سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری حاوی کافئین حجم 30 میل
سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری حاوی کافئین حجم 30 میل

سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری حاوی کافئین حجم 30 میل

‏The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG 30 ml

د اوردینری

|

د اوردینری

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری حاوی کافئین حجم 30 میل

به علت وجود ترکیبات جوانساز و آبرسان، سرم دورچشم کافئین اوردینری می تواند تاثیر بسیار خوبی در کمتر کردن میزان پف زیر چشم داشته باشد. البته باید توجه داشت که این محصول نمیتواند پف زیر چشم که ناشی از افزایش بیش از حد سن باشد را درمان کند و خواهد توانست پف زیر چشم را در افراد با سن پایین تر هستند کمتر کند. نکته مهم در نقد و بررسی سرم کافئین اوردینری امکان خشک کردن پوست دور چشم و پوسته پوسته شدن آن میباشد، افرادی که پوست نرمال به سمت خشک دارند بهتر از بعد از استفاده از محصول از یک مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنند تا علاوه بر روشن شدن و رفع تیرگی، رطوبت فعلی پوست را نیز حفظ کنند.

علاوه بر اینها، سرم حاضر حاوی گلیسیرین، اسید هیالورونیک، عصاره دانه سویا و اسید لاکتیک نیز هست. اسید لاکتیک ماده‌ی متداولی در محصولات پوستی است که تاثیر آن در لایه برداری ملایم از پوست و جوانسازی آن اثبات شده است. این اسید حتی پوست‌های خشک و حساس را تحریک نکرده و در کنار حذف سلول‌های مرده که باعث کدر و تیره شدن پوست می‌شوند، میزان تولید کلاژن را در پوست بالا می‌برد.

این سرم در کنار اثر شاداب کننده و ضد چروک لاکتیک اسید، از اثر عصاره دانه سویا که غنی از امگا3، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها (بخصوص E) است، بهره‌مند شده است.

نحوه استفاده از سرم ضد تیرگی و پف دور چشم اوردینری

با توجه به اینکه پوست دور چشم حساس می باشد باید با ملایمت از دور چشم کافئین اوردینری استفاده کرد. پوست خود را تمیز کرده و مقداری از سرم را روی انگشت می ریزیم. سرم را به صورت حرکت داخل به بیرون پخش کرده و با ضربه های ریز سرم را در اطراف چشم می زنیم. سپس مجدداً برای اینکه سرم دور چشم به خوبی جذب پوست شود و به همه قسمت‌های اطراف چشم برسد، ضربه‌های ریز و ملایم را اطراف چشم ادامه دهید تا مطمئن شوید، سرم به همه قسمت‌ها رسیده است. از این محصول می توان روزانه دو مرتبه صبح و شب استفاده کرد.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران