زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 10 مورد از پرطرفدارترین مدل های شلوار های زنانه

wordcamp
4,008
4 دقیقه
معرفی 10 مورد از پرطرفدارترین مدل های شلوار های زنانه

دنیای مد و لباس پر از رنگ‌ها و مدل های گوناگونی است که هر روزه با ترکیب جدیدی خود را به شیوه‌ای نوین ابراز می‌کنند. انتخاب لباس خوب و مناسب مهم‌ترین نکته در شیک پوشی و جذابیت است. یکی از موارد پوششی که از دیرباز در میان زنان و مردان رواج داشته،‌ شلوار است. استفاده از شلوار به صده ششم قبل از میلاد همزمان با ظهور و استفاده از اسب بر می‌گردد. اگرچه در برخی کشورها استفاده از شلوار برای زنان ممنوع بود اما استفاده از این گونه لباس‌ها به تدریج در میان زنان رواج بیشتری پیدا کرد. به مرور زمان، این پوشش به یکی از اصلی‌ترین لباس‌های زنان تبدیل شد. با توجه به اهمیت استفاده از شلوار، در این مقاله به معرفی ده مدل شلوار زنانه پرطرفدار پرداخته‌ایم.

شلوار سندبادی

این مدل شلوار زنانه که به شلوارهای هارم یا سندبادی معروف است، بسیار راحت و زیباست. راحتی و سبکی این نوع شلوارها بسیار به حدی زیاد است که برای استفاده‌ی روزانه و یا برای مهمانی‌ها در نظر گرفته می‌شود. این مدل شلوارها در قسمت مچ پا و کمر جمع می‌شوند و باقی قسمت‌ها مدل گشاد و رها دارند. اگر مدتی طولانی را در سفر یا وسیله نقلیه سپری می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم از این نوع شلوارهای راحتی استفاده کنید.

شلوار سندبادی
شلوار سندبادی

شلوار زنانه پلازو

شلوارهای پلازو نوع دیگری از مدل شلوار زنانه راحتی و گشاد هستند که با ترکیب خاصی از لباس‌های راحتی استفاده می‌شوند. این نوع شلوار در دسته‌ی شلوارهای گشاد و راحت قرا می‌گیرد. می‌توان در مراسم رسمی و نیمه‌رسمی از زیبایی این شلوار بهره گرفت. قبل از هر کاری، دقت به هماهنگی لباس و شلوار، توجه به رنگ پوست و تطابق رنگ لباس و پوست را فراموش نکنید.

مدل شلوار زنانه پلازو
مدل شلوار زنانه پلازو با رنگ‌های مختلف

شلوار زنانه ساسونی

خاستگاه این مدل شلوار زنانه از کشور هندوستان است. معمولا هندوها شلوارهایی بلند که تا روی مچ پا را می‌پوشانند را استفاده می‌کنند. این نوع شلوارها در اطراف ران و باسن گشادترند و هرچه به مچ نزدیک‌تر می‌شوند، تنگ‌تر می‌شوند.

شلوار ساسونی
شلوار زنانه ساسونی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

شلوار زنانه ملوانی

شلوارهای راحت و شیک سبک ملوانی که با دکمه‌هایی شبیه پیراهن ملوانان و پاچه‌های گشاد و شیک شناخته می‌شوند، از دیگر شلوارهای محبوب بین بانوان به حساب می‌آیند. این شلوارها که فاق بلندی دارند، ظاهری کشیده و زیبا به پاهای شما می‌دهند.

شلوار ملوانی
انواع شلوار ملوانی

شلوار سرهمی یا جامپ سوییت

این مدل شلوارهای سرهمی که بیشتر به شکل جین هستند در ابتدا توسط کارگران به دلیل راحتی مورد استفاده قرار گرفتند. پس از مدتی، به عنوان یکی از مدل‌های شلوار برای زنان و کودکان هم شناخته شده و با استقبال زیادی روبه‌رو شدند.

شلوار زنانه جامپ سوییت
شلوار زنانه جامپ سوییت با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود.

شلوار سوییت پنت

شلوارهای سوییت پنت از انواع شلوار زنانه ورزشی و راحتی هستند که بیشتر در زمان ورزش استفاده می‌شوند. این شلوارها به گرم نگه داشتن ماهیچه‌ها کمک زیادی می‌کنند. همچنین، با کمک به تعریق بیشتر، سوزاندن کالری بیشتری را در پی دارند.

شلوار سوییت پنت
شلوار سوییت پنت برای ورزش و نرمش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شلوار زنانه چسبان یا اسکینی

این مدل شلوارهای زنانه از بالای کمر تا مچ تنگ و چسبان هستند و معمولا با پارچه‌های کشی تولید می‌شوند. این شلوارها در رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و با لباس‌های متنوعی ست می‌شوند.

شلوار چسبان
شلوار جین اسکینی یا چسبان

شلوار دمپا گشاد

این مدل شلوارها معمولا در نقاط بالا ثابت و بدون برش دوخته می‌شوند و هرچه به سمت پاچه ادامه می‌آیند، گشادتر می‌شوند. این مدل شلوار در دسته‌ی شلوارهای نیمه‌رسمی قرار می‌گیرد.

شلوار دمپا
شلوار دمپا

شلوار شش جیب

این مدل شلوارها راحت و گشاد هستند و عموما به علت داشتن چهار جیب در جلو و دو جیب در پشت، به این نام شناخته می‌شوند.

شلوار شش جیپ
شلوار شش جیب با طرح چریکی و ساده

شلوار برمودا

این مدل شلوار زنانه دارای پاچه‌ای کوتاه‌تر از حد معمول است و در دسته‌بندی شلوارهای کوتاه قرار دارد.

مدل شلوار زنانه
شلوار برمودا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف