دستمال مرطوب کودک دافی مدل nappy rash بسته 60 عددی
دستمال مرطوب کودک دافی مدل nappy rash بسته 60 عددی

دستمال مرطوب کودک دافی مدل nappy rash بسته 60 عددی

Dafi Extra Baby Wet Wipes 60pcs

دافی

|

دافی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید دستمال مرطوب کودک دافی مدل اکسترا 60 عددی
دستمال مرطوب یک محصول با کارایی‌های بسیار بالا است و یکی از مصارف این روزهای این کالا، پاک کردن کودکان است. نوزادان و خردسالان ممکن است دچار عرق سوز شدن، خارش و یا جوش زدن، شوند و بعضاً به دلیل پوشیدن پوشک، این عوارض تشدید می‌شود و باعث می‌شود کودک شما اذیت شود. دافی یک دستمال مرطوب مخصوص همین امور؛ یعنی پیگیری و درمان التهابات پوستی کودکان تهیه کرده است. با خرید دستمال مرطوب کودک دافی مدل Nappy Rash می‌توانید سوزش‌ها، التهابات و جوش‌های ناشی از عرق‌سوز شدن و یا وجود ادرار در پوشک را رفع کنید. با اتفاده از این محصول پاک کننده، پوست کودک احساس راحتی پیدا کرده و این ضایعات پوستی نیز رفع می‌شوند. این محصول در بسته بندی 60 عددی تولید می‌شود و از نظر اقتصادی قیمت مناسبی دارد و تمام این عوامل در کنار کیفیت بالای این محصول است.
ویژگی‌های دستمال مرطوب کودک دافی مدل اکسترا 60 عددی
تسکین دهنده و ضد التهاب
موثر در درمان جوش و التهابات پوست
جلوگیری از عرق‌سوز شدن و سوختگی‌های بر اثر پوشک بستن
مرطوب کننده پوست
60 عددی
خرید اینترنتی دستمال مرطوب کودک دافی مدل اکسترا 60 عددی
با رشد فراگیر در کاربران اینترنتی، خدمات اینترنتی نیز روز به روز گسترش می‌‎یابند، تا بدین جا که برای کلیه امور بیرون از خانه، خدمات اینترنتی نیز وجود دارد. شما به جای سر زدن به فروشگاه‌های خیابان و یا پاساژها می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در اینترنت لوازم مورد نیاز خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. مو تن رو نیز، یک فروشگاه اینترنتی و یک مرجع تخصصی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط با آن‌ها است. در مو تن رو می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند دستمال مرطوب کودک دافی حاوی کالاندولا و ویتامین 50 عددی را جست و جو کنید و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید.
معرفی دافی-Dafi
شرکت دافی یک کمپانی مطرح آلمانی در زمینه تولید انواع دستمال و دستمال مرطوب است و محصولات دافی در ایران توسط شرکت سیلانه سبز یگانه تولید و عرضه بازار می‌شود. این شرکت در تولید دستمال‌های دافی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند.  انبارها و خط تولید این شرکت همواره در دسترس بازرسان اداره استاندارد و وزارت بهداشت می باشند. پرسنل تولید ، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت این شرکت آموزش های تخصصی دیده و در کار خود حرفه ای هستند.
استفاده از دستمال مرطوب کودک دافی مدل اکسترا 60 عددی برای درمان و یا پیشگیری جوش، التهابات و سوختگی موثر است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران