زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با برند اروپایی اسنس و محصولات آن

wordcamp
2,374
11 دقیقه
آشنایی با برند اروپایی اسنس و محصولات آن

اگر جز طرفداران آرایش و لوازم آرایشی باشید می‌دانید که نباید از هر لوازم آرایشی استفاده کنید. سلامت پوست مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر داشته باشید. با استفاده از لوازم آرایشی که شناختی از برند آن ندارید ممکن است به پوست‌تان آسیب وارد کنید. لوازم آرایشی که از آن استفاده می‌کند باید از مواد باکیفیت و مرغوب تولید شده باشد تا در عین زیبایی بخشیدن و برطرف کردن ایرادات چهره، آسیبی به سلامت پوست صورت وارد نکند. آشنایی با برندها کمک بزرگی به انتخاب درست محصولات آرایشی کمک بزرگی می‌کند. برای آشنایی با برند اسنس، یکی از بهترین برندهای محصولات آرایشی، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی برند اسنس

همان طور که گفتیم اسنس یک برند در زمینه تولید لوازم آرایشی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. برای آشنایی بیشتر با برند اسنس باید بگوییم که این برند تمام نیازها برای یک آرایش کامل را برطرف می‌کند. لوازم آرایش چشم، لوازم آرایش پوست، لوازم آرایش لب، ابزار آرایش مثل انواع براش و لاک ناخن از محصولاتی است که اسنس آن را تولید می‌کند. محصولات اسنس تنوع و کیفیت بالایی دارند؛ اما کیفیت بالای محصولات باعث نشده تا قیمت آنها بالا باشد.

تاریخچه برند اسنس

برند اسنس ساخت کجاست؟ این سوالی است که برای معرفی برند اسنس باید به آن پاسخ داد. برند اسنس ساخت کشور آلمان است. خانمی به نام کریستینا در سال ۲۰۰۱ برند اسنس را تاسیس کرد. هدف کریستینا از تاسیس برند اسنس تولید محصولات با کیفیت آرایشی بود که همه اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند. چیزی که تا قبل از آن کمتر برندی به سراغ آن رفته بود. پس محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برندش را در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه کرد. کیفیت و قیمت خوب این برند تا جایی مورد استقبال قرار گرفت که بعد از ۶ سال، در سال ۲۰۰۷، برند اسنس موفق به کسب عنوان برترین برند لوازم آرایشی سال در کشور شد.

لوگوی برند آرایشی اسنس
لوگوی برند اسنس

محبوبیت جهانی اسنس

روند محبوبیت اسنس در کشورهای دیگر را برا آشنایی با برند اسنس بهتر است بدانید. بعد از استقبال زیاد مردم از این برند و فروش خوبی که داشت، مردم کشورهای دیگر هم برای استفاده از محصولات اسنس اشتیاق نشان دادند. پس این برند شروع به صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر کرد تا جایی که در سال ۲۰۱۰ به فروش بیش از یک میلیون دلار در آمریکای شمالی رسید. در حال حاضر محصولات اسنس به بیش از ۸۰ کشور در سراسر دنیا ارسال می‌شود و مقام اول را در بسیاری از کشورهای اروپایی دارد. برند اسنس پس از گذشت ۱۳ سال از شروع فعالیت خود توانست به پرفروش‌ترین برند لوازم آرایشی اروپا تبدیل شود.

ویژگی محصولات برند اسنس

محصولات برند اسنس ویژگی‌های مثبت زیادی دارند که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

کیفیت خوب

همان طور که در بخش‌های قبلی آشنایی با برند اسنس اشاره کردیم، محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردارند. مواد اولیه مرغوب، تجهیزات به روز و به کارگیری نیروهای متخصص دلایلی برای این کیفیت خوب هستند. هیالورونیک اسید، گلیسیرین و دیگر عصاره‌های طبیعی موادی هستند که در تولید محصولات این برند استفاده شده است. علاوه بر این ترکیبات، ترکیبات ضد پیری در این محصولات وجود دارد که به حفظ سلامت و جوانی پوست کمک می‌کند. وجود ویتامین E، A، C، انواع اسید آمینه‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در ترکیبات این برند موجب بازسازی پوست خواهد شد.

قیمت مناسب

دلیل اصلی و اولیه ساخت این برند، در دسترس بودن لوازم آرایشی با کیفیت و با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه بود. برند اسنس از روز اول تا امروز محصولات خود را با قیمت مناسبی تولید و ارائه کرد تا همه از کیفیت خوب بهره‌مند شوند.

اسنس، یک برند کرولتی فری

بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی در روند تولید محصولاتشان از حیوانات برای آزمایش محصولات استفاده می‌کنند. آنها این موجودات بی‌آزار را فدا می‌کنند تا اگر محصول مشکل یا عارضه‌ای داشت بتوانند آن را تغییر دهند. تست حیوانی روی حیوانات کوچکی مثل خرگوش، موش و خوکچه هندی انجام می‌شود. در طول این آزمایش‌ها حیوانات دچار مشکل و بیماری شده و در بسیاری از موارد جان خود را از دست می‌دهند.

در سال‌های اخیر فعالان محیط زیست و حامیان حقوق حیوانات از این موضوع خشمگین شدند و نسبت به آن واکنش نشان دادند. این موج از اعتراض باعث شد تا بعضی از برندها تغییر روش دهند و برای تست محصولاتشان به جای تست حیوانی از روش‌های جایگزین استفاده کنند. به برندهایی که در طول تولید محصولات خود هیچ آزاری به حیوانات نمی‌رسانند، برندهای «کرولتی فری» یا «عاری از خشونت» گفته می‌شود. معمولا این برندها روی محصولاتشان نمادی شبیه به یک خرگوش دارند تا مشتری متوجه آن شود. کرولتی فری بودن ویژگی محصولات برند اسنس است. طرفداران و فعالان حقوق حیوانات برای استفاده از لوازم آرایش قطعا سراغ این برندها می‌روند.

چند نمونه از محصولات اسنس
محصولات اسنس

همگام با محیط زیست

برای معرفی برند اسنس یا هر برند دیگری باید در مورد ویژگی‌های محصولات آن صحبت کرد تا مخاطب در مورد انتخاب محصولات آن تصمیم بگیرد. برند اسنس محصولات خود را همگام با محیط زیست تولید می‌کند. این برند تلاش می‌کند تا بسته‌بندی محصولاتش قابل بازیافت باشند. این تلاش نشان دهنده دغدغه‌مندی این برند در مورد محیط زیست است.

اسنس تعهدی قوی به سیاره زمین دارد. بازیافت، پیشگیری از تولید زباله و توسعه محصولات پایدار بسیار به قلب ما نزدیک است، اما ما کامل نیستیم و متوجه هستیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن به آینده ای پایدارتر وجود دارد.

محصولات وگان

آشنایی با برند اسنس را با آخرین ویژگی محصولات این برند پیش می‌بریم. برند اسنس مدعی شده که محصولاتی که تولید می‌کند تا ۹۱ درصد وگان هستند. این حرف به این معناست که برند اسنس از هیچ محصول یا فراورده حیوانی در روند تولید لوازم آرایش خود استفاده نمی‌کند و این محصولات منشا گیاهی یا مصنوعی دارند. البته این موضوع صد درصد نیست ولی اسنس قصد دارد تا در آینده محصولاتش را صد در صد وگان تولید کند. شیر و فرآورده‌های شیر، عسل و موم زنبور عسل از جمله محصولات حیوانی هستند که برندها برای تولید محصولات بهداشتی و آرایشی سراغ آنها می‌روند.

معرفی محصولات برند اسنس

در این بخش به معرفی پرفروش‌ترین محصولات اسنس می‌پردازیم. شاید نیاز آرایشی شما یکی از محصولات معرفی شده در این بخش باشد.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

استفاده از ریمل مشکی اسنس تاثیر به سزایی در حالت و زیبایی چشمان شما دارد.ریمل اسنس حجم دهنده و حالت دهنده مدل I Love Extreme دارای برسی فیبری است که فرچه‌های کوچک‌تری دارد. این مزیت باعث شده رنگ‌دانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. ریمل‌‌های حجم دهنده معمولا حاوی مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. ترکیب این برس و بافت فوق العاده مشکی مواد این ریمل، ظاهری شگفت انگیز برای مژه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

خرید ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

مشخصات ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume:

  • حجم دهنده
  • بلند کننده
  • دارای رنگ فوق‌العاده مشکی
  • ماندگاری بالا

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رژ لب اسنس مدل Ultra Last

رژ لب اسنس مدل Ultra Last در هنگام استفاده لب را خشک نمی‌کند و همین موضوع سبب شده تا این رژلب جز محبوب‌ترین محصولات برند اسنس به شمار آید. فرمولاسیون بادوام و مرطوب کننده این رژ لب علاوه بر رطوبت رسانی به لب‌ها دوام رژ لب را نیز افزایش داده است. وقتی از رژ لب اسنس استفاده می کنید شاهد بافتی یک‌دست، سبک و نرم بر روی لب‌های خود خواهید بود. رنگ‌دانه‌های قوی این محصول باعث شده تا تنها با یک بار کشیدن روی لب پوشش کاملی ایجاد کند.

خرید رژ لب اسنس مدل Ultra Last

مشخصات رژ لب اسنس مدل Ultra Last:

  • قابلیت پوشانندگی یکدست
  • دارای بافتی سبک
  • فرمولاسیون بادوام
  • مرطوب کننده 

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

لاک ناخن Gel Nail اسنس

 لاک ناخن اسنس در دسته لاک‌های ژلیش قرار دارد. این لاک‌ها به ماندگاری بسیار بالا معروف هستند. اکثر این لاک‌ها برای خشک شدن به دستگاه و لامپ مخصوص نیاز دارند ؛ اما لاک ناخن اسنس Gel nail برای خشک شدن نیاز به دستگاهی ندارد و شبیه به یک لاک معمولی خشک می‌شود. این لاک ظاهری براق دارد و دارای پیگمنت بسیارخوبی است. فرچه یا اپلیکاتور لاک یکی از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید لاک به آن دقت کرد. اپلیکاتور لاک اسنس دارای طراحی مسطح و پهن است و به همین دلیل کاربردی آسان دارد، به صورتی که تنها با یک لایه لاک می‌توانید تمام سطح ناخن خود را بپوشانید.

خرید لاک ناخن Gel Nail اسنس

مشخصات لاک ناخن Gel Nail اسنس:

  • دارای پیگمنت عالی
  • رنگ‌بندی متنوع 
  • اپلیکاتور مسطح و پهن
  • بدون نیاز به دستگاه مخصوص ژلیش
  • کیفیت بسیار عالی 

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

لاک ناخن محصولی است که همیشه طرفداران خود را دارد. ۵ رنگ لاک ناخن مناسب حال و هوای تابستان مقاله دیگری است که برای کمک به زیبایی بیشتر ناخن‌ها و دست‌های شما در تابستان نوشته شده است.

کرم موس اسنس مدل Soft Touch

کرم موس اسنس مدل Soft Touch دارای بافتی نرم و مخملی است. به راحتی روی پوست پخش شده و ایراد‌های پوستی را به خوبی می‌پوشاند. این محصول پوششی مات و یک‌دست روی پوست شما ایجاد می‌کند. این کرم پودر بدون ایجاد ماسیدگی، از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و نیاز به پودر فیکس ندارد. این موس ماندگاری بالایی دارد و شما را از تمدید آن در طول روز بی نیاز می‌کند.

خرید کرم موس اسنس مدل Soft Touch مناسب پوست چرب و مختلط

مشخصات کرم موس اسنس مدل Soft Touch:

  • بافت نرم و سبک
  • بدون نیاز به تثبیت کننده
  • مات کننده ظاهر پوست
  • بدون ایجاد ماسیدگی
  • جلوگیری از براق شدن پوست
  • مناسب پوست چرب و مختلط

برای اطلاعات بیشتر و خرید ان محصول، روی عکس کلیک کنید.

ژل ابرو و مژه اسنس

 این محصول بدون هیچ گونه چسبندگی و خشکی تا ساعت‌ها روی مژه و ابرو ماندگارمانده و باعث زیبایی بیشتر چهره می‌شود. برس ژل اسنس بسیار با کیفیت بوده و به شما این امکان را می‌دهد که مژه و ابرویتان را به حالت دلخواه خود در آورید. به کمک این ژل می‌توانید ابروها و مژه‌های خود در حالتی ثابت و مرتب نگه دارید.

خرید ژل ابرو و مژه اسنس

مشخصات ژل ابرو و مژه اسنس:

  • حالت دهنده ابرو و مژه
  • ثابت نگه دارنده حالت ابرو
  • ماندگاری و دوام بالا

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

آشنایی با برندهای آرایشی معتبر شما را از انتخاب اشتباه نجات می‌دهد. خرید از برندهایی که با آنها آشنایی ندارید ممکن است باعث آسیب رساندن به پوست شما شوند. علاوه بر این اگر طرفدار حقوق حیوانات و محیط زیست باشید، آشنایی با برندها کمک می‌کند که برندی را انتخاب کنید که بر اساس عقاید شما کار می‌کند. این مطلب برای آشنایی با برند اسنس نوشته شد تا با ویژگی‌های محصولات آن آشنا شوید. هدف ما این بود که برای انتخاب بهتر شما قدمی برداشته باشیم. شما تجربه استفاده از محصولات اسنس را دارید؟ تجربه و یا نظر خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد آشنایی با برند اسنس

برند اسنس چه محصولاتی دارد؟

محصولات اسنس محصولاتی برای یک آرایش کامل صورت است. محصولات آرایش چشم، آرایش لب و آرایش پوست از جمله دسته‌بندی‌های مربوط به محصولات اسنس هستند. علاوه بر این لاک ناخن هم جز محصولات اسنس است.

برند اسنس ساخت کجاست؟

برند اسنس ساخت کشور آلمان است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است.

ویژگی‌ محصولات اسنس چیست؟

کیفیت بالا، قیمت مناسب، کرولتی فری و وگان بودن از جمله ویژگی‌های محصولات اسنس است.

پرفروش‌ترین محصولات اسنس کدامند؟

ژل ابرو و مژه اسنس، کرم موس اسنس مدل Soft Touch، مشخصات لاک ناخن Gel Nail اسنس و ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume از محصولات پرفروش برند اسنس هستند.