زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با برند کالیستا + معرفی محصولات این برند

wordcamp
1,983
10 دقیقه
آشنایی با برند کالیستا + معرفی محصولات این برند

تنوع بالای برندهای آرایشی و بهداشتی و محصولات آنها، بسیاری از مصرف کنندگان این حوزه را گیج کرده است. کسی که برای اولین بار قصد خرید یک لوازم آرایش، مثلا ریمل را دارد، نمی‌داند بهتر است از کدام برند خرید خود را انجام دهد. همین موضوع برای خرید محصولات بهداشتی مثل شامپو یا کرم هم صدق می‌کند. آشنایی با برندهای موجود در بازار کمک بزرگی به انتخاب بهتر ما خواهد کرد. ما در مو تن رو قصد داریم تا در سری مقاله‌هایی شما را با بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی آشنا کنیم. برای آشنایی با برند کالیستا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی برند کالیستا

برای آشنایی با برند کالیستا بهتر است تا ابتدا با تاریخچه برند کالیستا آشنا شوید. شرکت «آریان کیمیا تک»، یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی است. این شرکت فعالیت خود از سال ۱۳۸۱ شروع کرد. آریان کیمیا تک ابتدا محصولات آرایشی خارجی را وارد ایران می‌کرد. پس از گذشت چند سال، این شرکت با تحقیقاتی که انجام داد توانست با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن اقدام به تولید محصولات آرایشی با بهترین کیفیت کند.

این شرکت در سال ۱۳۹۵ تصمیم گرفت برندی به نام کالیستا را راه‌اندازی کند. پس در پاسخ به سوال احتمالی در مورد کشور مبدا این برند و این که برند کالیستا ساخت کجاست، باید گفت که کالیستا یک برند ایرانی است. «کالیستا» به معنی زیباترین است و هدف این برند زیباتر کردن چهره‌ها به کمک محصولاتی است که تولید می‌کند.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، آشنایی با برندهای آرایشی به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد. «آشنایی با برند اروپایی اسنس و محصولات آن» مقاله دیگری است که در همین زمینه در مجله اینترنتی مو تن رو نوشته شده است.

ویژگی محصولات برند کالیستا

برای آشنایی با برند کالیستا باید به ویژگی‌های این برند و محصولات آن بپردازیم. برای آشنایی با ویژگی‌های برند کالیستا این بخش را دنبال کنید.

مواد اولیه با کیفیت

برند کالیستا برای تولید محصولات خود، مواد اولیه مورد نیازش را از کشورهایی مثل سوییس، آمریکا و فرانسه تامین می‌کند. کالیستا بهترین مواد اولیه را از این کشورها وارد کرده و آنها را به کمک فرمولاسیونی که توسط متخصصان ایرانی خود تهیه کرده است، ترکیب می‌کند. تمام مراحل برای ترکیب نهایی در لابراتوارهای پیشرفته شرکت آریان کیمیا تک انجام می‌شود.

بسته بندی جذاب

بسته‌بندی زیبا یک ویژگی محصولات برند کالیستا است که برای آن وقت و هزینه صرف شده است. شما اگر به فروشگاهی مراجعه کنید و استند محصولات کالیستا را ببینید، با محصولات آرایشی رنگارنگی مواجه می‌شوید که شما را جذب می‌کنند. استفاده از رنگ‌های مختلف و متفاوت برای هر محصول آرایشی باعث شده تا هر خریداری علاقه‌مند به خرید محصولات متنوع این برند شود. این رنگارنگی هم در خود محصول و هم در بسته‌بندی نهایی آن به کار رفته است.

محصولا آرایشی کالیستا
بسته‌بندی جذاب محصولات برند کالیستا

کرولتی فری

برندهای آرایشی و بهداشتی برای سلامت محصولات خود باید آنها را آزمایش کنند. آنها در سال‌های گذشته برای اطمینان از سلامت و کارایی محصولاتی که تولید می‌کردند، از تست حیوانی در روند تولید خود استفاده می‌کردند. به این صورت که پس از تولید یک محصول آن را به آزمایشگاه برده و روی حیواناتی مثل خرگوش، موش، خوکچه و میمون آزمایش می‌کردند. در این بین و در حین این آزمایشات، این حیوانات بی‌گناه و بی‌دفاع دچار آسیب‌های جدی و حتی مرگ می‌شدند. پس از مدتی حامیان حقوق حیوانات به این روند خشونت آمیز اعتراض کردند و خواستار توقف آن شدند. این اعتراضات باعث شد تا بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی روند آزمایش خود را تغییر دهند و از تست‌های دیگری به جای تست حیوانی استفاده کنند. البته بسیاری از برندها همچنان به روند قبلی خود پایبند هستند و آن را برای ادامه کار خود لازم می‌دانند.

به برندهایی که برای تولید محصولات خود به هیچ عنوان خشونتی علیه حیوانات انجام نمی‌دهند، برندهای «کرولتی فری» یا «بدون خشونت» گفته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برند کالیستا باید بدانید که این برند هم ادعا کرده که از هیچ گونه تست حیوانی در روند تولید محصولات خود استفاده نمی‌کند. روی بسته‌بندی محصولات برندهای کرولتی فری، خرگوش کوچکی حک شده تا نشان دهنده این موضوع برای مصرف کننده باشد.

قیمت مناسب

یکی از ویژگی‌هایی که برای آشنایی با برند کالیستا و هر برند دیگری باید بدانید، قیمت محصولات آن است. با توجه به این که محصولات کالیستا از مواد اولیه مرغوب و با بهترین تکنولوژی زیر نظر متخصصین ایرانی تولید می‌شود، انتظار می‌رود که قیمت بالایی داشته باشد. با وجود این، برند کالیستا قیمت‌های مناسب و معقولی را برای محصولات خود در نظر گرفته تا تمام عاشقان لوازم آرایش بتوانند از محصولات باکیفیت آرایشی ایرانی استفاده کنند.

معرفی محصولات برند کالیستا

در این بخش به معرفی پرفروش‌ترین محصولات کالیستا می‌پردازیم تا بیشتر با این برند آشنا شوید.

خط چشم ماژیکی کالیستا مدل Line Express

خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس یک خط چشم مایع است. این محصول به دلیل داشتن یک قلم از جنس نمد، «خط چشم نمدی» نام‌گذاری شده است. در حال حاضر بسیاری از محصولات آرایشی موجود در بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند؛ به همین دلیل استفاده از این محصولات پس از مدتی به سلامت پوست شما آسیب می‌رساند. خط چشم لاین اکسپرس کالیستا محصولی است که بر پایه ویتامین E و ترکیبات گیاهی ساخته شده است. به همین خاطر استفاده از آن نه تنها هیچ‌گونه ضرری برای پوست ندارد، بلکه به حفظ سلامت آن نیز کمک می‌کند.

خرید خط چشم ماژیکی کالیستا مدل Line Express

مشخصات خط چشم ماژیکی کالیستا مدل Line Express:

  • استفاده آسان و طراحی انواع خط چشم
  • بافت یک‌دست و مخملی
  • ماندگاری بالا
  • خشک شدن سریع
  • ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کانسیلر کالیستا مدل Cover Up

کانسیلر کالیستا مدل Cover Up دارای بافت سبک است و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. این محصول تیرگی دور چشم را پوشش خواهد داد و باعث محو شدن عیوب پوست می‌شود. از این کانسیلر می‌توانید برای آرایش‌های روزانه و آرایش‌های مخصوص مهمانی استفاده کنید. مواد تشکیل دهنده مرغوب آن باعث شده تا برای پوست‌های حساس هم مناسب باشد.

خرید کانسیلر کالیستا مدل Cover Up

مشخصات کانسیلر کالیستا مدل Cover Up:

  • بافت سبک
  • پوشش‌دهی و ماندگاری بالا
  • مناسب استفاده روزانه
  • قابلیت پوشش تیرگی و هاله دور چشم

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume علاوه بر حجم دادن به مژه‌ها، به آنها حالت می‌دهد. این ریمل کالیستا با فرچه منحصر به فرد خود، موجب حجم‌دهی و مراقبت از مژه‌ها می‌گردد. فرچه این ریمل به قدری ماهرانه طراحی و ساخته شده که سر باریک آن حتی کوچک‌ترین مژه‌ها را پوشش و حالت می‌دهد. فرچه این ریمل، مقدار مورد نیاز از مواد ریمل را برداشته و و مانع از چسبندگی مژه‌ها به هم می‌شود.

خرید ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

مشخصات ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume:

  • حجم‌دهی بالا به مژه‌ها
  • پرپشت کننده
  • حالت‌دهنده
  • حاوی رنگ‌دانه‌های غلیظ و مشکی
  • بدون ایجاد حالت چسبندگی بین مژه‌ها
  • ماندگاری بالا
  • بدون ریزش
  • دارای فرچه مویی
  • پاک شدن آسان با محلول‌های پاک کننده آرایش

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رژ گونه کالیستا مدل Color And Art

این رژ گونه در شش رنگ متنوع متناسب با رنگ پوست‌های متفاوت تولید و عرضه شده است. این رژ گونه برای کسانی که به دنبال برجسته سازی گونه‌های خود هستند بسیار کاربردی بوده و جلوه براق آن شادابی و زیبایی را برای صورت به ارمغان می‌آورد. فرمولاسیون به کار رفته در رژ گونه کالیستا مدل Color And Art بسیار منحصر به فرد بوده که در ساخت آن از ترکیبات ویتامینه و ترکیبات گیاهی استفاده شده است؛ همین مسئله باعث شده تا استفاده از آن هیچ گونه عوارضی برای پوست نداشته باشد.

خرید رژ گونه کالیستا مدل Color And Art

مشخصات رژ گونه کالیستا مدل Color And Art:

  • مناسب انواع پوست
  • دارای جلوه مخملی
  • پوشش طبیعی روی پوست
  • جلوه نهایی مات
  • مناسب استفاده روزانه
  • دارای رنگ‌دانه های قوی
  • پخش شوندگی راحت

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم پودر مات کالیستا

کرم‌پودر مات و با دوام کالیستا برای انواع پوست مناسب است. ماندگاری این محصول در حدی است که نیاز به تجدید آن در طی روز نخواهید داشت. کرم‌پودر کالیستا در۶ رنگ موجود بوده و پوشش یک‌دستی روی صورت ایجاد می‌کند، در نتیجه هر سلیقه‌ای از آن راضی خواهد بود.

خرید کرم پودر مات کالیستا

مشخصات کرم پودر مات کالیستا:

  • مناسب انواع پوست
  • ماندگاری و دوام بالا
  • بدون نیاز به تجدید در طول روز
  • پوشش‌دهی یک‌دست
  • جلوه نهایی مات

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

بادی اسپلش کالیستا مدل Taylor 

بعد از استفاده از این بادی اسپلش، رایحه خنک و معتدل آن آغاز می‌شود که همین ویژگی آن را گزینه‌ای مناسب برای روزهای گرم تابستان کرده است. نت اولیه بادی اسپلش کالیستا مدل Taylor توت‌های وحشی است که خستگی روزمره را از شما دور می‌کند و انرژی بسیار زیادی را به شما هدیه می‌دهد. پس از گذشت چند ثانیه از اولین اسپری بر پوست خود رایحه زنبق، بنفشه و یاسمین مشام شما را پر خواهد کرد. در انتها این بادی اسپلش با نت چوبی مشک، خزه بلوط و کهربا پایان می‌یابد. همچنین وجود گلیسیرین در این بادی اسپلش باعث رطوبت رسانی به پوست شما شده و آن را لطیف می‌کند.

خرید بادی اسپلش کالیستا مدل Taylor

ویژگی‌های بادی اسپلش کالیستا مدل Taylor :

  • ماندگاری فوق‌العاده بالا
  • دارای رایحه خنک و معتدل
  • پخش بو متوسط
  • مناسب فصول گرم سال
  • مرطوب کننده و نرم کننده

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color با حالت ابریشمی و سبکی که دارد برای زیباتر کردن لب‌های شما بسیار مناسب است. از ویژگی مثبت این محصول می‌توان به حفظ رطوبت لب‌ها و جلوگیری از خشکی آنها اشاره کرد. به دلیل ترکیبات با کیفیت این رژ می‌تواند پس از استفاده تا چند ساعت لب‌هایتان را نرم نگه دارد. رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color با رنگ دهی آسان به راحتی روی لب‌های شما پخش می‌شود و زیبایی آنها را بیشتر می‌کند.

خرید رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color

مشخصات رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color:

  • نرم نگه داشتن لب‌ها تا چندین ساعت
  • حفظ رطویت لب‌ها و جلوگیری از خشکی آنها
  • سبک و ابریشمی
  • رنگ دهی آسان

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

برند کالیستا محصولات متنوعی در زمینه آرایشی تولید می‌کند. همان طور که متوجه شدید، برند کالیستا یکی از برندهای خلاق ایرانی در زمینه بسته‌بندی محصولات است. این مقاله را برای آشنایی با برند کالیستا نوشتیم تا کمکی برای خرید بهتر شما باشد. ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. شما تجربه استفاده از محصولات کالیستا را دارید؟ خوشحال می‌شویم تا تجربه و نظر خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد برند کالیستا

برند کالیستا ساخت کجاست؟

برند کالیستا یک برند تولید کننده لوازم آرایشی ایرانی است که از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده است.

محصولات برند کالیستا کدامند؟

کرم‌پودر، کانسیلر، سایه چشم، ریمل، رژگونه، پنکک، رژلب، بادی اسپلش و لاک ناخن محصولاتی هستند که برند کالیستا آنها را تولید می‌کند.

ویژگی محصولات کالیستا چیست؟

مواد اولیه مرغوب، بسته‌بندی زیبا، قیمت مناسب و کرولتی فری بودن از جمله ویژگی‌های محصولات برند کالیستا است.

پرفروش‌ترین محصولات برند کالیستا کدامند؟

کانسیلر کالیستا مدل Cover Up، خط چشم ماژیکی کالیستا مدل Line Express و ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume بعضی از محصولات پرفروش برند کالیستا هستند.