کرم مو پنتن مدل Uzun حجم 275 میل
کرم مو پنتن مدل Uzun حجم 275 میل

کرم مو پنتن مدل Uzun حجم 275 میل

Pantene Uzun Hair Cream 275 ml

پنتن

|

پنتن

معرفی کوتاه :

  • حاوی کراتین
  • حاوی عصاره بامبو و بیوتین
  • تقویت کننده
  • آبرسان
  • ضد موخوره
  • بدون ابکشی
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید کرم مو پنتن مدل Uzun حجم 275 میل

پنتن یک برند آمریکایی است. محصولات این برند به طور تخصصی به سلامت و حفاظت از مو اختصاص دارد. برند پنتن جمله‌ی «همه می‌توانند روزهای بیشتری را با موهای عالی بگذرانند» را شعار خود قرار داده است. همانطور که از این شعار برمی‌آید این برند تلاش می‌کند تا محصولاتی را ارائه کند که از موها مراقبت می‌کنند و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کنند. کرم مو مدل Uzun حجم 275 میلی لیتر از محصولات برند پنتن است.

مو در زیبایی و آراستگی هرکس نقش بسیار مهمی دارد. به همین دلیل اکثر افراد سعی می‌کنند با استفاده از شوینده‌ها، داروها و محصولات مراقبتی از سلامت مو‌های خود حراست کنند. کرم مو از محصولاتی است که به حفظ سلامت و حالت مناسب مو کمک می‌کنند.

کرم مو پنتن برای موهای خشک، آسیب دیده و معمولی مناسب است. به طور کل موهای خشک به مراقبت بیشتری نیاز دارند؛ چرا که موهای خشک نازک و آسیب پذیر هستند. محصولات تقویتی باعث تغذیه و بالا رفتن استحکام مو می‌شوند. این کرم مو با آبرسانی عمیق به موها از به وجود آمدن موخوره جلوگیری می‌کند. موخوره یکی از عوامل اصلی ریزش و ضعیف شدن مو است. زمانی که موخوره به ریشه‌ی موها برسد باعث ریزش مو می‌شود. در صورت زیاد شدن موخوره آسیب جدی و ریزش بالا رخ خواهد داد. این کرم مو به خوبی به موها آبرسانی می‌کند و با حفظ رطوبت مو باعث شادابی آن خواهد شد. عصاره‌ی بامبو و بیوتین موادی هستند که با تغذیه‌ی مو مواد مورد نیاز را به موهای شما می‌رساند با استفاده از کرم مو پنتن مدل Uzun موهایی سالم و زیبا خواهید داشت

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران