زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی و خرید بهترین محصولات رنگ موی نسکافه ای پاییز 1402

تیم تحریریه مو تن رو
59,455
12 دقیقه
معرفی و خرید بهترین محصولات رنگ موی نسکافه ای پاییز 1402

انتخاب رنگ موی جذاب و زیبا که متناسب رنگ پوستتان باشد، کار بسیار سخت و تخصصی است. اما کارشناسان مجله مو تن رو، به افرادی که دنبال رنگ موی خاص و ویژه‌ای می‌گردند، رنگ موی نسکافه‌ای را پیشنهاد می‌کنند، که می‌توانید بر اساس سلیقه خود، تناژ مورد نظرتان را انتخاب کنید. رنگ موی نسکافه‌ ای جزو رنگ‌ موهای پرطرفدار بسیاری از خانم‌ها، حتی جی جی حدید (مدل معروف آمریکایی) می‌باشد. چرا که در هر عکسی که از او منتشر شده است، طیف‌های مختلف رنگ نسکافه ای را برای موهایش انتخاب کرده است. رنگ گرم و هیجان‌انگیز نسکافه‌ای به اکثر چهره‌ها طراوت، شادابی و جوانی می‌بخشد. در این مقاله قرار است تمام مواردی که به رنگ موی نسکافه‌ای مربوط می‌شود را برای شما بازگو کنیم.

خرید برترین محصولات رنگ موی نسکافه ای در مو تن رو

رنگ موی نسکافه ای چه رنگی است؟

در واقع رنگ مو نسکافه‌ ای، در میان طیف شکلاتی و قهوه‌ای روشن جای دارد. این رنگ، طیف‌های گوناگونی از رنگ‌ها و سایه‌ها را شامل شده است، مانند رنگ نسکافه ای تیره تا رنگ نسکافه ای روشن با هایلایت های کاراملی و دارچینی؛ همین تنوع طیف رنگی، باعث شده که هم افراد معمولی و هم افراد مشهور از این رنگ استقبال کنند.


مطالعه بیشتر: همه چیز درباره رنگ کردن مو


رنگ موی نسکافه‌ ای به چه پوستی می آید؟

احتمالا شما هم هنگام انتخاب رنگ مو ساعت‌های زیادی را صرف این می‌کنید، که آیا این رنگ به چهرۀ من می‌آید یا نه؟ یا مناسب‌ترین رنگ موی مناسب پوست من کدام است؟

در اینجا، خبر خوشحال‌کننده‌ای که می توان به شما داد، این است که رنگ موی نسکافه‌ ای به خاطر داشتن تناژ گرم، با اکثر چهره‌ها هماهنگ بوده، به خصوص اگر موهای طبیعی روشن داشته باشید و به دنبال طبیعی بودن چهره خود باشید، رنگ نسکافه‌ ای می تواند مناسب‌ترین گزینه برای موهای شما باشد. چرا که می‌توانید یک تناژ بسیار طبیعی و نزدیک به رنگ موهای خودتان را، از رنگ موی نسکافه‌ ای در بیاورید. اگر رنگ چشم‌های شما روشن و به خصوص قهوه‌ای، فندقی و یا حتی سبز است، رنگ موی نسکافه‌ ای در هماهنگی با چشمان شما بی‌نظیر عمل می‌کند.


مطالعه بیشتر:  انواع حالت دهنده مو و کاربردهای آن


چه آرایشی با رنگ موی نسکافه‌ ای هماهنگ است؟

برخی از رنگ‌ موها باعث محدود شدن شمادر آرایش می‌شوند، مثلا رنگ‌های فانتزی مانند بنفش و آبی و یا رنگ‌های قرمز و شرابی، شما را در آرایش‌های مختلف محدود می‌کند، چراکه به خاطر این رنگ ها، دیگر قادر به استفاده از هر رنگی برای آرایش خود نیستید؛ اما رنگ موی نسکافه‌ای با هر آرایش و هر رنگی که مد نظر شما است، همخوانی و هماهنگی دارد.

اگر پوست روشنی دارید و می‌خواهید رنگ نسکافه ای موهایتان جذابتر و بهتر دیده شود، می‌توانید از یک آرایش درخشان و براق با تن‌های طلایی، نارنجی و قرمزاستفاده نمایید تا رنگ چهره شما به صورت رنگ پریده نشان داده نشود. از طرف دیگر رنگ‌های طلایی، قرمز و نارنجی درخشان، در هماهنگی با رنگ موی کاراملی بی‌نظیر عمل می‌کنند و زیبایی شما را زمین تا آسمان جابه‌جا می‌کنند.

اما اگر می‌خواهید آرایش شما طبیعی‌تر به نظر برسد و خیلی به چشم نیاید، می‌توانید از تمام تن‌های قهوه‌ای، از روشن تا تیره استفاده کنید، تا آرایش شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

کارشناسان مجله آرایشی مو تن رو، رنگ موی مارال سری نسکافه ای را به خاطر دارا بودن روغن زیتون، ویتامین C و E و همچنین آنتی اکسیدان که باعث تقویت مو و انتقال رطوبت به ریشه‌های مو می‌شود و حتی با داشتن کراتین به نرم کنندگی موها کمک می‌کند، به شما عزیزان توصیه می‌کند. با خرید رنگ موی مارال سری نسکافه ای، می‌توانید موهایی زیبا و جذاب را تجربه نمایید.

چند ترکیب رنگ موی نسکافه ای خوش رنگ

در ترکیب رنگ موی نسکافه‌ای می‌توانید از دکلره با پایه ۸ استفاده نمایید، که البته در ادامه، تکنیک‌هایی برای رنگ کردن موها با دکلره و پایه‌های آن را معرفی می‌کنیم.

رنگ موی نسکافه ای روشن چه ترکیبی دارد؟

برای ساخت رنگ موی نسکافه ای تیره نیاز به چه موادی داریم؟ 

آلبوم رنگ موی نسکافه ای
آلبوم رنگ موی نسکافه ای

موی یکدست نسکافه‌ ای با دکلره

اگر سابقه کار با دکلره دارید و مشکلی با استفاده از آن را ندارید، میتوانید طبق دستور زیر، موهای خود را به رنگ نسکافه‌ای در بیاورید.

  • ۳/۲ رنگ موی بلوند شکلاتی
  • ۳/۱ از تیوپ رنگ موی کاراملی
  • ۲ سانتی‌متر واریاسیون
  • اکسیدان شمارۀ ۱
  • دکلره پایه ۸

تمامی موارد بالا را با یکدیگر ترکیب نموده و موهای خود را با آن، رنگ نمایید.

رنگ موی نسکافه‌ ای روشن

دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید موهای خود را به رنگ نسکافه‌ ای روشن دربیاورید، باید پایۀ دکلرۀ موهای شما به درجه روشن مناسبی رسیده باشد. برای رسیدن به این رنگ جذاب، ابتدا ۵۰ میل از رنگ موی کاراملی روشن را با ۵۰ میل رنگ موی بلوند شکلاتی روشن و ۲۵ میل از رنگ موی بلوند روشن ترکیب کنید، سپس ۱۸۰ میل از اکسیدان شمارۀ ۱ را با ۵ سانتی‌متر از واریاسیون نقره‌ای ترکیب کنید. دکلرۀ آن هم باید پایۀ ۸ باشد.

رنگ-موی-شیر-نسکافه-ای

رنگ موی نسکافه‌ ای دودی

در ترکیب رنگ مو نسکافه ای دودی باید خاطر نشان کرد که ته مایه اصلی رنگ موی نسکافه‌ای دودی است. اما اگر می خواهید که درصد بیشتری از تناژ رنگ مو به سمت دودی باشد و از به وجود آمدن تناژهای مزاحم زردی و نارنجی موها کاسته شود، باید از دو بند انگشت واریاسیون بنفش استفاده نمود.

در واقع هر چقدر تناژهای زرد و نارنجی موها کم شود، رنگ موی نسکافه ای دودی زیباتر و جذاب تری به دست می آید.

البته توجه داشته باشید که هر چقدر میزان خاکستری و دودی بودن ترکیب رنگ نسکافه ای بیشتر شود، رنگ مویی تیره تر به دست می آید.

رنگ موی نسکافه ای دودی

`

رنگ موی نسکافه‌ ای قهوه‌ای

این ترکیب کمی تیره‌ تر از نسکافه‌ ای معمولی است و برای پوست‌هایی که کمی روشن‌ترند، فوق‌العاده است. همچنین اگر شما به دنبال رنگ رسمی‌ و جدی‌تر هستید، رنگ موی نسکافه‌ ای قهوه‌ای، بی‌نظیر عمل می‌کند. برای اینکه موهای خود را به رنگ نسکافه‌ ای قهوه‌ای در بیاویرید به ترتیب زیر عمل کنید:

رنگ بلوند نسکافه‌ ای تیره رنگ را با 3/1 تیوب بلوند طلایی خیلی روشن ترکیب کنید. در ادامه اکسیدان شماره 2 به آن اضافه کنید. دقت کنید که اکسیدان شما باید یک و نیم برابر رنگ موی شما، به آن اضافه شود.

رنگ موی نسکافه ای قهوه ای

رنگ موی شیر نسکافه ای

رنگ موی شیر نسکافه ای

رنگ موی شیر نسکافه ای نیز بر پایه ۸ می باشد و بر روی موهایی که دکلره شده اند بسیار زیباتر می گردد و رنگ واقعی اش به دست می آید. در ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ موی 8.85 مارال به همراه واریاسیون دودی جهت جلوگیری از زردی موها و اکسیدان 6 درصد می باشد.

رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

به طور معمول برای داشتن موهایی با پایه ی روشن باید موها را دکلره کرد. اما این کار برای افرادی که موهایی آسیب پذیر دارند ریسک به حساب می آید. ما در این بخش آموزش رسیدن به رنگ موی نسکافه ای دلخواه بدون نیاز به دکلره را بررسی می کنیم.

حالا نوبت ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره رسیده است. در این بخش شما را با انواع ترکیب رنگ نسکافه ای بدون استفاده از دکلره آشنا می کنیم. با این روش موهای شما کمتر آسیب می‌بیند.

شما می‌توانید دو ترکیب رنگ موی روشن و تیره نسکافه ای را طبق ترکیب زیر استفاده کنید. همچنین اگر بدنبال رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره هستید، از روش زیر استفاده کنید:

در این روش ۳/۲ از رنگ موی شکلاتی متوسط را با ۳/۱ از تیوب رنگ موی کاراملی ترکیب کنید، سپس ۲ سانتی‌متر از واریاسیون بنفش و نقره ای را با اکسیدان شماره ۱ به آن اضافه نمایید.

رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

رنگ موی نسکافه ای روشن بدون دکلره

اولین و ساده ترین راه برای رسیدن به رنگ موی نسکافه ای روشن، رنگ کردن موها در چندین نوبت تا رسیدن به رنگ مورد نظر می باشد. به این صورت که شما از تناژ تیره رنگ شروع نموده و کم کم با گذشت ماه ها و تجدید رنگ، به رنگ نسکافه ای روشن برسید.

رنگ موی شیر نسکافه ای بدون دکلره

حال اگر موهایتان را دکلره نکرده اید و به دنبال رسیدن به بهترین ترکیب رنگ شیر نسکافه ای هستید، باید از رنگ شیر نسکافه ای در پایه 8 با اکسیدان 9 درصد و واریاسیون دودی استفاده نمایید.


مطالعه بیشتر: با جدیدترین مدل های رنگ موی سال ۲۰۱۹ خاص شوید


رنگ موی نسکافه ای روی سه صفر

پیشنهاد ما برای کسانی که می‌خواهند بدون اتلاف وقت و با کمترین آسیب به بافت موها، موهایشان را نسکافه ای کنند، استفاده از رنگ موی سه صفر (000) می‌باشد.

این رنگ مو غالبا در در دسته رنگ‌های هایلایت آلبوم رنگ مو جای دارد و به نام روشن کننده آن را می‌شناسند.

در این روش ابتدا رنگ 000 را با اکسیدان 9 درصد مخلوط نموده و روی موها بمالید و وقتی به پایه نارنجی رسید آن را بشویید. سپس بعد از دو روز که به موها استراحت دادید، رنگ مورد نظر خود را به همراه واریاسیون ضد قرمزی یا تونر مخلوط نموده و روی موها بمالید.

هدف از استراحت دادن موها کاهش حداکثری میزان آسیبی است که ممکن است به موها وارد گردد.

در نظر داشته باشید که این روش برای کسانی که موهایی مشکی دارند کمی متفاوت تر است. به این گونه که برای موهای مشکی ابتدا یک تا دو سانت مانده به ریشه موها را کامل رنگ نموده و سپس به سراغ ریشه موها بروید. چرا که ریشه موها به دلیل حرارت کف سر زودتر رنگ باز کرده و رنگ آن با ساقه موها یکدست شود. با تکرار این عمل هر مرتبه شما به موی روشن تری از قبل دست پیدا می کنید و به رنگ موی دلخواهتان نزدیک می‌شوید.

رنگ موی نسکافه ای جی جی حدید
رنگ موی نسکافه ای جی جی حدید

رنگ موی نسکافه ای با دکوکرم

روش بعدی برای رنگ کردن مو، استفاده از کرم دکلره به جای پودر دکلره است. چرا که این محصول آسیب‌های به مراتب کمتری نسبت به پودر دکلره دارد و موها را خشک و وز نمی‌کند.

در این روش ابتدا کرم دکلره را با اکسیدان 6 درصد مخلوط نموده و به موها بمالید. پس از گذشت 40 الی 50 دقیقه موها را آبکشی کنید. سپس رنگ موی نسکافه‌ای مورد نظر را استفاده کنید.

در این روش موها نیز نارنجی می‌گردد و نیاز به استفاده از واریاسیون‌ هایی مانند نقراه ای، دودی، بنفش و واریاسیون‌های ضد قرمزی در مخلوط رنگ مو می‌باشد. با این عمل از به وجود آمدن تناژهایی که تمایل به وجود داشتنشان ندارید، جلوگیری می‌کنید.

رنگ موی نسکافه‌ای با استفاده از مواد طبیعی

یکی دیگر از روش‌های رنگ کردن مو برای رسیدن به رنگ نسکافه ای تیره، استفاده از پودر نسکافه به همراه دیگر مواد طبیعی می‌باشد. استفاده از این روش بسیار آسان است چرا که مواد مورد نیاز آن معمولا در هر خانه ای پیدا می‌شود. همچنین این روش سبب پوشش موهای سفید نیز می‌شود.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای با مواد طبیعی 

برای ساخت رنگ موی بسیار شیک نسکافه‌ای با مواد طبیعی، دو روش وجود دارد که در ادامه این دو روش را به شما آموزش خواهیم داد:

روش اول

مواد لازم:

  • 6 قاشق غذا خوری زردچوبه
  • 4 قاشق غذا خوری نسکافه
  • 2 عدد سفیده تخم مرغ
  • یک عدد اکسیدان 6 درصد
  • نصف فنجان روغن زیتون

مواد ذکر شده را در یک کاسه پلاستیکی ریخته و به خوبی با هم ترکیب می‌کنیم. پس از هم زدن یک خمیر سفت به دست می‌آید. خمیر را روی موهای خود بمالید. برای این منظور نیاز است تا شما شکیبا باشید، چرا که این روش بر خلاف رنگ موهای شیمیایی زمان بر می‌باشد. پس از گذشت حدود 5 ساعت که موهایتان را آبکشی کنید، به رنگ نسکافه ای تیره زیبا دست خواهید یافت.

روش دوم

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذا خوری نسکافه
  • 2 قاشق غذا خوری کاکائو
  • 1 قاشق چای خوری آب لیمو
  • نصف قاشق غذاخوری روغن کنجد
  • 2 عدد اکسیدان 6 درصد

مواد فوق را با یکدیگر ترکیب نموده و خمیر حاصل را روی موهایتان بمالید. پس از گذشت یک ساعت موها را آبکشی نمایید. در این روش با تکرار این عمل به مرور زمان رنگ موها زیبا تر و جذاب تر خواهد شد و به رنگ نسکافه ای خوشرنگ و روشن می‌رسد.


مطالعه بیشتر: نکات طلایی برای رنگ کردن مو


از رنگ موی نسکافه‌ ای چگونه محافظت کنیم؟

برای محافظت از موهای رنگ شده، می‌توانید از شامپوهایی که مخصوص موهای رنگ شده است و همچنین از نرم کننده‌ها نیز استفاده نمایید.

استفاده از شامپوهای فاقد سولفات برای همه افراد و از جمله کسانی که موهای خود را رنگ و دکلره می‌کنند، توصیه می‌گردد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مو تن رو از شامپوهای فاقد سولفات مانند استم سل بازدید و خرید کنید.

 افرادی که در ترکیب رنگ موی نسکافه ای خود از دکلره استفاده کرده‌اند، به خاطر افزایش اسید سولفوریک در موها، موهایشان زبر و خشن خواهد شد. یادتان باشد، از شستن بیش از حد موها در طول هفته خودداری کنید؛ و اگر موهای خود را زیاد رنگ می‌کنید، از وسایلی مانند اتو مو و سشوار کمترین استفاده را داشته باشید. چرا که پس از رنگ کردن، موها آسیب‌پذیرتر خواهند بود.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، لطفا در صورت داشتن سوال، نظرات خود را در دیدگاه برای ما ارسال نمایید.