آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه حجم 75 میل
آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه حجم 75 میل

آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه حجم 75 میل

Neutrogena Soothing Clear Moisturizer Gel 75ml

نوتروژینا

|

نوتروژینا

امتیاز کاربران

فروشنده

معبود

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید آبرسان زردچوبه نوتروژینا 

آبرسان صورت نیتروژنا حاوی عصاره زردچوبه یک محصول فوق‌العاده با ترکیبات خاص است. درون این محصول از عصاره زردچوبه استفاده شده است. زردچوبه سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت بافت پوست می‌پردازد. این آبرسان غنی از ترکیبات مفید برای پوست است و که خواص آنتی باکتریالی هم دارد. از دیگر خواص آبرسان زردچوبه نیتروژنا خاصیت ضدجوش و ضدالتهاب است. یکی از ویژگی های آبرسان صورت نوتروژینا ترکیبات فاقد چربی است که موجب می‌شود این آبرسان برای پوست‌های چرب و مختلط نیز مناسب باشد.

ترکیبات آبرسان زردچوبه نیتروژنا فاقد پارابن، سولفات و هر روغن معدنی دیگر است و به شما اطمینان کامل برای استفاده برای هر نوع پوستی را می‌دهد. 


قدرت جذب این آبرسان بسیار بالا است. استفاده از زردچوبه بسیار برای پوست مفید است اما استفاده خانگی از این ادویه سخت و زمان بر و تقریبا غیر ممکن است. 
نوتروژینا یک برند امریکایی است که به صورت تخصصی به تولید محصولات بهداشتی مراقبتی پوست می‌پردازد. محصولات نوتروژینا در میان مردم جهان محبوبیت بالایی دارد. دلیل این محبوبیت کیفیت بالای محصولات نوتروژینا می‌باشد. همچنین قیمت آبرسان زردچوبه نیتروژنا نسبت به عملکرد بسیار عالیش دارای قیمت بسیار منصفانه‌ای است. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

410،000