ماسک مو مارال حاوی روغن آرگان مناسب موهای آسیب دیده حجم 250 میل
ماسک مو مارال حاوی روغن آرگان مناسب موهای آسیب دیده حجم 250 میل

ماسک مو مارال حاوی روغن آرگان مناسب موهای آسیب دیده حجم 250 میل

Maral Argan Oil Hair Mask For Damaged Hair 250ml

مارال

|

مارال

امتیاز کاربران

فروشنده

مارال دشت

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک موی آرگان مارال مخصوص موهای آسیب دیده

یکی از مهمترین ویژگیهایی که یک خانم را زیبا و جذاب نشان می دهد، داشتن موهای براق و ابریشمی و سالم می باشد. مسلما چنین موهایی بدون رسیدگی و مراقبت به وجود نخواهند آمد. ماسک موی روغن آرگان مارال، یکی از بهترین ماسک های ایرانی می باشد که با بهره گیری از فرمولاسیونی منحصر به فرد و با کیفیت، با مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد تا موهای آسیب دیده را جانی دوباره ببخشد. شما هم می توانید این ماسک اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید.

معرفی ماسک موی آرگان مارال مخصوص موهای آسیب دیده 250 میل

این ماسک ایرانی با داشتن حجم بالای 250 میل، به صورت پمپی بسته بندی شده است. حجم زیاد آن باعث می شود تا مدتها از خرید ماسک مو بی نیاز باشید و برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. به دلیل وجود روغن آرگان و ویتامین E ، با عث درخشندگی و شفافیت موها شده و آنها را از حالت کدر بودن بیرون می آورد. پرو ویتامین B5 موجود در ماسک، از ریزش موها جلوگیری کرده و باعث استحکام بیشتر تارهای مو می گردد. با استفاده از این محصول موهای شما در برابر عوامل آسیب زننده ای همچون حرارت و رنگ های شیمیایی، محافظت می شوند و آسیب کمتری می بینند. در صورت نیاز به این ماسک اورجینال، فروشگاه اینترنتی مو تن رو یکی از بهترین گزینه های خرید می باشد. این ماسک، مغذی تارهای مو و پوست سر می باشد و موهای آسیب دیده در اثر رنگ کردن های مکرر و حرارات زیاد را ترمیم می کند. باعث بازسازی ساختار مو می شود و با داشتن روغن آرگان، موجب می شود تا موهای شما، نرم و لطیف همچون ابریشم باشند.

خرید اینترنتی ماسک موی آرگان مارال مخصوص موهای آسیب دیده

اگر وقت کافی برای پرسه زدن و گشتن در فروشگاه ها به دنبال خرید محصول آرایشی مورد نظر خود را ندارید، خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو را به شما پیشنهاد می دهیم. مو تن رو تمام محصولات ایرانی و خارجی با کیفیت را با قیمتهایی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. ضمن اینکه شما می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر، تمام ویژگیها و مشخصات فنی و حتی نحوه استفاده از آن را کاملا مطالعه کرده و در صورت بروز هر گونه سؤال، از کارشناسان و مشاوران ما، مشاوره آنلاین بگیرید. در مو تن رو به تمام محصولات اورجینال به راحتی دسترسی پیدا خواهید کرد.

برند مارال

یکی از مشهورترین و با کیفیت ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران که بالغ بر 45 نوع محصول مختلف و متنوع را تولید کرده است، مارال می باشد. این برند نام آشنا توانسته است با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها و با تکیه بر علم روز، محصولاتی کم نظیر را تولید کند تا جزء برندهایی باشد که حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این برند تمام محصولات آرایشی با کیفیت از قبیل، انواع شامپو و ماسک مو، رنگ مو و اکسیدان، کرم پودر و رژلب و لاک ناخن و خیلی محصولات تخصصی و حرفه ای دیگر را تولید می کند و به راحتی می تواند با بسیاری از برندهای خارجی، رقابت داشته باشد.

نحوه استفاده از ماسک موی آرگان مارال مخصوص موهای آسیب دیده 250 میل

ماسک مو را در حمام و پس از شستشوی موها با شامپوی مخصوص موهای رنگ شده، می توانید استفاده کنید. مقداری از آن را به ساقه موها زده  و چند دقیقه ماساژ دهید تا خوب جذب شود، سپس کاملا آبکشی نمایید. هفته ای یک الی دو بار تا رسیدن به نتیجه دلخواه می توانید این کار را انجام دهید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

65،000

تنها 2 عدد باقی مانده است