پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی
پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی
پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی
پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

Easy Life Adult Protective Diaper Medium 16pcs

ایزی لایف

|

ایزی لایف

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

قیمت و خرید پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

اگر در خانواده خود فرد میانسال و یا حتی جوانی را دارید که به دلایلی مث بیماری و کهولت سن، دچار بی اختیاری ادرار شده است، باید از پوشک بزرگسالان با کیفیت بسیار بالا و جنس مناسب و راحت استفاده کنید تا هم بهداشت آنها رعایت گردد و هم مشکلی از نظر سلامتی برای بیمار به وجود نیاید. پوشک ایزی لایف یکی از محصولات مراقبتی بسیار با کیفیت می باشد که به دلیل ایرانی بودن، از برندهای خارجی قیمت مناسبتری دارد و به همین دلیل مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر تمایل به خریداری این محصول با قیمت اقتصادی تر را دارید، فروشگاه اینترنتی مو تن رو همواره در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

ویژگیهای پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

ضد حساسیت، پوشش نفوذ پذیر برای عبور هوا، دو لایه، دارای چسب قوی، پودر جاذب آنتی باکتریال، جذب بو و جلوگیری از نفوذ ترشحات به بیرون

معرفی پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

این محصول ایرانی در یک بسته بندی 16 عددی می باشد و سایز متوسط آن برای بیمارانی که دور کمرشان 70-100 سانتی متر می باشد، کاملا مناسب خواهد بود. به دلیل جذب متوسط و قابل قبولی این پوشک و دو لایه بودن، از نفوذ ترشحات به بیرون لباس کاملا جلوگیری خواهد کرد و باعث خشکی بیشتر پوشک خواهد شد. جنس پوشک کاملا نرم و ضد حساسیت می باشد و از هر گونه ادرار سوختگی جلوگیری خواهد کرد و با داشتن کش پهن و محکم در داخل و 4 چسب قوی در طرفین آن، کاملا فیت قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که پوشک ایزی لایف قابلیت عبور هوا را دارد تا پوست بیمار دچار التهاب و قرمزی نگردد. داشتن پودر جاذب آنتی باکتریال یکی دیگر از ویژگیهای مهم این محصول می باشد که ضد باکتری و از بین برنده بوی نامطبوع خواهد بود و جذب کثیفی را بیشتر خواهد کرد.

برند استوری ایزی لایف

مجموعه بهداشتی زرین که بزرگترین تولید کننده پوشک بزرگسالان در کشور می باشد، در سال 1388 پوشک بزرگسالان با نام ایزی لایف را تولید کرد. ایزی لایف علاوه بر تولید انواع پوشک بزرگسال، گوشی پزشکی دوبل، مدل های مختلف فشارسنج عقربه ای و بازویی، کپسول اکسیژن، تشک مواج و انواع دستگاه بخور سرد را هم تولید کرده که همگی از فروش ویژه و بالایی در بین مردم برخوردار می باشند.

نحوه استفاده از پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

این کار دقیقا شبیه به پوشک کردن کودکان می باشد. به این صورت که، ابتدا باید بدن بیمار را از آلودگی ها و کثیفی ها تمیز کنید سپس پوشک را زیر کمر بیمار می گذاریم و قسمت پایین پوشک را زیر قسمت بالایی قرار می دهیم و با استفاده از 4 چسبی که در طرفین پوشک قرار گرفته اند، آن را محکم دور کمر بیمار می بندیم و فیت می کنیم تا جا به جا نشود. برای تعویض پوشک هم چسب های طرفین را باز می کنیم و پوشک را بیرون می آوریم.

خرید اینترنتی پوشک بزرگسالان ایزی لایف سایز متوسط 16 عددی

با خرید اینترنتی از مو تن رو شما همزمان هم هوای جیبتان را دارید و هم در وقت خود صرفه جویی می کنید و به جای اینکه ساعت ها در خیابان ها سر در گم خرید باشید، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو علاوه بر پوشک بزرگسالان ایزی لایف، تمام محصولات با کیفیت واورجینال ایرانی و خارجی را دارد و شما به راحتی و بدون نگرانی از خرید کالاهای تقلبی، می توانید خریدی لذتبخش داشته باشید. ضمنا شما می توانید تمام مشخصات فنی و ویژگیهای محصول و نحوه استفاده از آن را در سایت مو تن رو قبل از خرید بخوانید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

375،000

تنها 3 عدد باقی مانده است