زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بادی اسپلش و هرآنچه باید در مورد آن بدانید

تیم تحریریه مو تن رو
3,065
23 دقیقه
بادی اسپلش و هرآنچه باید در مورد آن بدانید

بادی اسپلش چیست؟

پوست شاداب و زیبا همیشه برای همه افراد مهم بوده و هست. برای اینکه پوست آسیبی نبیند و شادابی خود را در هر دوره حفظ کند باید در استفاده از مواد مختلف آرایشی و بهداشتی که به پوست مربوط می شود دقت زیادی داشته باشیم .برای خوشبو ماندن بدن بسیاری از افراد از عطرها و ادکلن ها، بادی اسپلش ها و یا اسپری های بدن استفاده می کنند که هر کدام از این خوشبو کننده ها می تواند مزایا و معایبی را به همراه داشته باشد. شاید به نظر به همدیگر بی ربط باشند ولی باید گفت کاملا با یکدیگر مرتبط بوده و هر کدام بر دیگری تاثیر خواهند گذاشت. استفاده از عطر ها، مخصوصاً عطر هایی که کاملاً تقلبی بوده و بعد از استفاده بوی ناخوشایندی را از خود به جای می گذارند، علاوه بر بوی ناخوشایند می ‌تواند آثار بدی روی پوست کنار گردن و بازوها بگذارد. زیرا پوست این قسمت از بدن حساس بوده و باعث ایجاد جوش های ریزی روی آن خواهد شد. اسپری های بدن نیز به خاطر گاز هایی که در آن وجود دارد و همچنین مواد شیمیایی موجود در آن می تواند آثار جبران‌ ناپذیری در طی سال ها روی پوست باقی بگذارد.

ولی بادی اسپلش ها با توجه به ترکیبات ساده‌ ای که از آن به وجود آمده ند نمی ‌توانند مضر باشند و یا به پوست آسیب برساند. بادی اسپلش ها می توانند به جای خوشبو کننده های دیگری که روی پوست استفاده می شوند استفاده شده و عطر بسیار ملایمی را روی بدن به جا بگذارند. برخلاف اینکه ممکن است عطر، ادکلن و اسپری های خوشبو کننده هنگام استفاده بوی تیزی داشته باشند، این وسیله هیچ گونه بوی تیزی نداشته و رایحه آن مثل بوی طبیعی بدن است. بادی اسپلش ها از ترکیبات بسیار کم الکلی، آب و عطرهای طبیعی و خوشبوی دیگری استفاده شدند که روی پوست نیز آثار بدی نخواهد گذاشت و می توان آن را به صورت مستقیم روی پوست های بدن استفاده کرد. این از تفاوت‌هایی است که نسبت به اسپری بدن و عطر و ادکلن و یا حتی دئودورانت ها با استفاده از این بادی اسپلش وجود دارد. از جمله بهترین بادی اسپلش ها می توان به بادی اسپلش مای نیز اشاره کرد.

بادی اسپلش مای
خوشبو کننده بدن

تفاوت های بین بادی اسپلش ها و سایر محصولات خوشبو کننده:

با توجه به این که برای پوست باید ارزش زیادی قائل شد. استفاده از محصولات آرایشی باید به گونه ای انجام شود که کمترین آسیب را به پوست رسانده و حتی باعث شاداب شدن پوست نیز شوند. بسیاری از اسپری های بدن و خوشبو کننده ها و همچنین دئودورانت‌ ها ممکن است روی پوست ناسازگار بوده و یا در برخی افراد ایجاد حساسیت کند. به همین دلیل باید از محصولی استفاده کرد که علاوه بر ایجاد رایحه خوب در بدن برای پوست نیز مضر نبوده و یا حتی خوب هم باشد. محصولات خوشبو کننده از دسته های دیگری مانند ادکلن، عطر، دئودورانت و اسپری ها می ‌توانند صرفاً به خوشبویی بدن بپردازند، اما بادی اسپلش ها با وجود ترکیباتی مانند چربی و آب باعث می شوند که علاوه بر خوشبو شدن بدن به علت وجود ترکیبات عطری خوشبو کننده در این محصول، به شادابی و حفظ رطوبت پوست نیز کمک شایانی کند، زیرا بعد از استحمام چربی های پوست و همچنین رطوبت آن در اثر استفاده از صابون ها و شامپو های مختلف تا حدودی از بین میرود و باعث ایجاد ساختاری شکننده روی پوست خواهد شد و در طول سال های متمادی ایجاد پوستی چروک و پیر خواهد کرد.

اما استفاده از بادی اسپلش ها بعد از استحمام می ‌تواند رطوبت و چربی را به پوست بازگردانده و اینگونه باعث شود علاوه بر بوی خوش و معطری که بادی اسپلش ها به بدن می بخشند پوست نیز در برابر آسیب ها و ساختار های شکننده محافظت شده و آسیب نیز به آن ها نرسد و در طول مدت بسیار زیادی که از بادی اسپلش استفاده می ‌کنید شاهد نرم بودن و لطیف بودن پوست خود خواهید بود. در ادامه این مطالب به اختصار به تفاوت بادی اسپلش به طور جداگانه با محصولات خوشبو کننده دیگر خواهیم پرداخت.

بادی اسپلش سی گل
بادی اسپلش سی گل

تفاوت ادکلن و بادی اسپلش:

ادکلن ها در صورت اصل بودن هنگام استفاده تا مدت زیادی می‌ توانند بوی خوش را در اطراف پراکنده کنند. در ادکلن ها از گاز هایی استفاده شده است که میزان پخش بوی محصول را افزایش دهد، ولی از تفاوت های بادی اسپلش با این محصولات فاقد گاز بودن آن ها است، که باعث شده میزان پخش بوی کمتری در آن باشد. از تفاوت های فاحش دیگر بین بادی اسپلش و ادکلن و استعمال آن می باشد. ادکلن را باید روی انواع و اقسام لباس هایی که خواهیم پوشید استفاده کرد ولی بادی اسپلش را باید مستقیماً روی بدن اسپری نمود که البته این از علت هایی است برای کم بودن عطر بادی اسپلش ها نسبت به محصولات دیگری مانند ادکلن و خوشبوکننده زیرا روی پوست بدن اعمال می شود و در صورت پوشیدن لباس ممکن است عطر کمتری به مشام برسد. از شباهت های این محصول و ادکلن این است که در ساخت آن ها از عطر ها استفاده می کنند البته در بادی اسپلش میزان این عطر ها بسیار کم است و به این علت رایحه بسیار کمتری روی بدن به جا می گذارد. البته بعضی افراد به دلیل کم بودن این رایحه عطر در بادی اسپلش تمایل دارند از آن استفاده کرده و از ادکلن صرف نظر کنند.

بادی اسپلش سیگل
بادی اسپلش سیگل

تفاوت بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده:

اسپری ها نیز مانند ادکلن ها باید روی لباس ها اسپری شوند. البته اسپری ها اثر کمتری داشته و باید روزی چند بار از آن ها اسپری کرد تا لباس ها خوشبو بمانند. اسپری ها و ادکلن را خوب نیست روی پوست بدن اسپری کنید، زیرا از ترکیباتی ساخته شده اند که ممکن است به پوست آسیب برساند. بادی اسپلش ها از ترکیباتی هستند که می توان بعد از استحمام آن را به طور مستقیم روی بدن اسپری کرد تا بدن بوی طبیعی بسیار خوشی را داشته باشد. البته باید گفت بادی اسپلش ها از ترکیباتی هستند که بوی آنها کم رنگ شده و به میزان کمتری می‌تواند مانند اسپری ها در پراکنده کردن بو موثر باشد ولی در عوض بوی بسیار ماندگاری را روی بدن به جا خواهند گذاشت که این بو علاوه بر تلطیف نمودن پوست باعث می شود بوی ناخوشایند بدن در اثر فعالیت نیز باعث آزار کسی نشود. از تفاوت های دیگری که در استفاده از محصولات فوق وجود دارد این است که در اسپری ها گازهایی استفاده شده است که میزان پخش بوی محصول را افزایش می دهد و وجود این گاز ها باعث می شود که بوی اسپری بعد از چند ساعت از بین برود. ولی از تفاوت های بادی اسپلش با این محصولات فاقد گاز بودن آن ها است، که باعث شده میزان پخش بوی کمتری در آن باشد. همچنین بادی اسپلش ممکن است به دلیل چربی خود، هنگامی که روی پوست استعمال می شود رطوبت و چربی داشته و در نتیجه روی لباس آثار کمی بگذارد ولی در اسپری ها به علت گاز های فشرده ای که در آن ها وجود دارد اینگونه نیست و روی لباس آثاری نخواهد داشت. با وجود این تفاوت ها بعضی افراد تفاوتی بین این دو محصول قائل نیستند و به دلیل ساختار و شکل مشابهی که هر دو دارند، آن ها را با همدیگر اشتباه می پندارند، که باید بگوییم کاملا در اشتباه هستند.

تفاوت عطر و بادی اسپلش:

این دو محصول از این نظر که هر دو دارای مواد معطر طبیعی و یا ساخته شده هستند دارای شباهت می باشند. از دیگر شباهت ها نحوه استعمال آن ها است که هر دو می توانند روی پوست بطور مستقیم مصرف شوند البته هنگام استفاده از عطرها بهتر است آنها را در محل نبض های بدن استفاده نمود زیرا عطرها کاملاً ع بوده و فاقد هرگونه گازی می‌باشند و نمی‌توانند مانند ادکلن خود به پراکنده شدن بو کمک کنند و با مصرف عطر روی نبض و زدن نبض بوی بسیار ملایمی پراکنده خواهد شد. در بادی اسپلش ها میزان عطر مورد استفاده که ممکن است طبیعی و یا مصنوعی باشد بسیار کم است به گونه‌ای که بوی بسیار ملایمی را روی پوست به جا خواهد گذاشت .البته نباید این دو محصول را با یکدیگر برابر دانست زیرا می توان از هر دو به صورت هماهنگ استفاده کرد. بعد از استحمام بادی اسپلش روی بدن استعمال و پخش شده و علاوه بر ایجاد شادابی و رطوبت در پوست به خشک شدن طبیعی بدن بسیار کمک می کند ولی عطر این‌ گونه نیست و هیچ خاصیتی برای شادابی پوست نخواهد داشت.

مقایسه بادی اسپلش و عطر
مقایسه بادی اسپلش و عطر

تفاوت دئودورانت و بادی اسپلش:

دئودورانت ها از موادی تولید شده اند که می تواند از بوی بد عرق جلوگیری کرده و بوی خوشی را به بدن ببخشد. این مواد علاوه بر تفاوت با بادی اسپلش ها، دارای تفاوت بسیاری با مام زیر بغل هستند.  ولی می توان گفت تنها وجه مشترکی که به این سه محصول یاد شده وجود دارد تماس مستقیم آن ها با پوست بدن است. دئودورانت و مام زیر بغل در قسمت زیر بغل استفاده می شوند ولی بادی اسپلش ها را می توان روی قسمت های مختلفی از بدن استعمال نمود. با وجود همه محصولاتی که به خوشبو شدن بدن کمک می‌ کنند باز هم بعضی از افراد در طول روز از بوی ناخوشایندی که در بدن خود حس می کنند، گله کرده و می گویند که از همه این محصولات استفاده می کنند ولی باز هم نتیجه نمی ‌گیرند. اشکال کار این افراد اگر در نظافت خود و استحمام کردن آن ها نباشد، مربوط به نحوه استفاده غلط این افراد از محصولات خوشبو کننده می باشد. در ادامه نحوه استفاده صحیح از بادی اسپلش ها را ارائه خواهیم داد تا بتوانید با استفاده درست از این محصول در طول روز احساس خوشایندی است بوی بدن خود داشته باشید.

مقایسه بادی اسپلش و دئودورانت
مقایسه بادی اسپلش و دئودورانت

نحوه استفاده صحیح از بادی اسپلش ها:

بادی اسپلش ها مانند هر محصول آرایشی طریقه استفاده مخصوص به خود را دارد. برای اینکه این محصول بهترین کارایی خود را داشته باشد بهتر است ابتدا به حمام رفته و بعد از استحمام کامل و بیرون آمدن از حمام بدن خودتان را کاملاً خشک کرده و اندکی صبر کنید تا رطوبت بدن کاملاً از بین برود در این حالت و به علت استفاده از آب گرم حمام تمام منافذ پوست باز هستند و این لحظه بهترین لحظه ای است که می توان از این محصول استفاده نمود، زیرا کاملاً جذب پوست خواهد شد. ولی توصیه ما به شما این است که قبل از استفاده از بادی اسپلش از مقداری لوسیون بدن استفاده کنید. زیرا علاوه بر افزایش شادابی پوست شما می‌ توانند به ماندگاری بوی خوش این محصول روی بدن شما کمک کند. همچنین باید گفت اگر از لوسیون بدن می خواهید استفاده کنید سعی کنید نمونه ای از آن را انتخاب کنید که به رایحه بادی اسپلش شما خیلی نزدیک باشد. بهتر است در محل هایی از بدن خود که دارای نبض است مانند گردن مچ دست و پشت زانو ها مقداری لوسیون بیشتری بزنید و بعد در همان نقطه ها سر اسپری بادی اسپلش را در فاصله ۳۰ سانتی متری از بدن خودتان قرار دهید و به اسپری کردن روی این نقاط بپردازید.

بعد از مدتی که پوست رطوبت را جذب کرده و تقریباً خشک شد، اقدام به لباس ‌پوشیدن کنید. زیرا ممکن است کمی از آثار رطوبت و یا چربی روی پوست مانده باشد که باعث شود لباس ها لکه دار شوند. افرادی که برای اولین بار از این محصول استفاده می کنند باید مقداری از آن را روی پوست استفاده کرده و سپس بعد از چند ساعت که هیچ آسیبی به پوست نرسید و یا حساسیت ایجاد نشد، از آن استفاده کنند. این کار در طول روز می ‌تواند بوی بادی اسپلش را روی بدن شما نگه دارد و شما نیز از بوی خوش بدن خود لذت کافی را ببرید. این محصول به علت دارا بودن ترکیبات آب، عطرهای طبیعی و الکل و همچنین به علت دارا بودن چربی می تواند علاوه بر مرطوب کردن پوست، پوست شما را شاداب کند.

نحوه استفاده صحیح از بادی اسپلش ها:
نحوه استفاده صحیح از بادی اسپلش ها

مزایای بهترین بادی اسپلش:

بادی اسپلش های مختلفی در دنیا ساخته شده است که بر اساس پارامتر های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. انواعی از بادی اسپلش ها نیز در داخل کشور خودمان تولید می شوند که آنها نیز کیفیت های خوبی دارند. از این مدل ها می توان به محصول بادی اسپلش سی گل اشاره نمود. این محصولات و همچنین محصولات خارجی دارای مزایایی می باشند. مزایای بادی اسپلش هایی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند ماندگاری بیشتر، عطر و رایحه آنها روی پوست بدن می باشد. همچنین می ‌توان از مزایای بهترین بادی اسپلش میزان عطر رقیق شده در آن اشاره کرد که در این صورت رایحه آنها بیشتر شده و ماندگاری آنها نیز بیشتر خواهد شد. البته باید گفت ماهیت یک بادی اسپلش همان عطر رقیق شده و کم در آن است که باعث می‌شود بوی بسیار ملایمی را ایجاد کند از مزایای دیگر این است که بادی اسپلش ها هیچگونه آثار مخربی روی پوست ایجاد نمی کنند و به جای خوشبو کردن لباس ها می توان از پوستی خوشبو و خوش عطر نهایت لذت را برد.

بهترین بادی اسپلش که در بازار وجود دارد نوعی از آن است که هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نکند. چون از مزایای بادی اسپلش ها این است که دارای رطوبت و کمی چربی در ساختار خود هستند که باعث می شود چربی و رطوبت از دست رفته در حمام را به پوست برگرداند و باعث شادابی پوست شود. می ‌توان گفت میزان این چربی باید به اندازه ای باشد که متناسب بوده و به چرب کردن بیش از حد پوست می انجامد و همچنین آثاری را روی لباسها به وجود نیاورد علاوه بر همه اینها به دلیل کم بودن مواد شیمیایی در این محصول نسبت به محصول های خوشبو کننده دیگر آثار کمتری روی پوست به جا خواهد گذاشت و در نتیجه می توان گفت از سالم ترین مواد خوشبو کننده ای است که می توان بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کرد.

معایب استفاده از بادی اسپلش:

هر چیزی در دنیا علاوه بر این که دارای مزایا باشد می‌تواند معایبی را نیز به همراه داشته باشد و اسپری های بادی اسپلش از این قاعده مستثنا نیستند می توان گفت به این علت که بادی اسپلش ها نیز از یک سری مواد شیمیایی ساخته شدند ممکن است این مواد شیمیایی برای بعضی از افراد حساسیت آور بوده و باعث اشکالاتی در پوست آنها شود مثلاً با اسپری کردن آنها روی پوست ممکن است بعضی از افراد روی خود پوست خود احساس سوزش احساس خارش قرمزی و جوش های ریزی داشته باشند و به همین دلیل است که حتماً باید قبل از این که به استفاده کاملی از این محصول دست یابید باید آن را روی یک تکه از پوست ست که حساس هم می باشد تست کرده و پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم وجود هرگونه مشکلی به استفاده از آن بپردازید از معایب دیگری که ممکن است توسط این محصولات به وجود بیاید به جا گذاری لکه هایی روی لباس است البته این مشکل ناشی از طرز استفاده اشتباه از این محصول می باشد به این دلیل که خود این محصول دارای مقداری چربی و رطوبت است و ممکن است روی بدن خشک نشده و یا جذب نشود و شما با لباس پوشیدن فوری روی آن باعث شوید اثرات نامطلوبی روی لباس شما گذاشته شود.

همچنین از مشکلات دیگری که ممکن است ایجاد شود این است که افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند می‌توانند از این مواد استنشاق می کنند زیرا با اسپری کردن آنها میزان زیادی از ذراتی که در هوا معلق می شوند و اینکه سنگین هم می باشند در هوا پخش شده و آثار نامطلوبی روی دستگاه تنفسی این افراد به جا خواهد گذاشت و افراد دارای مشکلات تنفسی و آسم برای استفاده از این گونه محصولات و هر محصول آرایشی دیگری باید با پزشک خود مشورت نمایند.

حساسیت پوستی
حساسیت پوستی

انواع بادی اسپلش:

بادی اسپلش ها که در بسته بندی هایی مانند اسپری به فروش می رسند دارای انواع گوناگونی می باشند ازین انواع گوناگون می توان بادی اسپلش های مردانه و زنانه اشاره نمود این محصولات برحسب نوع عطر رقیق شده که در آنها به کار گرفته شده است و همچنین بر حسب حجم آن ها از یکدیگر تفکیک می شوند می توان گفت این محصولات از برندهای متفاوتی ساخته شدند در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر به وفور به تولید خواهند رسید و این تفاوت تاثیر بسیار زیادی روی قیمت این محصولات خواهد داشت این محصولات از نظر  وجود مقدار عطر های رقیق شده در آنها  وجود مقدار مواد شیمیایی افزوده شده و آنها  و  وجود  چربی و الکل هایی که در آنها می باشد نیز به تفکیک در می آیند  همه این عوامل باعث می شوند یک بادی اسپلش مناسب استفاده باشد و یا اینکه  از رده در بازار خارج شده و  افراد زیادی به خرید آنها نپردازند از برندهایی که ساخت داخلی است و فروش بسیار بالایی نیز دارد بادی اسپلش سی گل می باشد.

بادی اسپلش های سی گل در انواع و اقسام رایحه و برای سلیقه های مختلفی ساخته شده است. از این رایحه ها می توان برای طبع های مختلف افراد استفاده نموده تا برای هر کسی لذت کافی را داشته باشد. این محصولات در طبع های سرد، گرم، خشک و مرطوب با اسانس های مختلفی تولید می شوند و می توانند در طول روز احساس بسیار خوشایندی از بوی مطبوع بدن را به ما بدهند. این اسپری ها دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و تا حدودی می توان آن ها را جزء انواع بادی اسپلش ارزان نامید. محصولات تولیدی شرکت سی گل، علاوه بر تولید Body splash به تولید محصولات خوشبو کننده و ضد تعریق دیگری نیز مانند دئودورانت ها می پردازند. شرکت تولید کننده سی گل در نوع خود می تواند به تولید بهترین بادی اسپلش های موجود در داخل کشور بپردازد. در ادامه به معرفی چند نوع از بادی اسپلش های مردانه و زنانه که دارای قیمت مناسب و کیفیت خوبی برخوردار است خواهیم پرداخت.

بادی اسپلش Marvel زنانه با حجم 200 میل:

این نوع محصول توسط شرکت سی گل به تولید رسیده است و برای افرادی که دارای طبع معتدل می باشند کاملا مناسب بوده و برای افرادی که به رایحه های شیرین علاقه مند هستند بسیار دلپذیر است. Body splash marvel دارای خاصیت آب رسانی به پوست بوده و هم چنین با خاصیت ضد تعریق خود، می تواند از تعریق بیش از حد کاملا جلوگیری نماید، ضمن این که با دارا بودن ترکیبات آب رسان قوی و چربی های مفید موجود در خود، به پوست لطافت بخشیده و به آن شفافیت و شادابی خواهد داد.‌ این Body splash دارای ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به انواع محصولات د  نوع خود می باشد و با گذشت زمان نیز عطر خاص و دل انگیزی به پوست می بخشد.

بادی اسپلش سکرت تراپیکس
بادی اسپلش سکرت تراپیکس

بادی اسپلش charm زنانه سی گل با حجم 200 میل:

Body splash charm سی گل با دارا بودن خاصیت آب رسانی قوی به پوست، باعث احساس تلطیف پوست و شفافیت آن در طول استفاده خواهد شد ضمن این که این محصول تولید شده توسط شرکت سی گل توسط ترکیباتی که دارای روغن ها و چربی های مفید برای پوست می باشند غنی شده و با وجود ترکیبات معطر، بوی بسیار مطبوع و دلپذیری را به بدن خواهد بخشید. این Body splash می تواند از تعریق پوست جلوگیری کرده و به همین دلیل برای استفاده از آن روی پوست بعد از استحمام و قبل از رفتن به محل کار، بسیار مناسب می باشد.

بادی اسپلش زنانه Charm سی گل 200 میل

بادی اسپلش Elegant مردانه سی گل با حجم 200‌ میل:

این Body splash را می توان بعد از استحمام روی پوست بدن اسپری نموده و از رایحه دل انگیز آن لذت کافی را ببرید. این محصول برای افرادی مناسب است که به رایحه های شیرین علاقه مند هستند. آقایان می توانند از این اسپری بعد از اصلاح خود نیز استفاده کنند. سی گل در تولید همه محصولات خود از موادی استفاده می کند که دارای بهترین رایحه بوده و نیز ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند.

بادی اسپلش مردانه Elegant سی گل 200 میل

انواع Body splash سکرت تراپیکس:

کمپانی سکرت تراپیکس به تولید اسپری هایی که برای بدن استفاده می شود و همچنین خشک کننده های بدن مانند بادی اسپلش ها می پردازد این شرکت ها اروپایی از بهترین اسانس ها و مواد طبیعی موجود در طبیعت در محصولات خود استفاده نموده و همچنین با بهره گرفتن از سلایق مختلفی که در کشور های مختلف وجود دارد و همچنین الهام گرفتن از عناصر موجود در طبیعت به خلق کردن محصولی پرداخته است که در سراسر دنیا مطلوب بوده و افراد زیادی خواهان این محصولات می باشند همچنین این کمپانی با بهره گیری از بهترین مواد و ترکیباتی که هیچگونه مواد مضری در خود ندارند اسپری های تولید کرده است که می ‌توانند با خاصیت آبرسانی خود پوست را مرطوب نموده و ترکیباتی مانند چربی های مفید و رطوبت کافی را به آن برسانند ضمن اینکه این مواد هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نخواهند کرد این کمپانی همانطور که گفته شد بر حسب سلایق و طبع های مختلفی که در دنیا وجود دارد بازی فلش های تولید کرده است که به طور کلی دارای ۶ رایحه های مختلف می باشند در ادامه به چند نمونه از از انواع اسپری های بادی اسپلش سکرت تراپیکس خواهیم پرداخت.

Body splash red hot در برند سکرت تراپیکس با حجم 250 میل:

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار در سکرت تراپیکس مدل Red hot می باشد که اسپری آن دارای حجم ۲۵۰ میل است این محصول با دارا بودن مواد آبرسان در ترکیبات خود باعث می شود رطوبت کافی به پوست رسیده و مانع خشک شدن پوست خواهد شد همچنین رایحه آن نیز در طول استفاده و برای مدت بیشتری نسبت به مدل های دیگر در برندهای مختلف بسیار ماندگار تر می باشد و اینکه نمی تواند هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد کند و نسبت به قیمتی که برای آن پرداخت می‌شود دارای حجم بیشتری است.

Body splash coco cray سکرت تراپیکس با حجم 250 میل:

شرکت سکرت تراپیکس اروپایی با تولید محصولاتی که هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند مورد توجه عموم مردم دنیا قرار گرفتند مدل مورد نظر در این قسمت نیز دارای رایحه ای بسیار مطلوب بود و به پوست بدن نیز طراوت خاصی خواهد بخشید همچنین می‌تواند ماندگاری بسیار بیشتری را نسبت به برندهای دیگر داشته باشد ضمن اینکه حجم آن ۲۵۰ میل بوده و در واقع در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا قیمت آن با توجه به حجم آن بسیار پایین تر است.

Body splash electric spark برند سکرت تراپیکس با حجم 250 میل:

اسپری electric spark  که دارای حجمی برابر با 250 میل می باشد، از رایحه بسیار لطیفی بهره برده است و کمپانی سکرت تراپیکس این بادی اسپلش را با الهام گیری از حس و حال و هوای جنگل های مرطوب و بارانی تولید کرده اند که ماندگاری این محصول در طی روز با شما همراه خواهد بود و به پوست شما نیز رطوبت کافی را خواهد رساند که دارای حس وصف ناپذیری می باشد. از مشخصات این محصول عدم ایجاد هیچ گونه حساسیتی روی پوست است.

انتخاب بادی اسپلش ارزان:

پوست انسان از مهمترین اعضای بدن است که سالم بودن آن از از مهمترین ویژگی های شخصیتی یک فرد محسوب می شود و با بی نقص بودن پوست می توان به ظاهر بسیار زیبایی رسید زیرا وقتی پوست از هر گونه عیب و ایرادی آری باشد زیبای زایدالوصفی را به انسان خواهد بخشید علاوه بر پوست صورت که همیشه در ظاهر و در دید عموم قرار دارد پوست بدن نیز اعتماد به نفس بسیار زیادی را به خود فرد بخشیده و با اینکه پوست بدن با لباس ها پوشیده می شود ولی روی زندگی فرد تاثیر بسزایی را خواهد گذاشت می توان گفت وقتی پوست دچار مشکلاتی باشد استفاده از هرگونه لوازم آرایشی برای پوشاندن آن هیچ کمکی به فرد نکرده حتی باید گفت نمی‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته فرد را به او بازگرداند برای اینکه هر کسی پوست سالمی داشته باشد باید از محصولات آرایشی استفاده کند که دارای بالاترین کیفیت بوده و همچنین از محصولاتی استفاده کند که بتواند علاوه بر زیبایی بهبود بخشیدن به مشکلات پوستی کمک کند استفاده از یک سری خوشبوکننده ها به صورت مستقیم روی پوست باید بتواند مشکلاتی نظیر جوش‌ها را ایجاد کند.

ولی بادی اسپلش ها اینگونه نخواهد بود زیرا در آنها از ترکیباتی استفاده شده است که می تواند علاوه بر ایجاد بوی بسیار مطبوعی روی پوست به آن شفافیت بخشیده و همچنین با دارا بودن خاصیت آبرسانی خود رطوبت کافی را به آن ببخشد بادی اسپلش ها در قیمت های متفاوتی وجود دارند ولی نمی توان تضمین کرد که بالاترین قیمت حتماً بیشترین کیفیت را دارد زیرا بعضی از کمپانی ها برای ماندگاری عطرهای موجود در بادی اسپلش ها از مواد شیمیایی بیشتری استفاده می‌کنند تا میزان ماندگاری آنها را بیشتر کرده و فروش خود را بالاتر ببرند و کمپانی های دیگر نیز در داخل و خارج از کشور وجود دارند که علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت به تولید بادی اسپلش ارزان که برای عموم مردم و همه اقشار قابل استفاده باشد می پردازند.

خرید بادی اسپلش ارزان:

برای خرید هر گونه بادی اسپلش علاوه بر توجه به برند آن و همچنین شناخت بودن آن برند به ترکیباتی که بادی اسپلش از آن ساخته می شود نیز توجه کنید تا دارای کمترین نوع مواد شیمیایی باشد و لذا آسیبی به پوست شما وارد نکند ما می توانیم با فروش محصولات ایرانی و خارجی که علاوه بر قیمت بسیار مناسب و دارای کیفیت بالایی هم هستند به خریداران خدماتی را ارائه نموده و ضمناً بابت خرید آنها سپاسگزار باشیم