ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعنا حجم 300 میل
ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعنا حجم 300 میل

ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعنا حجم 300 میل

Artin Mojito Leave In Hair Mask 300ML

آرتین

|

آرتین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی ماسک مو  آرتین حاوی عصاره لیمو و نعنا حجم 300 میل

این ماسک مو با ترکیبات غنی از عصاره‌های لیمو، نعناع، گزنه و درخت چای موجب تنظیم چربی مو و در عین حال تقویت و نرمی موهای‌ شما می‌شود. این خاصیت موجب شده ماسک مو لیمو و نعناع آرتین گزینه‌ای ایده آل برای موهای چرب باشد. ترکیبات این ماسک مو غنی از ویتامین E و پرو ویتامین B5 است که به صورت عمیق به بافت مو نفوذ کرده و موها را آبرسانی و تقویت می‌نماید. همچنین این ماسک مو حاوی روغن‌های کراتین، آرگان و ماکادمیا است که برای تقویت موها بسیار مفید می‌باشند. 
روغن آرگان به کار گرفته شده در ماسک مو آرتین به دلیل وجود ویتامین E و اسیدهای چرب رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌نماید. این روغن با تقویت فولیکول های مو درخشندگی را به موهای شما باز می گرداند و یک نرم کننده فوق العاده بدون برجای گذاشتن اثر چربی از خود می باشد. کراتین یک پروتئین موجود در بافت موهای شما است. عوامل مختلفی همچون استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره موجب از بین رفتن کراتین موجود در بافت مو و ایجاد تخلخل در بافت مو می‌‎شود. این تخلخل یک آسیب جدی برای مو است که شکنندگی، خشکی و کدری موها را در پی دارد. استفاده از محصولات حاوی کراتین این تخلخل ها را درمان و موهای شما را استحکام می‌بخشد. به این ترتیب موجب جلوگیری از شکنندگی موها شده و موهای آسیب دیده ترمیم خواهند شد. 

قیمت ماسک مو بدون آبکشی آرتین حاوی عصاره لیمو و نعناع حجم 300 میل

در فروشگاه اینترنتی مو‌تن‌رو شما می‌توانید این ماسک مو مناسب موهای چرب آرتین را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به صورت آنلاین تهیه کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران