میسلارواتر آبرسان ژینووا مناسب پوست خشک و معمولی حجم 150 میل
میسلارواتر آبرسان ژینووا مناسب پوست خشک و معمولی حجم 150 میل

میسلارواتر آبرسان ژینووا مناسب پوست خشک و معمولی حجم 150 میل

ژینووا

|

ژینووا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خانم ها همیشه  سعی می کنند برای حضور در جشنها و مهمانی ها از لوازم آرایشی که ماندگاری زیادی دارند، استفاده کنند. موادی که در اثر عرق کردن و حتی با شستن سطحی، آرایش و گریم صورت را پاک نکند. از طرفی یکی از دغدغه های اصلی آن ها پاک کردن آرایش بعد از هر استفاده است. چرا که هر چقدر مواد آرایشی ماندگارتر یا اصطلاحاً ضد آب (water proof) باشند، شستن و از بین بردن آن ها هم سخت تر می شود. همچنین با پدهای پاک کننده و فیس واش پخش و کثیف تر شده و تمییز نمیشود. مطمئناً این حس ناخوشایند را هر کسی تجربه کرده است. همه مواد آرایشی بر پایه چربی هستند وماندن آنها روی پوست باعث ایجاد آکنه و جوش می شود. پس پاک کردن آرایش برای همه آنهایی که به سلامت پوست خود اهمیت میدهند بسیار مهم است.

به تازگی میسیلار واترها وارد بازار شدند که مواد چرب آرایشی و ضد آب را کاملاً از روی پوست پاک می کنند و با استفاده از آنها خبری از پخش شدن و کثیف تر شدن پوست نیست. اما باز هم در انتخاب آن باید محتاط بوده و از محلولی استفاده کنیم که در عین پاک کردن صورت، باعث خشکی، التهاب، جوش و آسیب به پوست نشود. از طرفی میسیلار واتری را باید انتخاب کرد که با جنس و نوع پوست نیز سازگار باشد.

این بار برند ژینووا یک محصول مراقبت از پوست یعنی میسلارواتر آبرسان ژینوا مناسب پوست خشک و نرمال را برای از بین بردن کامل آرایش های ضد آب و گریم، بدون ایجاد خشکی، التهاب و آسیب به پوست به بازار عرضه کرد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران