چسب ناخن 10 گرمی Z.ONE (کره ای)
چسب ناخن 10 گرمی Z.ONE (کره ای)

چسب ناخن 10 گرمی Z.ONE (کره ای)

Z.ONE Nail Extension Glue 10gr (korean)

زد.وان

|

زد.وان

امتیاز کاربران

فروشنده

مد بیس

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

چسب ناخن 10 گرمی Z.ONE

ناخن‌های شما یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی و یکی از شیک‌ترین عناصری هستند که با یک مانیکور حتی ساده می‌توانند دست‌ها و یا کل آرایش شما را درخشان کنند. استفاده از ناخن مصنوعی یک از راه‌هایی است که می‌تواند برای شما یک گزنه کاملا مناسب باشد. زیرا استفاده از یک ناخن مصنوعی خوب هم به ناخن‌های شما آسیب نمی‌زند و هم سبب می‌شود که هر وقت که خواستید با یک پاک کننده لاک ناخن آن‌ها را از دست‌ها خود جدا کنید و به راحتی به هر کاری که دوست داشتید برسید. دیگر مزیت استفاده از ناخن مصنوعی این است که آن را شما می‌توانید به هر شکلی که دوست داشتید تغییر حالت بدهید و حتی از انواع شیشه‌ای آن استفاده کنید و سبک های متفاوتی را بر روی دستانتان پیاده کنید. این به این معنی است که حتی اگر تنوع طلب‌ترین کاربر سایت مو تن رو هم باشید باز بی‌آنکه به ناخن‌هایتان آسیب بزنید می‌توانید سبک و رنگ و شکل‌های متفاوتی را روی دستانتان امتحان کنید.

اما استفاده از ناخن مصنوعی مستلزم استفاده از ناخن‌های خوب و البته چسب ناخن مصنوعی مرغوب است. ثبات و دوام ناخن‌های مصنوعی شما بر روی دست به مرغوبیت چسب ناخنی بستگی دارد که شما استفاده می‌کنید از این رو بهترین کار این است که با مراجعه به مو تن رو هم ناخن مصنوعی مرغوبی تهیه کنید و هم چسب ناخن مصنوعی خوبی برای کار گذاشتن ناخن‌هایتان به دست آورید.

 چسب ناخن  Z.ONE  یک از مرغوب ترین انواع چسب ناخن مصنوعی در بازار ایران است این چسب با ماندگاری بالا و مقاومت بسیار خوب می‌تواند ناخن‌های شما را حداقل به مدت 12 ساعت روی دستتان بدون مشکل نگه دارد. استفاده از  چسب ناخن  Z.ONE بسیار ساده است و بی‌آنکه نیاز به مواد دیگری داشته باشید می‌توانید این چسب را روی ناخن خود مصرف کنید.

چسب ناخن  Z.ONE  به خوبی در برابر رطوبت مقاومت می‌کند و با شستن دستانتان ناخن‌ها جدا نمی‌شوند. همین طور دیگر مزیت بسیار خوب چسب ناخن  Z.ONE جدا شدن بسیار راحت آن از ناخن هاست زیرا چسب ناخن  Z.ONE‌ با استون و یا لاک پاکن های غیر استونه به راحتی حل می‌شود و ناخن‌های شما از ناخن اصلی جدا می‌گردد.

نحوه استفاده

برای استفاده از چسب ناخن  Z.ONE‌  ابتدا دستان خود را کاملا بشویید و بعد با یک محلول مانند الکل روی ناخن‌هایتان را پاک کنید تا چربی اضافه ای روی ناخن‌هایتان بر جای نمانده باشد. صبر کنید تا ناخن‌ها کاملا خشک شوند و بعد مقدار یک قطره از چسب ناخن  Z.ONE را بر روی ناخن ها بگذارید و بلا فاصله ناخن را به دست خود بچسبانید.

تأثیر استفاده

چسب ناخن  Z.ONE کاملا سازگار با بدن است و هیچ تأثیر بدی روی ناخن شما نمی‌گذارد و شما می‌توانید به راحتی آن را استفاده کنید بی‌‌آن که نگران مشکلات بعد از استفاده آن باشید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

67،000

%7

62،310

تنها 3 عدد باقی مانده است