تستر ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo حجم 100 میل
تستر ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo حجم 100 میل
تستر ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo حجم 100 میل
تستر ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo حجم 100 میل

تستر ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo حجم 100 میل

Kenzo L'Eau Par Kenzo Tester Eau De Toilette For Women 100ml

کنزو

|

کنزو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo حجم 100 میل

معرفی محصول:

ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo دارای رایحه و عطر شادی بخش و مفرح مخصوص خانم‌ها است. این ادو تویلت رایحه ترکیبی از شیرین، تند و خنک دارد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خانم های خوش سلیقه و شاد قرار گرفته است. ترکیبات به کار رفته در این ادوتویلت عبارتند از مرکبات، میوه جات، وانیل و چوب، به همین دلیل استفاده از این ادو تویلت در فصل های تابستان و بهار بیشتر توصیه می شود. از مشخصات ظاهری این ادوتویلت می توان به رنگ شفاف آن اشاره کرد که همچون آب بی رنگ می باشد، همچنین بسته بندی این ادو تویلت از جنس شیشه می باشد که حساس است و بایستی در نگهداری آن دقت لازم را انجام دهید. هنگام استفاده از این ادوتویلت به دلیل داشتن عصاره  مرکبات و میوه جات، احساس شادابی و سرزندگی به انسان دست می دهد. این ادوتویلت نیز همانند دیگر ادو تویلت‌ها دارای سه نوع نت آغازی، میانی و پایانی است که به ترتیب عبارت اند از:

نت آغازی: رایحه از ترکیب پرتقال ماندارین، گل یاسمین بنفش، نعناع، نی و فلفل صورتی و...

نت میانی: رایحه ای از ترکیب گل نیلوفر آبی، میوه هلو، فلفل، گل رز و گل بنفشه و...

نت پایانی: رایحه ای از ترکیب چوب سدر، وانیل و مشک سفید و...

روش استفاده از ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo

- این عطر به دلیل رایحه شیرین، تند و خنک خود، برای خانم ها مناسب می باشد، بنابراین آقایان می توانند از دیگر عطر ها و خوشبو کننده های موجود در فروشگاه اینترنتی مو تن رو استفاده کنند.

- به دلیل رایحه بسیار شادی بخش و مفرح این عطر، می توانید این عطر را در مکان های عمومی نیز به کار ببرید، برای مثال استفاده از این عطر در محیط کاری سبب انرژی بیشتر جهت کار می شود.

- برای ماندگاری بیشتر این عطر، می توانید آن را به مکان های خاصی از بدن خود مانند مچ دست و روی شاهرگ گردن بزنید.

- برای استفاده از آن کافی است که اسپری را در فاصله 15 سانتی متر خود گرفته و افشانه آن را فشار داده تا به مقدار کافی و مناسب رایحه یخوشبو از آن خارج شود.

 

 

ادو تویلت زنانه کنزو مدل L'Eau Par Kenzo:

این عطر ماندگاری بالایی روی بدن و لباس خانم ها دارد. همچنین به دلیل دارا بودن رایحه شاداب کننده و فرح بخش می توانید در نظر همه اطرافیان خود فردی خوش سلیقه شناخته شوید.

از آن جایی که نشاط و شادابی در زندگی یکی از ملزومات اساسی می باشد و در این میان خانم ها به عنوان مادران و همسران نمونه جامعه وظیفه نشاط بخشی در خانواده را به عهده دارند، لازم است که از  ادو تویلت‌های زنانه‌ای استفاده کنند که بسیار شادی بخش باشد، این محصول می تواند در حفظ روابط زناشویی و افزایش گرایش زوجین به یکدیگر موثر باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران