دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی
دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی

دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی

Nino Cleanser Baby Wipes With Calendula 70pcs

نینو

|

نینو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی دستمال مرطوب نینو پاک کننده کودک کالاندولا 70 عددی

دستمال مرطوب یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که برای رعایت نظافت کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که این محصول در بازار تنوع بسیاری دارد و ممکن است شما را در انتخاب کمی سردرگم نماید، قصد معرفی محصولی مطمئن را به شما داریم که دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی نامیده می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه کنید.

خرید دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی

دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی، محصولی مطمئن و بسیار با کیفیت می باشد که برای پوست های حساس طراحی شده است. از آن جایی که این محصول حاوی عصاره کاندولا است، می تواند برای درمان سوختگی پا و هم چنین جلوگیری از آن، بسیار مفید باشد؛ زیرا کاندولا گیاهی بسیار مفید برای درمان انواع التهابات پوستی است.

ویژگی های دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی

حاوی کاندولا

70 عدد

بسته بندی قابل حمل

ضد التهاب و قرمزی پوست

پیش گیری از التهاب و قرمزی

کمک به بهبود سوختگی پا

 ضد باکتری و ضد آلرژی

مناسب پوست حساس کودک

فاقد پارابن و مواد صابونی

 حاوی ویتامین E , A

معرفی دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی

پوست کودکان با کمی سهل انگاری به راحتی آسیب دیده و دچار التهاب و انواع مشکلات پوستی می شود. به همین دلیل برای نظافت و هم چنین نگهداری از پوست کودک تان باید دقت کافی را داشته و محصولاتی با کیفیت را انتخاب نمایید. دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی، یکی از محصولاتی است که می تواند به شما در رسیدن به  این هدف، کمک بسیاری نماید. این محصول، ساخته شده از بهترین مواد اولیه بوده و در آن از کوچک ترین مواد مضر و محرکی، استفاده نشده است. اگر پوست کودک شما حساس است و پی در پی دچار سوختگی، قرمزی و التهاب می شود، حتما این محصول را امتحان کنید. با استفاده از دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی، نه تنها پوست کودک تان دچار قرمزی و التهاب نمی شود؛ بلکه حتی می توانید پوست او را از انواع میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها پاکسازی نمایید. وجه تمایز این محصول با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار، وجود عصاره کاندولا در آن است؛ کاندولا گیاهی است که به اشکال مختلف مانند پماد، دستمال و... مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت خاص برای درمان التهابات پوستی، بسیار مفید می باشد. دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی، به دلیل داشتن عصاره کاندولا، محصولی منحصر به فرد به شمار می آید و هم چنین به دلیل داشتن ویتامین A ,E برای مراقبت از پوست کودکان، محصولی فوق العاده است. بسته بندی دستمال مرطوب پاک کننده کودک کالاندولا نینو 70 عددی، به گونه ای است که می توانید به راحتی از آن در هر موقعیتی استفاده کنید و هم چنین به دلیل داشتن 70 عدد دستمال، کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران