرطوب کننده و آبرسان، به بازسازی لایه هیدرولیپیک پوست کمک می‌‌کند و همراه با گلیکوپروتئین، شی باتر و روغن جوجوبا، میزان رطوبت و شادابی پوست را افزایش می‌دهد.

کرم مرطوب کننده سینره برای افراد بالای 40 سال

 

میزان کیفیت کرم ضد آفتاب سینره

اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب سینره بر کسی پوشیده نیست. اشعه مضر خورشید باعث بروز آسیب جدی به پوست، ایجاد لک پوستی، ایجاد چین و چروک، سوختگی، قرمزی، خارش، التهاب و انواع بیماری‌های پوستی می‌شود. بنابراین پیش از آن که از خانه خارجی شوید، حتما از کرم ضد آفتاب سینره استفاده کنید.

دیگر دوره مصرف یک کرم ضد آفتاب چرب و سنگین برای انواع پوست تمام شده است. هر جنس و نیاز پوستی باید کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود را استفاده کند تا پوست سالم و شاداب باقی بماند. برای مثال برند سینره، کرم ضد آفتاب پوست‌های نرمال و خشک با SPF60، کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب و جوش‌دار با SPF50، کرم ضد آفتاب برای پوست‌های حساس و نازک با SPF30 و کرم ضد آفتاب رنگی ارائه کرده است. این کرم‌های ضدآفتاب از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و خطرات محیطی محافظت می‌کنند. همچنین این محصولات باعث یجاد چربی یا سنگینی روی پوست نمی‌شوند.

کرم ضد آفتاب سینره

 

سوالات متداول از برند سینره

برند سینره، محصولات زیادی دارد که استفاده از هر یک به بهبود سبک زندگی و افزایش سلامت پوست و مو کمک بسزایی می‌کند. در ادامه مقاله به سوالات متداول از برند سینره پاسخ دادیم تا بهترین انتخاب را برای پوست و موهایتان داشته باشید.

محصولات سینره را از کجا بخریم؟

هنگامی که یک محصول فروش خوبی در بازار دارد، ممکن است محصولات تقلبی آن برند نیز در بازار فروخته شود. اگر می‌خواهید محصولات سینره اصل بخرید، بهتر است سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. معمولا فروشگاه‌های معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی اصل می‌فروشند یا نمایندگی این برند را دارند. همچنین سایت موتن رو انتخاب مناسبی برای خرید محصولات سینره خواهد بود. چرا که این وب‌سایت اصالت و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.

محصولات سینره ساخت کجاست؟

برند سینره محصول شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 در کشور ایران است.

آیا برند سینره تست حیوانی دارد؟

برند سینره یک برند آرایشی و بهداشتی در ایرانی است که تست حیوانی ندارد. این برند سعی کرده با روش‌های آزمایشگاهی و تکنولوژی نوین، میزان سلامت محصولاتش را تست و تضمین کند.

آیا ترکیبات محصولات سینره گیاهی هستند؟

بله، محصولات برند سینره از گیاهان مختلفی تهیه می‌شوند که هر یک مزایای زیادی برای افزایش سلامت پوست و مو دارند.