کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس حاوی روغن زیتون حجم 250 میل
کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس حاوی روغن زیتون حجم 250 میل

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس حاوی روغن زیتون حجم 250 میل

سوپکس

|

سوپکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس حاوی روغن زیتون یک کرم آبرسان و نرم کننده سازگار با پوست دست، صورت و بدن است. ویژگی این کرم غلظت مناسب و جذب سریع آن است. این کرم با آبرسانی عمیق پوست به درمان خشکی و ترک پوست و جلوگیری از ایجاد آن می‌پردازد.
روغن زیتون باعث پاکسازی پوست می شود به گونه ای که چربی و آلودگی های موجود در منافذ پوست را جذب و باعث تمیز شدن منافذ پوست می شود. این روغن حاوی اسیدهای چرب می باشد که موجی رطوبت رسانی به پوست م شود و خشکی پوست را برطرف می کند. آنتی اکسیدان های موجو در این روغن باعث درمان افتاب سوختگی می شود همچنین از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و مانع از دست رفتن اکسیژن پوست شما می شود و در نتیجه پوست شما دچار چین و چروک نخواهد شد. به علت وجود ویتامین E در این روغن ترک های پوستی هم کاهش پبدا می کند. از دیگر ویژگی های این روغن می توان به ضدآکنه و لایه بردار بودن اشاره کرد.
سوپکس یک برند ایرانی تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی مراقبتی پوست است که توانسته به سرعت در میان ایرانیان محبوبیت بالایی بدست آورد. دلیل این محبوبیت کیفیت بالای محصولات برند سوپکس است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران