زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

با بهترین مارک‌ رژ لب مخملی آشنا شوید

wordcamp
4,128
14 دقیقه
با بهترین مارک‌ رژ لب مخملی آشنا شوید

رژلب‌ها از محبوب‌ترین ابزارهای آرایشی هستند که در انواع گسترده رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند‌. از آنجایی که مواد تشکیل‌دهنده رژلب در تماس با پوست لب‌ها قرار دارند و احتمال خورده شدن آن‌ها وجود دارد، باید به معتبر بودن برند تولیدکننده محصول و مرغوبیت مواد تشکیل‌دهنده آن نیز توجه نمایید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب که مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها بوده و با استقبال بالایی برای خرید از سوی مشتریان مواجه شده است، رژ لب مخملی یا مات است.

رژ لب‌های مات یا مخملی با هر رنگ پوست و حالت چهره سازگار بوده و ظاهری فریبنده و چشم‌نواز ایجاد می‌کنند. استفاده از این رژ لب‌ها علاوه بر مهمانی‌ها و فضاهای رسمی در آرایش لایت و سبک روزانه نیز به افزایش کیفیت میکاپ شما کمک می‌کنند. در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی کامل رژ لب مخملی به عنوان یکی از محصولات ترند آرایشی، انواع رژلب‌های مخملی را نام برند و شما را با بهترین برندهای تولیدکننده این نوع رژ لب‌ها آشنا می‌کنیم.

رژ لب مخملی چیست؟

رژ لب‌های مخملی یکی از انواع رژ لب‌ها هستند که در دسته محصولات پرفروش و پرطرفدار محسوب می‌شوند‌. این رژ لب‌ها بافتی مخملی و مات دارند و با کشیدن آن‌ها روی لب‌ها حالتی خشک و در عین‌ حال لطیف بر روی پوست ایجاد خواهد شد. دلیل نام‌گذاری این رژ لب‌ها نیز به شکل و حالت پوشش‌دهی آن‌ها برمی‌گردد، زیرا پس از استفاده، نمای لب‌ها حالتی ابریشمی و مخملی به خود خواهد گرفت. رژ لب‌های مخملی را می‌توان بهترین گزینه برای آرایش و رنگ‌دهی به لب‌های کوچک و باریک دانست. این محصولات لب‌های شما را حجیم و برجسته نشان داده و با این وجود حالت و ظاهری طبیعی و زیبا به آرایش چهره می‌بخشند.

تفاوتی ندارد به کدام یک از سبک‌های آرایش چهره علاقمند هستید؛ شما برای سبک‌های آرایش کلاسیک یا مدرن می‌توانید از رژلب‌های مخملی کمک گرفته و علاوه بر رنگ و حالت ظاهری این محصولات، از ماندگاری و دوام‌ آن‌ها بر روی لب‌ها نیز آسوده‌خاطر باشید. استفاده از انواع رژ لب‌های مخملی در میان افراد مشهور و سلبریتی‌ها در سراسر دنیا نیز محبوب و پرطرفدار است. فارغ از رنگ پوست، اندازه لب‌ها و نوع آرایش خود می‌توانید از رژ لب‌های مخملی به عنوان محصولاتی با کارایی و کیفیت بالا استفاده کنید تا جذابیت ظاهری لب‌هایتان به افزایش گیرایی و زیبایی میکاپ صورت شما بیفزاید.در سال های اخیر علاوه بر رژ لب توجه بسیاری از افراد به تینت لب جلب شده و تینت در بازار لوازم آرایش بسیار محبوب شده است.

در بلاگ موتن ‌رو بخوانید: تینت لب چیست؟ فرق تینت لب با رژ لب و برق لب در چیست؟

انواع رژ لب های مخملی

رژ لب‌های مخملی در دو نوع مایع و جامد، تولید شده و به فروش می‌رسند. این محصولات با برخورداری از رنگ‌های متنوع و بی‌نظیر به شما برای انتخاب بهترین نمونه با توجه به سلیقه و سبک آرایشتان کمک می‌کنند‌‌. بالا بودن تنوع رنگ رژ لب‌های مخملی باعث می‌شود رنگ رژلب‌ خود را به راحتی با توجه به سلیقه و نوع نیازتان انتخاب کنید. انواع رژلب‌های مایع و جامد مخملی می‌توانند به تکمیل میکاپ شما کمک کرده و آرایشی متفاوت و طبیعی را بر روی چهره‌تان ایجاد کنند‌. از این رژلب‌ها می‌توانید برای پر کردن خط لب و لب‌ها استفاده کنید تا لب‌هایتان حالتی حجیم و برجسته داشته و با وجود پوشش‌دهی مناسب و طبیعی، با رضایت بیشتری به آرایش لب‌هایتان بپردازید.

رژ لب مخملی مایع

این رژ لب‌ها حالت مایع دارند و می‌توانند لب‌ها را با قابلیت پوشانندگی بالا، حجیم و برجسته نشان دهند‌. میزان ماندگاری رژ لب‌های مخملی مایع در مقایسه با انواع جامد این رژ لب‌ها بیشتر است و این درحالی است که رژ لب‌های مخملی مایع به هیچ عنوان رد رنگ را روی دندان‌ها یا سطوحی مانند فنجان و لیوان بر جا نمی‌گذارند. ماندگاری بالای رژ لب‌های مایع مخملی این محصولات را به ابزارهای آرایشی مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. استفاده از این رژ لب‌ها آسان است و می‌توان با استفاده از اپلیکاتور طراحی شده برای آن‌ها با دقت بالایی به آرایش لب‌ها پرداخت‌.

بافت نرم و سبک رژ لب‌های مایع مخملی باعث می‌شود بعد از استفاده از این محصولات هیچ نوع احساس سنگینی یا چربی اضافی بر روی لب‌‌های خود نداشته باشید‌. این رژ لب‌ها با تنوع رنگ بالا در طیف‌های گسترده به فروش می‌رسند و می‌توانید با توجه به رنگ غالب آرایش خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید‌. رنگدانه‌های قوی موجود در ساختار رژ لب‌های مخملی مایع باعث می‌شود با کشیدن آن‌ها بر روی لب‌ها پوششی یکدست و یکنواخت ایجاد شده و نفوذ این رنگدانه‌ها در منافذ لب‌ها به افزایش ماندگاری رژ لب بر روی لب‌ها کمک‌ کند. اگر به دنبال رژ لبی برای افزایش حجم لب‌ها و ایجاد حالت و رنگ طبیعی در آن‌ها هستید، رژ لب‌های مخملی مایع بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند.

رژ لب مخملی جامد

این رژلب‌ها حالتی جامد و مدلی پیچی دارند و بعد از کشیده شدن بر روی لب‌ها ظاهری مات، خشک و ابریشمی بر روی پوست لب ایجاد می‌کنند. بافت نرم و سبک این رژ لب‌ها باعث می‌شود خشک بودن آن‌ها برای لب‌ها آزاردهنده نباشد. این رژ لب‌های جامد انتخابی مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس رسمی به شمار می‌آیند و می‌توانند لب‌های شما را به بهترین شکل برجسته نشان دهند. تنوع رنگ رژ لب‌های جامد مخملی نیز بسیار زیاد است و از این‌رو می‌توانید با اختیار عمل بیشتری به انتخاب نمونه دلخواه خود از میان سایر رنگ‌های موجود بپردازید.

در ترکیبات بسیاری از رژ لب‌های جامد مخملی از مواد مغذی و عناصر مفید استفاده شده است تا در کنار آرایش لب‌ها بتوان از آن‌ها در برابر خشکی و شکنندگی نیز مراقبت کرد. وجود ویتامین‌هایی مانند ویتامین E و روغن‌های ارگانیک مانند روغن نارگیل یا بادام نیز سبب آبرسانی هرچه بیشتر به پوست لب‌ها و افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی آن‌ها می‌شود‌. در انتخاب و استفاده از نمونه‌های باکیفیت رژ لب مخملی نگران وجود مواد شیمیایی مضر مانند پارابن یا عناصری مثل سرب در فرمولاسیون این محصولات نخواهید بود و می‌توانید از حفظ سلامت پوست خود اطمینان حاصل کنید.

در بلاگ موتن 2رو مقاله ای با عنوان رژ لب حرارتی چیست؟ در اختیارتان قرار داده ایم.

اهمیت استفاده از رژ لب مخملی مناسب

با کمی دقت به آرایش افراد مشهور با رژ لب مخملی متوجه خواهید شد که این رژ لب‌ها تاثیر چشمگیر و بسزایی در افزایش گیرایی و جذابیت میکاپ شما دارند. سلبریتی‌های مختلف از جی جی حدید و سلنا گومز تا ریحانا و لی لی کالینز از رژ لب مایع و جامد مخملی برای متمایز کردن آرایش خود استفاده می‌کنند‌. چنانچه علاوه بر رنگ و حالت رژ لب به ماندگار و بادوام بودن آن بر روی لب‌ها نیز اهمیت می‌دهید لازم است رژ لب مخملی خود را از برندهای مطرح و معتبر خریداری کنید تا هم از افزایش ماندگاری رنگ رژ لب‌ها روی لب‌های خود اطمینان حاصل کنید و هم از بابت فرمولاسیون سالم و فاقد مواد شیمیایی این محصولات آسوده‌خاطر باشید.

در میکاپ چهره، آرایش لب‌ها اهمیت بالایی دارد و این موضوع می‌تواند به خوبی تاثیر انتخاب یک رژ لب خوشرنگ و مرغوب را روشن کند‌. برای این که لب‌هایی زیبا، خوشرنگ، خوش‌حالت و در‌عین‌حال سالم داشته باشید باید به اعتبار و اصالت برند تولید‌کننده رژ لب توجه کنید.‌ رژ لب‌های بی‌کیفیت و نامرغوب باعث پوسته پوسته شدن، خشکی، ترک و حتی ایجاد التهاب و حساسیت در لب‌ها خواهد شد و باوجود این‌که ممکن است برای خرید رژ لب‌های مناسب و باکیفیت متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتر شوید، بهتر است نمونه‌های استاندارد و اورجینال را انتخاب کنید.

برای‌این‌که از انتخاب بهترین رژ لب مخملی اطمینان داشته باشید علاوه‌بر توجه به ترکیبات تشکیل‌دهنده رژ لب و عدم وجود سرب، پارابن و … در ساختار آن، هنگام تست کردن رژ لب آن را زیر نور آفتاب در فضای مناسب تست کنید تا از کیفیت رنگ محصول بر روی لب‌ها آگاه شوید. انتخاب رژ لب مخملی مناسب باعث می‌شود با رضایت بیشتری به آرایش لب‌ها پرداخته و به نتیجه‌ای بی‌نقص و مطلوب دست یابید. این رژ لب‌ها به عنوان رژ لب‌های مات و نیمه مات پوششی مخملی و ابریشمی بر روی لب‌های شما ایجاد خواهند‌کرد و رنگ لب‌هایتان را به بهترین شکل تغییر خواهند داد.

بهترین مارک رژ لب مخملی

در‌حا‌ل‌ حاضر تنوع خوبی در میان برندهای داخلی و خارجی رژ لب مخملی، دیده می‌شود. اگر قصد خرید رژ لب مخملی را دارید، این برندها می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند:

رژ لب مخملی گلدن رز

این رژ لب ساخت کشور ترکیه است و از کیفیت بالایی برای ایجاد پوشش یکدست و مناسب بر روی لب‌ها برخوردار است. رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای رژ لب‌های مخملی برند گلدن رز نسبت به سایر رنگ‌ها فروش و محبوبیت بالاتری دارند.‌ رنگدانه‌های قوی رژ لب‌های گلدن رز به شکل مناسب در منافذ پوست لب نفوذ کرده و باعث افزایش ماندگاری و دوام رنگ رژ لب بر روی لب‌های شما خواهد شد.

رژ لب مخملی آلیس

رژ لب مخملی آلیس
رژلب جامد آلیس

این رژ لب‌ها با ماندگاری ۲۴ ساعته ظاهری مات و مخملی به لب‌های شما داده و باعث می‌شوند لب‌هایتان درشت و برجسته جلوه کند. پس‌از استفاده از رژ لب مخملی برند آلیس احساس سنگینی، خشکی یا کشیدگی بر روی پوست حساس لب‌ها نخواهید داشت و می‌توانید از لب‌های خود به بهترین شکل مراقبت کنید. این برند تحت لیسانس کشور ایتالیا به تولید انواع رژ لب‌های مات و نیمه مات مخملی در تنوع رنگ بالا پرداخته و می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید محصولات باکیفیت باشد‌.

رژ لب مخملی گرلن

رژلب‌های مخملی برند گرلن قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر نمونه‌های رژ لب در بازار دارند و با این وجود برای خانم‌هایی که کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهند، بهترین انتخاب محسوب می‌شوند‌.

با خرید و استفاده از رژ لب‌های مخملی برند گرلن آرایشی شیک و بی‌نقص خواهید داشت و به هیچ عنوان نگران پخش شدن رنگ رژ لب در اطراف لب‌ها یا به‌ جا ماندن رنگ آن بر روی دندان‌ها یا لبه لیوان و فنجان در هنگام نوشیدن نوشیدنی‌های مختلف نخواهید بود. این رژ لب‌ها فاقد هر نوع ترکیب شیمیایی مضر در ساختار خود هستند و به آبرسانی و حفظ رطوبت لب‌ها کمک می‌کنند.

رژ لب مخملی نوت

اکثر محصولات برند نوت ساخت کشور ترکیه است و رژ لب‌های مخملی ساخت این برند از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار هستند‌. ماندگاری و پوشش‌دهی بالای این رژ لب‌ها در کنار تنوع رنگ بی‌نظیر و قیمت مناسب آن‌ها به شما برای داشتن رژ لبی باکیفیت و مناسب کمک می‌کند.

در ترکیبات تشکیل‌دهنده این رژ لب‌ها از مواد طبیعی و ارگانیک مانند روغن آرگان، روغن ماکادمیا، ویتامین E و … استفاده شده است تا نه‌تنها استفاده از رژ لب آسیبی به پوست حساس و آسیب‌پذیر لب‌ها وارد نکند، بلکه باعث افزایش رطوبت، لطافت و درخشندگی آن شود.

رژ لب مخملی لانکوم

رنگدانه‌های قوی، بافت سبک و حالت مخملی رژ لب‌های لانکوم مورد علاقه و توجه بسیاری از خانم‌هایی است که به استفاده از رژ لب‌های مات و بدون شاین تمایل دارند.‌ کیفیت و تنوع رنگ بالای رژ لب‌های مخملی لانکوم، این محصولات را به یکی از نخستین انتخاب‌های میکاپ آرتیست‌ها برای ایجاد آرایشی حرفه‌‌ای تبدیل کرده‌است.

رژ لب مخملی بورژوا

‌برند مطرح و نام آشنای بورژوا به ساخت و عرضه محصولات باکیفیت شهرت دارد و در تولید و فروش انواع رژ لب، به‌خصوص رژ لب‌های مخملی نیز بسیار موفق عمل کرده‌است. رژ لب‌های مخملی جامد و مایع بورژوا علاوه‌بر تنوع رنگ بالا، پوششی مات و مخملی بر روی لب‌‌ها ایجاد کرده و دوام و ماندگاری بالایی دارند. در فرمولاسیون این محصولات آرایشی از روغن‌های گیاهی و سایر ترکیبات ارگانیک استفاده شده‌است تا ضمن ایجاد رنگ مناسب در لب‌ها، رطوبت و لطافت پوست لب نیز حفظ شود.

رژ لب مخملی مک

مک از دیگر برندهای محبوب و پرفروش در جهان است که فروش محصولات آن با استقبال کم‌نظیری از جانب مصرفکنندگان همراه بوده‌ است. انواع رژ لب‌‌های مخملی مات و نیمه مات و جامد و مایع این برند از کیفیت و مرغوبیت بالا برای پوشش یکدست و مناسب لب‌ها برخوردار هستند. این رژ لب‌ها در کوتاه‌ترین زمان لب‌های شما را برجسته و خوش‌حالت می‌کنند و ماندگاری بالای آن‌ها نیز شما را شگفت‌زده خواهدکرد.

رژ لب مخملی دوسه

دوسه به‌عنوان یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی، در تولید رژ لب‌های مخملی بسیار موفق عمل کرده‌است. رژ لب‌های مخملی ساخت این برند به‌خوبی با تولیدات سایر برندهای خارجی رقابت کرده و رضاست مصرف‌کنندگان را جلب نموده‌است.

انواع رژ لب‌های مخملی دوسه از قابلیت پوشش‌دهی بالای لب‌ها برخوردار هستند و به لب‌های شما ظاهری ابریشمی و مات می‌بخشند. شما می‌توانید رژ لب‌های دوسه را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده و از قدرت رنگ‌دهی و ماندگاری بالای این محصولات لذت ببرید.

رژ لب مخملی مریدا

برند ایتالیایی مریدا از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی در جهان است و به دلیل تولید و عرضه انواع رژلب‌ها با ماندگاری بالا به عنوان یکی از بهترین برندهای سازنده رژ لب مخملی در این فهرست قرار گرفته‌است. رژ لب‌های مخملی مریدا علاوه‌بر ایجاد رنگ و پوشش مناسب در لب‌ها بهترین گزینه برای مراقبت از پوست نازک و حساس لب‌ها به شمار می‌آیند. این رژ لب‌های مات و باکیفیت با فرمولاسیونی سرشار از ترکیبات مغذی و مفید نظیر موم کاندلیلا، ریسینوس، رزماری، هلیانتوس و … به افزایش لطافت و رطوبت لب‌های شما کمک می‌کنند.

رژ لب مخملی ویولت

در ساخت ترکیبات رژ لب‌های ویولت از هیچ نوع ماده مضر و شیمایی نظیر سرب استفاده نشده‌است. بنابراین شما می‌توانید محصولات این برند را در میکاپ روزانه خود مورد استفاده قرار دهید. این رژ لب‌ها پوشش‌دهی بسیار بالایی دارند و دوام و ماندگاری آن‌ها بر روی پوست لب چشمگیر است. قیمت مناسب، کیفیت و مرغوبیت رژلب‌های مخملی و مات برند ویولت به شما برای داشتن آرایشی خاص و بی‌نقص کمک می‌کند.

رژ لب مخملی دبورا

یکی دیگر از برندهای محبوب و پرفروش تولید کننده انواع مختلف رژ لب‌های مات و مخملی برند ایتالیایی دبورا است که رژ لب‌های مخملی و مات آن در ۱۶ رنگ متنوع به مشتریان عرضه می‌شود. تنوع رنگ رژ لب‌های این برند کمک‌ می‌کند با اختیار عمل بیشتر به انتخاب رژ لب دلخواه خود بپردازید و با استفاده از پوشش‌دهی بالای این رژ لب‌ها آرایشی کامل و مناسب در چهره خود ایجاد کنید.

رژ لب‌های تولیدشده توسط این برند بهترین گزینه برای آن دسته از خانم‌هایی است که به رژ لب‌های مخملی مایع علاقه دارند. با استفاده از این رژ لب‌ها می‌توانید به خوبی خطوط روی لب را پوشش داده و لب‌هایی صاف و خوش‌رنگ ایجاد کنید.

رژ لب مخملی نارس

رژ لب‌های مخملی برند نارس ظاهری برجسته، خوش حالت و درعین‌حال طبیعی در لب‌ها ایجاد می‌کند. رنگدانه‌های قوی به‌کاررفته در ساختار این رژ لب‌ها باعث پر شدن خطوط لب‌‌ها شده و به خانم‌هایی که از نازک و باریک بودن لب‌هایشان رضایت ندارند، در افزایش حجم لب‌‌ها کمک می‌کند. تنوع چشمگیر رنگ‌ها، ماندگاری بالا و بهره‌مندی از فرمولاسیون ارگانیک جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از رژ لب‌های مخملی برند نارس است.

نتیجه‌گیری

رژ لب‌های مخملی با ایجاد روکشی مات، یکدست و نرم بر روی لب‌ها، حالتی برجسته و حجیم به لب‌های شما می‌بخشد و باعث خشک و سنگین شدن لب‌ها نخواهد شد. این دسته از رژ لب‌ها در انواع مدل‌های جامد و مایع با پوشش‌دهی و ماندگاری بالا، به شما برای داشتن آرایشی مناسب و بی‌نقص کمک می‌کنند.

استفاده از این رژ لب‌ها باعث می‌شود هیج‌گونه نگرانی بابت پخش و پراکنده شدن رنگ رژلب در اطراف لب‌ها نداشته و از دوام بالای آن‌ها بر روی لب‌هایتان مطمئن باشید. در این مطلب شما را با ویژگی‌ها و مزایای رژلب‌های مخملی آشنا کرده و فهرستی از بهترین رژلب‌های مخملی موجود در بازار را ارائه دادیم‌. در هنگام انتخاب و خرید رژ لب مخملی موردنظر خود ضمن توجه به اصالت برند تولیدکننده، از کیفیت و مرغوبیت مواد تشکیل‌دهنده این محصولات اطمینان حاصل کنید.