دستمال مرطوب دافی مدل Age Fightering Q10 Plus بسته دو عددی
دستمال مرطوب دافی مدل Age Fightering Q10 Plus بسته دو عددی

دستمال مرطوب دافی مدل Age Fightering Q10 Plus بسته دو عددی

دافی

|

دافی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

دستمال های مرطوب های متعددی در بازار موجود می باشند، اما برخی از این دستمال ها دارای رایحه تند و همچنین الکل می باشند که پوست را آزار داده و در برخی موارد دچار حساسیت می کنند. دستمال مرطوب آرایشی دافی مدل Age Fighter حاوی Q10 با توجه به فاقد پارابن و الکل بودن و استفاده از مواد طبیعی در ساخت خود، ابدا ایجاد حساسیت نمی‌کند و سبب شادابی پوست می‌گردد. علاوه بر این، دستمال مرطوب دافی حاوی عصاره آلوئه ورا، عصاره گل گیلاس ژاپنی و روغن جوانه گندم نیز می باشد که از التهابات پوستی جلوگیری کرده و پوست را تغذیه می‌کند. این محصول حاوی خواص ضد پیری می‌باشد و مناسب انواع پوست است. در ساختار تمامی دستمال مرطوب های آرایشی برند دافی از کو آنزیم Q10 بهره گرفته شده است. 

Q10 چیست؟
کوآنزیم Q10 آنتی اکسیدانی می‌باشد که به طور طبیعی در سلول های بدن وجود دارد و نقش آن محافظت از سلول ها در برابر عوامل بیرونی و رادیکال های آزاد است. در اصل کوآنزیم Q10 قدرت و سفتی عضلات را افزایش داده و با اثرات گذر عمر از جمله چین و چروک پوست مقابله می‌کند. حال دستمال مرطوب های دافی جهت محافظت هرچه بیشتر پوست ارزشمند شما، از کوآنزیم Q10 در ساختار محصولاتش بهره گرفته است.کو آنزیم Q10 آنتی اکسیدانی می‌باشد که به طور طبیعی در سلول های بدن وجود دارد و نقش آن محافظت از سلول ها در برابر عوامل بیرونی و رادیکال های آزاد است. در اصل کوآنزیم Q10 قدرت و سفتی عضلات را افزایش داده و با اثرات گذر عمر از جمله چین و چروک پوست مقابله می‌کند. حال دستمال مرطوب های دافی جهت محافظت هرچه بیشتر پوست ارزشمند شما، از کوآنزیم Q10 در ساختار محصولاتش بهره گرفته است.

مزایای استفاده:
بهترین راه حل برای محافظت از پوستمان استفاده از دستمال مرطوب آرایشی دافی مدل Age Fighter می‌باشد چرا که به طور عمقی و سریع چربی ها و مواد آرایشی را، حتی آرایش ضد آب را از پوست شما پاک می‌کند. دستمال مرطوب دافی بخاطر داشتن عطر گل بسیار مطلوب است که ابدا شما را اذیت نمی‌کند و باعث نرمی و رطوبت و شادابی پوست شما می‌شود. بسته بندی این محصول درب دار می باشد که از خشک شدن و آلوده شدن دستمال مرطوب ها در طول استفاده جلوگیری می نماید.با توجه به تمامی عصاره ها و کو آنزیم کیوتن موجود در دستمال مرطوب دافی، این محصول از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و سبب حفظ استحکام و عملکرد سلول های پوست می‎‌گردد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران