شیر پاک کن گارنیه حاوی عصاره گلاب مخصوص پوست حساس حجم 200 میل
شیر پاک کن گارنیه حاوی عصاره گلاب مخصوص پوست حساس حجم 200 میل

شیر پاک کن گارنیه حاوی عصاره گلاب مخصوص پوست حساس حجم 200 میل

Garnier Cleansing MilkContains Rose Extract For Sensitive Skin 200 ml

گارنیه

|

گارنیه

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شیر پاک کن یکی از محصولات مراقبت از پوست به حساب می آید که علاوه بر این که آرایش صورت شما را پاک مینماید، آلودگیهایی که در طول روز روی پوست شما مینشیند و نیز سلولهای مردهای که روی سطح پوستتان هستند را میزداید. این محصول به دلیل این که در فرمولاسیون خود از مواد شیمیایی سخت و مواد صابونی استفاده نکرده است، آسیبی به پوست نرسانده و بسیار مفید است. به همین علت، در بین محصولات مراقبت از پوست (و برای پاک کردن آرایش) طرفداران زیادی دارد. خاصیت ضد حساسیت، ضد عفونی کنندگی، پاکسازی، تغذیه کنندگی، ترمیم کنندگی و آبرسانی از ویژگی های این شیر پاک کن است.

اگر پوست شما خشک است حتما باید از شیر پاک کن برای پوست خشک استفاده کنید. شما حتی اگر از مواد آرایشی استفاده نمی‌کنید لازم است که در آخر روز پوست خود را تمیز نمایید. در این صورت بهتر است که از شیر پاک کن با ساختار ملایم‌تر استفاده کنید. شیر پاک کن گارنیر حاوی عصاره گلاب مخصوص پوست حساس، با 96 درصد منشا گیاهی و با فرمولاسیون غنی شده با عصاره گلاب، آرامش بخش پوستهای حساس می باشد. این محصول به صورت کاملا ایده آل مواد آرایشی را از پوست پاک کرده و تمیز کننده تمامی آلودگی ها و کثیفی ها از پوست صورت خواهد بود. گلاب موجود در آن منبع غنی آنتی اکسیدان می باشد که رفتار ملایمی با پوست داشته و سبب خشکی و ایجاد آلرژی در پوست نمی شود. با حفظ رطوبت طبیعی آن را درخشان، شاداب و سرزنده می کند. محصول صورت را به طرز شگفت انگیزی صاف و یک دست کرده و بهترین گزینه برای محافظت از سلامتی آن می باشد. این محصول توسط متخصصان پوستی آزمایش شده و مورد تایید قرار گرفته است. فاقد هر گونه عطر و رایحه، پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی می باشد.

مقداری از محصول را رو بر روی پد آرایش پاک کن بریزید و به آرامی روی صورت خود بکشید تا کلیه مواد آرایشی از صورتتان پاک شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران