زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کامل ترین نقد و بررسی محصولات کامان

wordcamp
5,408
23 دقیقه
کامل ترین نقد و بررسی محصولات کامان

فهرست مطالب

برند کامان از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوازم بهداشتی و مراقبتی در ایران است. این برند به سبب تولید و عرضه محصولات باکیفیت و متنوع جایگاه ممتازی را در میان سایر رقبای تجاری خود به دست آورده است. از آنجایی که سازوکار محصولات آرایشی و بهداشتی در بهبود شرایط پوست و مو بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت لازم است برای ایجاد تغییرات مثبت در پوست و مو، محصولات بهداشتی و مراقبتی را بر مبنای جنس پوست و موی خود انتخاب کنید. محصولات شرکت کامان با تنوع چشمگیر برای محافظت از انواع پوست و مو با ویژگی‌های مختلف به طراحی و تولید رسیده‌اند. در ادامه با راهنمای کامل معرفی برند کامان و محصولات متنوع این شرکت همراه شما خواهیم بود.

معرفی برند کامان

مراقبت از پوست و مو به وسیله استفاده از محصولات مراقبتی مناسب نقش برجسته‌ای در حفظ سلامت پوست و موهای شما دارد. در این میان اهمیت خرید و استفاده از محصولات برندهای معتبر همواره دغدغه مشتریان بوده است. دستورالعمل‌هایی که برای حفظ سلامت پوست و مو در روتین روزانه انجام می‌شوند، تا حد زیادی به استفاده از محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی استاندارد وابسته هستند.

کامان از برندهای نام آشنا و معتبر در صنعت تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی محسوب می‌شود. کمپانی سوئیسی جنوا با هدف کمک به بهبود و افزایش سلامت پوست و موی مصرف کنندگان خود، محصولاتی تحت برند جنوا و کامان را با فرمولاسیون ویژه وارد بازار نمود. این برند محبوب در تولید تمامی محصولات خود از فراورده‌های گیاهی و ترکیبات ارگانیک بهره می‌گیرد. تنوع محصولات شرکت کامان نیازهای مختلف مصرف کنندگان برای استفاده از محصولی کاربردی و مناسب را مرتفع می‌نماید.

فرمولاسیون ویژه محصولات ساخت این شرکت، ماحصل استفاده از ترکیباتی غنی از مواد مغذی و استاندارد است. استفاده از فناوری‌های جدید و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین به منظور تولید عمده محصولات این برند سبب افزایش نرخ فروش و صادرات شرکت کامان شده است. تمام محصولاتی که تحت برند کامان وارد بازار می‌شوند، روند تست و راستی آزمایی را در آزمایشگاه‌های پیشرفته سپری کرده و دارای تاییدیه‌ها و استانداردهای لازم هستند. به همین جهت استفاده از محصولات کامان علاوه بر کمک به افزایش زیبایی پوست و مو در درمان آسیب‌های ایجاد شده در آن‌ها نیز موثر است.

محصولات کامان ساخت کجاست؟

برند کامان به عنوان برند ایرانی مطرح و معتبر در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته شده است. در حالی که روند تولید محصولات کامان در ایران انجام می‌شود، مواد اولیه سازنده این نوع محصولات از برند جنوا در کشور سوئیس تامین می‌شود. کمپانی سوئیسی Geneva Cosmetics که به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور سوئیس به فعالیت می‌پردازد، تامین کننده اصلی مواد تشکیل دهنده محصولات کامان به شمار می‌آید.

برند کامان تحت لیسانس شرکت جنوا در کشور سوئیس به طراحی و تولید انواع مختلف محصولات خود اقدام می‌کند. بنابراین برند کامان را می‌توان زیر مجموعه ایرانی شرکت جنوا در نظر گرفت. همه محصولات شرکت کامان دارای فرمولاسیونی ویژه هستند که طراحی آن تحت نظارت متخصصان شرکت جنوا و کامان صورت گرفته است. این شرکت امروزه محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان صادر کرده و جزء‌ تولید کنندگان برتر دسته‌بندی می‌شود.

در بلاگ موتن‌رو بخوانید: معرفی بهترین برند لوسیون بدن در سال 2021

چه چیزی باعث نفوذ بالای برند کامان شد؟

محصولات شرکت کامان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که میزان استقبال افراد برای خرید محصولات این برند را افزایش داده است. این برند ایرانی به دلیل توجه ویژه به مواد تشکیل دهنده فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی خود همواره مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته است. اهمیت ویژه به ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی مهم‌ترین مولفه‌ای است که به تثبیت جایگاه برند کامان در بازار جهانی کمک کرده است.

محصولات تحت برند کامان فرایند راستی آزمایی و تست‌های کیفی را تحت نظارت متخصصان سوئیسی و ایرانی طی کرده و پس از اخذ تاییدیه‌های معتبر برای تولید انبوه آماده می‌شوند‌. لابراتوارهای پیشرفته و ارتقا یافته‌ای که محصولات کامان در آن‌ها روند تست سلامت و کیفیت را طی می‌کنند، مورد تایید طراحان و متخصصان این شرکت قرار دارند. به همین دلیل است که تمامی محصولات کمپانی کامان موفق به دریافت پروانه ساخت و مجوز بهداشت بوده‌‌اند‌.

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که به نفوذ هر چه بیشتر برند کامان و محصولات ساخت این شرکت در بازار بین المللی کمک کرده است، استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون موثر در ساخت این محصولات است. شرکت کامان در طراحی و تولید محصولات خود از انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌‌ها، اسیدهای ضروری، مواد مغذی و عناصر معدنی استفاده می‌کند. همچنین باید توجه داشت که تیم طراحی کارخانه کامان محصولات این شرکت را در بسته بندی‌های نوآورانه، باکیفیت و زیبا در بازار به فروش می‌رسانند.

کیفیت محصولات کامان

محصولات شرکت کامان به لحاظ کیفیت و کارایی در جایگاه مناسبی قرار دارند.‌ به همین دلیل است که می‌توان انواع محصولات مراقبت از پوست و موی این برند را به عنوان محصولاتی کارآمد برای رقابت با سایر برندهای مطرح بازار جهانی در نظر گرفت‌. موارد زیر سبب شده تا کیفیت این محصولات به بالاترین حد خود برسد:

  • استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب در ساخت ترکیبات انواع کرم‌ها، ژل‌ها، شامپوها و … این شرکت به افزایش کیفیت استفاده از این محصولات کمک کرده است. با توجه به این که مجموعه محصولات شرکت کامان در بازه‌های زمانی مشخص تحت آزمایشات و راستی آزمایی‌های دقیق و پیشرفته قرار می‌گیرند، می‌توان سطح کیفیت این تولیدات را تضمین نمود.
  • محصولات مراقبت از پوست و موی کامان با تنوع بالا در بازار عرضه می‌شوند تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان باشند.‌ در ترکیبات این نوع محصولات از مواد مغذی برای تغذیه کامل پوست و مو بهره گرفته شده است. به همین جهت استفاده از این محصولات در یک دوره زمانی مشخص به بهبود مشکلات پوست و مو و ترمیم و بازسازی سلول‌های آن‌ها کمک می‌کند.
  • محصولات کامان دارای اثربخشی بالا هستند و از آنجایی که در تولید آن‌ها از مواد ارگانیک و مرغوب استفاده شده است، هیچ گونه تاثیر منفی مانند اثرات التهابی بر پوست ندارند. باید توجه داشت که جنبه‌های درمانی محصولات شرکت کامان باعث شده است تا استفاده از این مواد آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در روتین پوستی روزانه به کنترل شرایط پوست و مو کمک‌ کند.

 انواع مختلف محصولات کامان

دسته‌بندی محصولات کامان گستردگی بالایی دارد. این شرکت به منظور جلب توجه و رضایت مشتریان، تولیدات خود را با تنوع بالا در بازار توزیع می‌کند. این تولیدات شامل محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست، مو و دندان‌ها هستند. اگر نگاهی به فهرست محصولات کامات بیندازید، تنوع بالای مدل و کاربرد محصولات این شرکت باعث جلب توجه شما خواهد شد.

انواع شامپوها، انواع مرطوب کننده‌های پوست، انواع خوشبو کننده‌های بدن و انواع شوینده‌های مخصوص دهان و دندان دسته‌بندی محصولات ساخت این شرکت را تشکیل می‌دهند. کیفیت و تنوع محصولات ساخت برند کامان باعث شده است که مشتریان بتوانند نیازهای اساسی و جزئی خود به محصولات بهداشتی و مراقبتی را با خرید این محصولات متنوع جبران نمایند.

ترکیبات تشکیل دهنده محصولات کامان

همان‌طور که گفته شد، کیفیت بالای محصولات کامان باعث شده تا این برند محبوبیت زیادی پیدا کند و این کیفیت را می‌توانیم به ترکیبات تشکیل دهنده محصولات این برند مرتبط بنامیم:

 روغن درخت چای

روغن این درخت در ترکیبات تشکیل دهنده برخی مواد مرطوب کننده و آبرسان به کار می‌رود. این روغن با خواص ضد التهابی و ضد میکروبی خود گزینه مناسبی برای درمان خشکی پوست محسوب می‌شود. درخت چای، بومی مناطق استرالیا است و خواص بی‌شمار آن برای درمان پوست همواره مورد توجه قرار گرفته است. خواص آنتی باکتریال روغن درخت چای می‌تواند از پوست در برابر آسیب‌های مختلف محافظت نماید. علاوه بر این می‌توان از خاصیت این ماده برای افزایش لطافت و درخشندگی پوست نیز کمک گرفت.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا از روغن‌های ضد التهاب و ضد چروک پوست محسوب می‌شود‌. وجود این ماده در ترکیبات محصولات مراقبتی و استفاده از آن در یک بازه زمانی معین باعث بهبود خشکی پوست و آبرسانی کامل به لایه‌ها و سلول‌های پوستی خواهد شد. این ترکیب در جوانسازی پوست و از بین بردن چروک‌ها و خطوط ناشی از پیری پوست تاثیر بسزایی دارد. عناصر تشکیل دهنده روغن جوجوبا به پوست برای حفظ متابولیسم طبیعی آن کمک می‌کند. روغن جوجوبای موجود در محصولات مراقبتی کامان از خشک شدن پوست و ایجاد شکنندگی در آن جلوگیری می‌کند.

روغن آرگان

این روغن جزء روغن‌های طبیعی و موثری است که از آن در درمان مشکلات پوستی و بهبود شرایط پوست بهره می‌گیرند. ممکن است شما نیز نام این روغن را در میان ترکیبات تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست و موی خود مشاهده کرده باشید.‌ روغن آرگان را از میوه‌های درختی در جنوب آمریکا استخراج کرده و از خواص درمانی آن برای التیام مشکلات پوستی بهره می‌گیرند.

در این روغن می‌توان ترکیباتی مانند امگا۳، امگا۶ و ویتامین C را مشاهده نمود. وجود آنتی اکسیدان‌ها در ساختار این روغن نیز به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از تابش اشعه‌های نور خورشید کمک می‌کند. جلوگیری از پیری پوست، افزایش شادابی پوست و افزایش لطافت آن از جمله مزایای این روغن هستند.

روغن هسته انگور

از دیگر موادی که در ساخت فرمولاسیون محصولات بهداشتی و مراقبتی شرکت کامان مورد استفاده قرار می‌گیرد، روغن دانه انگور است. این روغن منبعی سرشار از ویتامین A، ویتامین E و اسیدهای چرب مفید است. وجود این روغن در محصولات کامان و استفاده زمان‌بندی شده از آن‌ها به کاهش جوش و آکنه پوستی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های تشکیل دهنده این روغن نیز به جوانسازی پوست و تعویق روند پیری آن کمک‌ می‌کنند.

شی باتر

عصاره شی باتر از درختی استخراج می‌شود که بومی قاره آفریقا است، گرفته می‌شود. سینامیک اسید موجود در این ماده به بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده پوست کمک کرده و تقویت و استحکام سلول‌های پوستی را به دنبال دارد. کره شی بهترین ماده برای لیفت پوست، ایجاد روشنایی در پوست و آبرسانی مناسب به آن است. جذب و نفوذ شی باتر در منافذ پوستی باعث می‌شود چین و چروک‌های پوست کاهش یافته و روند جوانسازی آن با سرعت بیشتری انجام شود.

آووکادو

این میوه به عنوان منبعی غنی از روغن‌های اشباع شده طبیعی مثل اسید میریستیک، اسید لینولییک، اسید آراشیدیک و اسید اولییک دارای خواص پرشماری است. وجود این ماده در محصولات مراقبتی شرکت کامان به افزایش نشاط و شادابی پوست و مو کمک می‌کند. از عصاره آووکادو در بعضی از محصولات ساخت برند کامان استفاده شده است. با استفاده منظم و مکرر از این محصولات می‌توان نشاط و طراوت را در پوست ایجاد کرده و سطح آبرسانی پوستی را افزایش داد.

ویتامین A

در ترکیبات بعضی از کرم‌های کامان از ویتامین A برای صاف و یکدست کردن پوست استفاده شده است. این ویتامین در محصولات مراقبت از پوست به بستن منافذ باز پوستی کمک کرده و ظاهری روشن و شفاف در پوست ایجاد می‌کند. رساندن ویتامین A به سلول‌ها و لایه‌های پوستی به افزایش سلامت پوست کمک می‌کند.

ویتامین B6

بعضی از محصولات مراقبتی شرکت کامان حاوی ویتامین B6 در ترکیبات خود هستند. این ویتامین به منظور کاهش التهابات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ از B6 در کرم‌ها، سرم‌ها و ماسک‌های پوست و مو برای جلوگیری از خارش و قرمزی بهره می‌گیرند.

ویتامین C

این ویتامین تاثیر بسزایی در افزایش شادابی پوست دارد و می‌تواند نشاط را به سلول‌های پوستی باز گرداند. این ویتامین به افزایش روشنایی پوست کمک کرده و باعث یکدست شدن رنگ پوست خواهد شد. علاوه بر این، ویتامین C با تحریک ساخت کلاژن در پوست به جوانسازی آن کمک کرده و سرعت روند پیری را کاهش می‌دهد. محصولات حاوی ویتامین C کامان علاوه بر آبرسانی کامل به پوست، به ترمیم و بازسازی بافت کمک می‌کنند.

ویتامین E

ویتامین E از مهم‌ترین ویتامین‌هایی است که وجود آن در سلول‌های پوستی به بهبود و افزایش سلامت پوست کمک می‌کند. این ویتامین می‌تواند از پوست در برابر تاثیرات مخرب نفوذ اشعه‌های نور خورشید محافظت کند. به همین دلیل وجود این ویتامین در پوست از ایجاد لک و تیرگی‌های پوستی ممانعت خواهد کرد.

ویتامین K

وجود ویتامین K در پوست به رفع تیرگی‌ها و لکه‌های سیاهی پوست کمک می‌کند. به‌ همین دلیل در بسیاری از محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست از این نوع ویتامین استفاده می‌شود. ویتامین K در فرمولاسیون کرم‌های دور چشم به کاهش حلقه‌های تیره اطراف چشم‌ها کمک می‌کند. با استفاده از محصولات حاوی ویتامین K کامان‌ می‌توانید ظاهری طبیعی و شفاف در پوست خود ایجاد کنید.

معرفی کرم‌های مرطوب کننده کامان همراه مزیت‌های آن‌ها

کرم‌های مرطوب کننده کامان در انواع مختلفی تولید شده‌اند که هرکدام دارای مزایایی برای پوست هستند. در ادامه با انواع این کرم‌های مرطوب کننده آشنا خواهید شد:

کرم‌ مرطوب کننده Normal کامان

همانطور که از نام و مدل این کرم مرطوب کننده پیداست، از این نوع کرم‌ برای آبرسانی مناسب به پوست‌های معمولی و نرمال استفاده می‌شود. آبرسانی به انواع پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌ها یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مراحل در فرایند روتین مراقبت از پوست محسوب می‌شود. به همین دلیل شرکت کامان مرطوب کننده‌هایی را برای انواع مختلف پوست با ویژگی‌های گوناگون در نظر گرفته است.

از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست‌های نرمال کامان می‌توان در طول روز برای آبرسانی مناسب به دست و صورت استفاده نمود. این کرم به افزایش لطافت پوست کمک کرده و رایحه دلپذیری را در پوست دست‌ها و صورت به وجود می‌آورد. با استفاده از این کرم می‌توان از عدم خشک شدن پوست و ایجاد شکنندگی در آن اطمینان حاصل کرد.

کرم مرطوب کننده دست، صورت و بدن کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره توت حجم 400 میل

کرم مرطوب کننده Oil Plus کامان

کرم مدل Oil Plus کامان بهترین گزینه برای آبرسانی و ایجاد رطوبت کافی در پوست‌های خشک و شکننده محسوب می‌شود.‌ پوست‌های خشک‌ نسبت به پوست‌های چرب و معمولی آسیب پذیرتر است و آبرسانی به آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. عدم آبرسانی مناسب به پوست‌های خشک منجر به ایجاد شکنندگی، ترک خوردگی، التهاب، پوسته پوسته شدن و قرمز شدن پوست می‌شود.

کرم Oil Plus کامان مرطوب کننده‌ای قوی برای پوست‌های خشک است و می‌تواند پوست شکننده شما را تا ۲۴ ساعت لطیف، مرطوب و شاداب نگه دارد. با وجود این که در ساختار این محصول انواع چربی به کار گرفته شده است اما این کرم سریعا در پوست نفوذ کرده و هیچ گونه احساس سنگینی یا چربی اضافی در پوست ایجاد نمی‌کند.

کرم مرطوب کننده دست، صورت و بدن کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره آووکادو حجم 400 میل

کرم مرطوب کننده Oil Free کامان

این محصول به منظور آبرسانی مناسب و استاندارد به پوست‌های چرب و مختلط طراحی و تولید شده است. پوست‌های چرب بیشتر از سایر پوست‌ها دچار تعرق شده و مستعد ایجاد جوش و آکنه هستند. کرم‌ مدل Oil Free برند کامان از سازوکار مناسب برای رطوبت رسانی به پوست‌های چرب و مختلط برخوردار هستند. این کرم‌ها بدون ایجاد چربی اضافی در پوست به تعدیل میزان چربی آن کمک می‌کنند.

این نوع کرم در فرمولاسیون خود حاوی روغن ارگان و انواع مختلف ویتامین‌ها است‌ که به تقویت و افزایش استحکام سلول‌های پوست کمک می‌کنند. افراد دارای پوست‌های چرب، مختلط و پرتعریق می‌توانند در طول روز به منظور بازسازی بافت پوستی و حفظ رطوبت آن از کرم Oil Free کامان استفاده کنند.

کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره آرگان حجم 400 میل

کرم‌ مرطوب کننده کامان مخصوص آقایان

کامان محصولاتی متمایز و استثنایی را برای استفاده آقایان طراحی کرده است که یکی از آن‌ها کرم مرطوب کننده مخصوص آقایان است. ساختار ویژه این کرم‌ها با ایجاد رطوبت مناسب در پوست، از سلول‌های پوستی در برابر تابش اشعه‌های مضر آفتاب مانند اشعه UV محافظت می‌کند. به همین دلیل استفاده روزانه از کرم‌های مرطوب کننده کامان از ایجاد لکه‌ها و تیرگی‌های پوستی در پوست آقایان جلوگیری می‌کند‌.

این کرم‌های مرطوب کننده دارای ساختاری متشکل از مواد مفید مغذی هستند و در فرمولاسیون آن‌ها از مواد شیمیایی مضر و مخرب مانند پارابن، آمونیاک و الکل استفاده نشده است. با یک دوره استفاده منظم و روزانه از کرم مرطوب کننده مخصوص آقایان کامان در روتین پوستی می‌توان تاثیر چشمگیر استفاده از این کرم بر سلامت پوست را مشاهده نمود.

کرم مرطوب کننده دست و صورت، بدن مردانه کامان حجم 400 میل

مزایای کرم‌های مرطوب کننده کامان

استفاده از کرم‌های مرطوب کننده کامان مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • دارای فرمولاسیون موثر برای آبرسانی و حفظ رطوبت سلول‌های پوست
  • دارای اثربخشی فوری و عملکرد سریع
  • بهره‌مند از انواع ویتامین و عصاره مواد گیاهی برای تغذیه پوست
  • با قابلیت جذب و نفوذ سریع در پوست
  • دارای قیمت مناسب
  • دارای رایحه دلنشین
  • دارای بسته بندی شیک و زیبا
  • دارای بافت لطیف و سبک
  • فاقد مواد شیمیایی آسیب رسان به پوست
  • بدون ایجاد اثرات التهابی در پوست

معرفی ژل‌های شستشوی صورت کامان همراه مزیت‌های آن‌ها

ژل شست و شو کامان از دیگر محصولات محبوب این برند است که در ادامه به بررسی انواع آن‌ها خواهیم پرداخت:

ژل شستشوی صورت سری Geneva مدل Normal کامان

ژل‌های شستشوی صورت کامان بهترین گزینه برای پاکسازی انواع آلودگی از سطح پوست هستند. ژل شستشوی صورت مدل نرمال این برند انتخاب مناسبی برای پاکسازی پوست‌های معمولی در روتین مراقبتی روزانه است. وجود هیالورونیک اسید و انواع آنتی اکسیدان در فرمولاسیون این ژل ضمن تغذیه مناسب پوست به افزایش میزان روشنایی و شفافیت آن کمک می‌کند.

ژل شستشو دهنده پوست‌های نرمال کامان فاقد مواد قوی صابونی است و هیچ گونه کشیدگی یا خشکی در پوست ایجاد نمی‌کند. با استفاده منظم از این ژل در روند مراقبت از پوست می‌توان ضمن افزایش درخشندگی و لطافت پوست، از تجمع چربی و آلودگی در منافذ پوستی و در همچنین بروز جوش و آکنه در آن جلوگیری کرد.

شوینده صورت کامان مناسب پوست معمولی حجم 500 میل

ژل شستشوی صورت سری Geneva مدل Dry کامان

این ژل شستشو شوینده‌ای ملایم برای پوست‌های خشک و حساس است‌. در فرمولاسیون این شوینده از مواد مغذی مانند هیالورونیک اسید و انواع آنتی اکسیدان‌ها استفاده شده است. عدم وجود مواد صابونی و شیمیایی در ترکیبات این ژل شستشو استفاده از آن برای پوست‌های خشک و حساس و حتی پوست ظریف اطراف چشم‌ها را امکان پذیر نموده است.

این محصول تاثیر فعالیت رادیکال‌های آزاد در پوست را خنثی کرده و مانع از خشک شدن پوست می‌شود تا روند پیری سلول‌های پوستی به تعویق بیفتد.‌ ژل شستشوی صورت سری Geneva مدل Dry کامان میزان رطوبت پوست را به صورت حداکثری افزایش داده و باعث حفظ نرمی و لطافت پوست در طول روز می‌شود.

شوینده صورت کامان مناسب پوست خشک حجم 500 میل

ژل شستشوی صورت سری Geneva مدل Oily کامان

با استفاده از این ژل شستشو می‌توان میزان چربی پوست را تعدیل کرده و آلودگی‌ها و سبوم موجود در منافذ را پاکسازی نماید. در فرمولاسیون این محصول پرکاربرد  نیز از هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که سطح چربی پوست را تنظیم کرده و در افزایش درخشندگی و روشنایی پوست موثر است.

این ژل فاقد چربی‌های اضافی است اما با این وجود باعث افزایش رطوبت و آبرسانی به پوست شده و از پیری پوست ممانعت می‌کند. این ژل شستشو از بروز جوش آکنه و ایجاد لکه بر روی پوست نیز جلوگیری می‌کند. با استفاده روزانه از این کرم می‌توان به کوچک‌تر شدن منافذ پوستی کمک کرد تا پوست صورت ظاهری صاف و یکدست داشته باشد.

شوینده صورت کامان مناسب پوست چرب حجم 500 میل

ژل شستشوی مدل M500 مخصوص آقایان کامان

این شوینده از جمله بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند کامان است که با شستشوی عمیق پوست صورت به پاکسازی تمامی منافذ آن کمک می‌کند. این فیس واش با خاصیت لایه برداری و اسکراب کردن پوست می‌تواند سلول‌های مرده تجمع یافته در سطح پوست را به طور کامل پاکسازی کرده و به روشنایی پوست صورت کمک کند‌.

این‌ محصول ترشح چربی در پوست را کنترل می‌کند و از قابلیت بالایی برای افزایش استحکام سلول‌های پوست برخوردار است. وجود هیالورونیک اسید در فرمولاسیون ژل شستشوی مدل M500 مخصوص آقایان کامان به نرم و لطیف شدن پوست کمک کرده و آن را طی ۴۸ ساعت آینده آبرسانی می‌کند.

 مزایای استفاده از ژل شستشوی کامان

ژل شست و شوی کامان، دارای مزایای زیر است:

  • پاکسازی کامل پوست از چربی‌های اضافی و مواد آلاینده
  • دارای فرمولاسیون موثر
  • ایجاد حس طراوت در پوست
  • افزایش لطافت و روشنایی پوست صورت
  • کمک به افزایش تنفس پوستی
  • کمک به کوچک شدن منافذ باز پوست

معرفی واتر بمب‌های کامان همراه مزیت‌های آن‌ها

واتر بمب‌های کامان را می‌توانیم از محبوب‌ترین محصولات این برند عنوان کنیم که در انواع مختلفی تولید شده‌اند. در ادامه با انواع واتر بمب‌های کامان آشنا خواهید شد:

واتر بمب کلاژن کامان

بمب آبرسان کلاژن کامان از باکیفیت‌ترین و خوشبوترین واتر بمب‌های ساخت این کمپانی است. وجود کلاژن و هیالورونیک اسید در فرمولاسیون این محصول به تنظیم میزان چربی و ترمیم سلول‌های پوستی کمک می‌کند. این محصول آبرسان قوی و اثربخش است که به لیفت شدن پوست صورت کمک کرده و از ایجاد چین و چروک و خطوط پیری بر روی آن جلوگیری می‌کند.

این محصول به راحتی در منافذ پوستی جذب شده و قشری نرم و سبک از مواد مغذی و موثر را بر روی پوست صورت ایجاد می‌کند.‌ این کرم آبرسان سلول‌های پوست را به ساخت کلاژن تحریک کرده و از این طریق به افزایش استحکام پوست و جوانسازی آن کمک‌ می‌کند.

کرم بمب آبرسان صورت کامان حاوی کلاژن حجم 200 میل

واتر بمب عسل کامان

این آبرسان ویژه بهترین گزینه برای ایجاد رطوبت کافی در پوست‌های حساس و آسیب پذیر محسوب می‌شود. واتر بمب عسل کامان کمک می‌کند تا رطوبت کافی در لایه‌های عمیق پوست صورت نفوذ کرده و پوست شاداب و پرطراوت به نظر برسد. ویتامین E و هیالورونیک اسید موجود در این محصول در افزایش لطافت و رطوبت پوست صورت موثر عمل می‌کنند.

این واتر بمب می‌تواند میزان التهاب، قرمزی و حساسیت پوست را کاهش داده و از پوست در برابر خشکی و شکنندگی مراقبت کند. برای جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک‌های پوستی در یک دوره مشخص می‌توانید از واتر بمب عسل شرکت کامان استفاده کنید.

کرم بمب آبرسان کامان حاوی عسل مناسب پوست حساس حجم 200 میل

واتر بمب ویتامین C کامان

خواص ویتامین C برای روشن سازی پوست و ایجاد شادابی در آن همواره مورد توجه تولید کنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست بوده است. واتر بمب ویتامین C کامان از قابلیت بالایی برای براق و درخشنده نشان دادن پوست برخوردار است و می‌تواند معجزه پوست‌های تیره و کدر برای روشن و درخشان شدن باشد.

این محصول پوست شما را به صورت عمیق آبرسانی کرده و می‌تواند خستگی پوست را بعد از یک روز کاری برطرف کند. با استفاده از این کرم احساس شادابی و طراوت بیشتری در پوست خود خواهید داشت و می‌توانید از این‌ محصول برای رفع تیرگی‌ها و لکه‌های پوست بهره بگیرید.

کرم بمب آبرسان صورت کامان حاوی ویتامین C حجم 200 میل

واتر بمب کیوتن کامان

این محصول استثنایی دارای فرمولاسیونی ویژه برای افزایش مقاومت، تغذیه و محافظت از پوست صورت است. واتر بمب مدل کیوتن با هدف جلوگیری از پدیدار شدن نشانه‌های پیری پوست در افراد بالای ۳۵ سال طراحی شده و به تولید می‌رسد. وجود کو آنزیم Q10 در فرمولاسیون این بمب رطوبت رسان سطح آبرسانی به پوست را افزایش می‌دهد.

در ترکیبات این محصول همچنین از ویتامین E، آنتی اکسیدان، هیالورونیک اسید و … نیز استفاده شده است. مواد تشکیل دهنده واتر پمپ کیوتن به سرعت جذب منافذ پوستی شده و سلول‌های پوست را به بهترین شکل تغذیه می‌کنند. این کرم با خواص ضد چروک، ضد پیری، روشن کنندگی و آبرسانی به پوست شما برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر تاثیرات افزایش سن کمک می‌کند.

کرم بمب آبرسان کامان حاوی کو آنزیم Q10 مناسب انواع پوست حجم 200 میل

واتر بمب مخصوص آقایان کامان

این واتر بمب با ساختار مناسب برای رفع نیازهای پوستی آقایان طراحی شده است. با استفاده روزانه از این محصول می‌توان پوست صورت را تغذیه کرده و به پوست برای افزایش شادابی و نشاط کمک نمود.

ژل کرم بمب آبرسان کامان مناسب آقایان حجم 200 میل

مزایای استفاده از واتر بمب کامان

استفاده از واتر بمب کامان، مزایای زیر را برایتان به همراه خواهد داشت:

  • تغذیه کامل سلول‌های پوست
  • محافظت از پوست
  • افزایش رطوبت و آبرسانی به پوست
  • ایجاد نرمی و لطافت در پوست صورت
  • افزایش جوانسازی و نشاط پوست

معرفی شامپوهای کامان همراه مزیت‌های آن‌ها

برند کامان اقدام به تولید انواع مختلف شامپو کرده است که در ادامه با انواع آن آشنا خواهید شد:

شامپو بدون سولفات ترمیم کننده موهای رنگ شده و آسیب دیده کامان

در ترکیبات این شامپو از عصاره گل همیشه بهار، عصاره گز، پوست انار و … استفاده شده است که آبرسانی به ساقه‌های مو را تسهیل می‌کنند. این شامپو می‌تواند رنگ موهای رنگ شده را تثبیت کرده و از کدر شدن موها جلوگیری کند. شامپوی کامان مخصوص موهای رنگ شده، تارها و ساقه‌های آسیب دیده را ترمیم کرده و به لطافت و حالت پذیری موها کمک می‌کند.

در بلاگ موتن‌رو بخوانید: معرفی بهترین شامپو ها برای موهای رنگ شده ایرانی و خارجی

مزایا

  • مخصوص موهای آسیب دیده و رنگ شده
  • کمک به ترمیم موها
  • افزایش درخشندگی موها
  • کمک به تثبیت رنگ موها
  • آبرسانی به ریشه و ساقه مو

شامپو کامان مدل Hair Water مناسب موهای رنگ شده حجم 400 میل

شامپو بدون سولفات مخصوص موهای خشک و آسیب دیده مدل 5in1 کامان

این شامپو علاوه بر شستشوی موها دارای خواص درمانی بوده و به بهبود موهای آسیب دیده و خشک‌ کمک می‌کند. برای افزایش آبرسانی به موها و حفظ رطوبت آن‌ها می‌توان از این شامپوی استثنایی استفاده نمود.

مزایا

  • فاقد سولفات
  • حفظ شادابی مو
  • احیا و تغذیه موهای آسیب دیده
  • کمک به شانه پذیری مو

شامپو 5 در 1 کامان مدل Hair Water مناسب انواع مو حجم 400 میل

شامپو بدون سولفات مخصوص موهای چرب کامان

از آنجایی که سطح تعریق و چربی موهای چرب زیاد است، این موها نسبت به سایر انواع مو به شستشوی بیشتری نیاز دارند. شستشوی مکرر موها در بلند مدت سبب ضعیف شدن ساقه‌های مو و ریزش آن‌ها خواهد شد. شامپو هیتر واتر کامان به پاکسازی چربی‌های پوست کمک کرده و از خشک و بی‌حالت شدن موها نیز جلوگیری می‌کند.

مزایا

  • کاهش چربی اضافی مو
  • تعدیل میزان چربی موها
  • آبرسانی عمیق به پوست سر
  • کمک به افزایش حالت پذیری موها

شامپو کامان مدل Hair Water مناسب موهای چرب حجم 400 میل

کلام پایانی

شرکت کامان از معتبرترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. این شرکت که تحت لیسانس کشور سوئیس به ساخت محصولاتی سازگار با نوع نیاز مصرف کنندگان می‌پردازد، تولیدات خود را با تنوع بالا در کاربرد و مدل به بازار عرضه می‌نماید.

در این مطلب علاوه بر معرفی کامل برند کامان، به توضیح ویژگی‌های محصولات ساخت این برند پرداخته شما را با انواع تولیدات این کمپانی آشنا کردیم. شما می‌توانید پس از بررسی نوع فرمولاسیون و شیوه کارکرد هر یک ‌از محصولات این برند و تطابق آن با نوع نیاز پوست و موی خود به انتخاب و خرید نمونه دلخواه از سایت مو تن رو اقدام نمایید.