برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329
برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329

برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329

Z.ONE Blush Brush Z-329

زد.وان

|

زد.وان
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329

بسیاری از خانم‌ها می‌دانند استفاده از یک برس آرایش خوب، می‌تواند در حفظ سلامت و زیبایی آن‌ها تأثیرگذار باشد. با استفاده از برس رژ گونه می‌توانید، گونه‌های خود را حالت داده و به زیبایی خود بیفزایید. برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 نقش مهمی در زیبایی صورت دارد. خرید وسایل آرایشی مرغوب برای حفظ سلامت پوست امری ضروری به شمار می‌رود.

تابه‌حال به چند آرایشگاه سرزده‌اید و درباره بهترین رژ گونه سؤال کرده‌اید و در بسیاری از موارد هنوز در خرید آن ابهام دارید؟! توصیه ما به شما برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 است.

برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 با ترکیب بهترین مواد ارگانیک، پوستی شفاف و با طراوت را به شما هدیه می‌دهد. همچنین این ترکیبات از بروز هرگونه آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329

برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 ابزار استفاده از آرایش با یک چوب بلند با موهای نرم و نازک در انتهای آن است. نحوه استفاده از رژ گونه کاملاً بستگی به فرم صورت شما دارد. رژ گونه را از کنار گونه شروع و به سمت شقیقه‌ها پیش ببرید. به‌طوری‌که در انتهای رویش مو، تمام شود. در هنگام استفاده از رژ گونه سعی کنید خط خاصی بین گونه و صورت مشخص نباشد، زیرا باعث افتادگی در صورت می‌شود.

تأثیر استفاده از برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329

این برس  تهیه‌شده از بهترین ترکیبات، محصولی ارگانیک و بهداشتی است. این‌همه خواص خوب در برس رژ گونه باعث می‌شود که علاوه بر زیبایی، پوست صورت، کاملاً ملایم و دل‌نشین باشد. برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 با قلم‌موی نرم و لطیف، رنگ موجود در رژ گونه را به‌راحتی روی صورت ترکیب می‌کند.

این برس کاربردهای زیادی در آرایش دارد: از این برس می‌توانید برای یکنواخت کردن آرایش، برداشتن پودرهای اضافه روی صورت و اضافه کردن پودرهای طلایی یا روشن روی استخوان گونه استفاده کنید. برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 ، برس همه‌کاره در آرایش است.

وجود برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329 در تمام ست‌های لوازم‌آرایش ضروری است. از این برس می‌توانید برای پخش کردن انواع پودر روی صورت استفاده کنید. برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329  برای پخش کردن رژ گونه، برنزه کننده و یکدست کردن آرایش بسیار کارآمد است. برس های آرایشی ازجمله وسایلی هستند که در میان ساید لوازم‌آرایشی بیشتر از آن استفاده می‌شود، به همین دلیل باید به نظافت آن توجه خاصی داشته باشیم.

نکته مهم در نگهداری از برس رژ گونه Z.ONE مدل Z-329، شستشوی برس است. برس ها چربی پوست را گرفته و استفاده زیاد از آنها، به پوست آسیب جدی میزند. با توجه به نحوه کاربرد آن‌ها، عمر استفاده از برس طولانی است، استفاده مکرر از برس باعث آلودگی می‌شود. با استفاده از شامپو بچه به دلیل ملایم بودن آن، برس را شستشو دهید و بگذارید کاملاً خشک شود. برای اینکه برس بهتر خشک شود، می‌توانید از سشوار استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

99,000

%7

92,070