دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی
دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی

دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی

Dafi Face And Body And Hand Wet Wipes For Adults 100pcs

دافی

|

دافی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی
دستمال مرطوب محصولی است که علاوه بر مزایای بهداشتی‌ای که دارد، استفاده از آن نیز بسیار آسان می‌باشد. دستمالهای مرطوب برای انواع نیازها تولید می‌شوند. این محصولات از کودکان تا بزرگسالان و برای مصارف متفاوت، با اثرات و نتایج مختلف توسط شرکت‌های تولید کننده، به بازار عرضه می‌شوند. دستمال مرطوب دست، صورت و بدن مخصوص بزرگسالان دافی در بسته 100 عددی عرضه می‌گردد و دارای مزایایی است که افراد سالمند می‌توانند از آن بهره ببرند. در ترکیبات این دستمال سه ماده اصلی آلوئه‌ورا، ویتامین E و کالاندولا وجود دارد که خواصی بسیار در کاهش التهابات، حساسیت‌ها و خنک کردن پوست دارند. این دستمال مرطوب با انتقال مقدار قابل توجهی رطوبت به پوست، آن را از شرایط خشکی نجات می‌دهد و سعی در حفظ رطوبت دارد. خواص ضدمیکروبی دارد و می‌توان از آن به عنوان پاک کننده ادرار استفاده کرد.
ویژگی‌های دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی
پاک کننده صورت، دست و بدن
دارای آلوئه‌ورا، کالاندولا و ویتامین E
رطوبت رسانی بالا
ضد التهاب و ضد باکتری
هایپو آلرژنیک
فاقد الکل و لانولین
100 عددی
خرید اینترنتی دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی
با رشد فراگیر در کاربران اینترنتی، خدمات اینترنتی نیز روز به روز گسترش می‌‎یابند، تا بدین جا که برای کلیه امور بیرون از خانه، خدمات اینترنتی نیز وجود دارد. شما به جای سر زدن به فروشگاه‌های خیابان و یا پاساژها می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در اینترنت لوازم مورد نیاز خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. مو تن رو نیز، یک فروشگاه اینترنتی و یک مرجع تخصصی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط با آن‌ها است. در مو تن رو می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100 عددی عددی را جست و جو کنید و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید.
معرفی دافی-Dafi
شرکت دافی یک کمپانی مطرح آلمانی در زمینه تولید انواع دستمال و دستمال مرطوب است و محصولات دافی در ایران توسط شرکت سیلانه سبز یگانه تولید و عرضه بازار می‌شود. این شرکت در تولید دستمال‌های دافی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند.  انبارها و خط تولید این شرکت همواره در دسترس بازرسان اداره استاندارد و وزارت بهداشت می باشند. پرسنل تولید ، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت این شرکت آموزش های تخصصی دیده و در کار خود حرفه ای هستند
دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان برای استفاده روزانه بزرگسالان و سالمندان مناسب است.

دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100عددی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی موجب افزایش آگاهی مردم در مورد ساختار و خرید دستمال مرطوب دافی دست و صورت مخصوص بزرگسالان و عملکرد پوست شده و در تمام دنیا استفاده تخصصی از محصولات آرایشی و بهداشتی با بهترین قیمت و کیفیت رواج پیدا کرده است ، به همین دلیل متخصصان پوست با توجه به انواع پوست با ساختار و جزئیات عملکردی متفاوت از قبیل  خرید و قیمت و محصولات مرتبط با آنها تجویز میکنند. توجه داشته باشید برای خرید دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسال نیازی به هزینه ی زیادی ندارید زیرا میتوانید  با بهترین قیمت و آیان ترین راه از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید .

خرید اینترنتی دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100عددی

به دلیل خشکی و ایجاد حساسیت پوستی ، استفاده از صابونها و پاک کننده های قلیایی برای پاک کردن پوست مناسب نیست .مواد پاک کننده مخصوصی به منظور پاک کردن آرایش از پوست وجود دارد این پاک کننده ها استاندارد بوده و خشکی و تحریک و واکنش خاصی روی پوست ایجاد نمی کنند . از جمله این پاک کننده ها میتوان به دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان اشاره کرد .این دستمال ها نقش بسزایی در پاک کردن پوست بدن و دست و صورت دارند و همچنین از چین و چروک و پیری جلوگیری کرده و موجب شادابی آن میشوند.

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی موتن رو این کالای برگزیده را بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در اولین زمان ممکن برای شما ارسال شود و این اطمینان را داشته باشید که کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی مو تن رو اورجینال بوده ، و از بهترین کیفیت برخوردار میباشد .

مزایای استفاده از دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100عددی

دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان به دلیل کاربردی و در دسترس بودن ، بوی خوش و لطافتی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد خصوصا خانم ها و مادران جوان هستند .بیسیاری از مصرف کنندگان معتقدند دستمال های مرطوب صرفه اقتصادی داشته و کاربرد آن در هر شرایطی ساده است . ترکیباب بکار رفته در دستمال های مرطوب شامل آب،مواد شوینده ملایم وهمچنین حاوی گلیسیرن بوده که یک مرطوب کننده بی ضرر است  و مانع از خشک شدن پوست می گردد.

دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان حاوی ویتامین Eو همچنین آلانتوئین است که برای پاک کردن پوست های نرمال تا مختلط بسیار مناسب خواهد بود . این کمپانی با رد نظر گرفتن نیاز پوست محصولاتی را به بازار ارائه میکند که برای پوست مفید باشد .

یکی از مهم ترین خواص دستمال مرطوب دافی وجود ویتامین در ترکیباب آن میباشد که از چین و چروک و پیری زود رس جلوگیری میکند. دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان با داشتن 100 عدد دستمال داخل خود نیاز هر کسی را رفع کرده و نتیجه ی استفاده از آن پوستی شفاف و لطیف خواهد بود .

ویژگی های دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان 100عددی

دستمال مرطوب دافی دست و صورت و بدن مخصوص بزرگسالان شامل آب و مواد نگدارنده از جمله فنوکسی اتانول میباشد. فنوکسی اتانول خاصیت ضد میکروبی دارد و از ورود و رشد باکتریها جلوگیری میکند . سلولز و پلی استر نیز از مواد تشکیل دهنده  دستمال مرطوب دافی هستند . قبل از خرید دستمال مرطوب باید دقت کرد از چه مواد نگهدارندهای تشکیل شده و بهتر است از دستمال مرطوب دافی استفاده کنید که درصد زیادی سلولز دارند .

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران