ماسک مو استیل حاوی کافئین حجم 300 میل
ماسک مو استیل حاوی کافئین حجم 300 میل

ماسک مو استیل حاوی کافئین حجم 300 میل

Steel Nescafe Leave In Hair Mask 300ml

استیل

|

استیل

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماسک مو استیل حاوی کافئین حجم 300 میل

این ماسک مو با ترکیبات غنی از کافئین، روغن آرگان و کراتین و عصاره جینسینگ موجب ترمیم و تقویت مو و در عین حالت دهی و نرم نمودن موهای‌ شما می‌شود.روغن آرگان به کار گرفته شده در ماسک مو استیل به دلیل وجود ویتامین E و اسیدهای چرب رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌نماید. این روغن با تقویت فولیکول های مو درخشندگی را به موهای شما باز می‌گرداند و یک نرم کننده فوق العاده بدون برجای گذاشتن اثر چربی از خود می‌باشد.
کراتین یک پروتئین موجود در بافت موهای شما است. عوامل مختلفی همچون استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره موجب از بین رفتن کراتین موجود در بافت مو و ایجاد تخلخل در بافت مو میشود. این تخلخل یک آسیب جدی برای مو است که شکنندگی، خشکی و کدری موها را در پی دارد. استفاده از محصولات حاوی کراتین این تخلخل ها را درمان و موهای شما را استحکام میبخشد. به این ترتیب موجب جلوگیری از شکنندگی موها شده و موهای آسیب دیده ترمیم خواهند شد. این ماسک مو حاوی پروویتامین B5 برای تقویت بافت مو نیز می‌باشد. فولیکول مو را یک غلاف محافظی احاطه کرده است. این غلاف مانعی برای نفوذ مولکول‌های آب‌رسان مثل کافئین نیست و بنابراین کافئین می‌تواند درون مو جذب و نفوذ پیدا کند. کافئین یک عامل رشد عالی است که موجب افزایش رشد موها می‌شود.

ماسک مو بدون آبکشی استیل حاوی کافئین حجم 300 میل

ماسک مو حاوی کافئین استیل را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مو‌تن‌رو به صورت آنلاین و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران