زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ترند میکاپ 2023

wordcamp
1,171
2 دقیقه
ترند میکاپ 2023

خط چشم های گرافیکی وغیرمعمول

خط چشم گرافیکی یک راه عالی برای تغییر روال معمول آرایش شما است. خط چشم گرافیکی با رنگ‌های زنده، شکل‌های منحصربه‌فرد و بدون محدودیت، آرایشی است که باید در سال 2023 امتحان کنید.

رژ لب های شکلاتی و زرشکی

رژ لب تیره، لب های شما را پرتر نشان می دهد و ظاهری جذاب و دراماتیک به هر ظاهری می بخشد. بعلاوه، این آرایش صورتی ساده و دراماتیک را تکمیل می کند و با لباس های رسمی و غیر رسمی مناسب است. رژ لب تیره در حال حاضر فوق العاده مورد توجه است.

ابرو های بیرنگ

بر کسی پوشیده نیست که ابروها این قدرت را دارند که صورت شما را کاملاً متحول کنند. نتایج بر اساس اینکه آیا ابروهای خود را ضخیم یا نازک، قوس دار یا صاف، کرکی یا پر شده و غیره دوست دارید بسیار متفاوت است. ابرو های تیره کم کم جای خود را به ابرو های روشن و بیرنگ می‌دهند.

شکل غیرمعمول رژگونه زدن

رژگونه ممکن است در صدر فهرست آرایش های بی بهانه و ضروری برای همه نباشد، اما اگر کاملا صادق باشیم، این یکی از لوازم آرایشی است که وقتی به درستی انجام شود، حتی ساده ترین ظاهر را کاملاً تقویت می کند.این شکل از رژگونه زدن در دهه ی هفتاد و هشتاد هم مد بوده است و اخیرا هم بسیار مورد استقبال بوده است.

استفاده از رنگ نقره ای و متالیک برای سایه و خط چشم

اگرچه ممکن است به نظر برسد که رنگ نقره ای فقط برای مواقع خاص استفاده شود، اما وجود خط چشم و سایه ی نقره‌ای در کیت زیبایی شما به طرز شگفت‌آوری مفید است. این فقط برای موقعیت های خاص نیست.