شیر پاک کن ویتامینه مناسب پوست معمولی دکتر ژیلا 150 میل
شیر پاک کن ویتامینه مناسب پوست معمولی دکتر ژیلا 150 میل

شیر پاک کن ویتامینه مناسب پوست معمولی دکتر ژیلا 150 میل

Dr Jila Cleansing Milk For Normal Skins 150 Ml

دکتر ژیلا

|

دکتر ژیلا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید شیر پاک کن ویتامینه مناسب انواع پوست دکتر ژیلا 150 میل
مبارزه با آلودگی‌های پوستی و پاک کردن مواد آرایشی قبل از خواب، دو تا از مهم‌ترین اموری هستند که افرادی که مراقبت‌های پوستی برایشان اهمیت دارد، انجام می‌دهند. پاک کردن صورت با وسایل متفاوتی انجام پذیر است و یکی از این وسایل، شیر پاک کن‌ها هستند. با خرید شیر پاک کن ویتامینه دکتر ژیلا، علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های روزانه، پوست صورت خود را به خوبی تغذیه خواهید کرد. قیمت مناسب و کیفیت بالای شیر پاک کن دکتر ژیلا، این محصول را به یک انتخاب مقرون به صرفه برای تمام مردم تبدیل کرده است.
ویژگی‌های شیر پاک کن ویتامینه مناسب انواع پوست دکتر ژیلا 150 میل
دارای عصاره‌های گیاهی و ویتامین E
پاک کننده صورت از آلودگی و مواد آرایشی
حفظ شادابی پوست
رطوبت رسان
معرفی شیر پاک کن ویتامینه مناسب انواع پوست دکتر ژیلا 150 میل
شیر پاک کن دکتر ژیلا، غنی شده از ویتامین E است و برای پوست خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد. با استفاده از این محصول می‌توانید صورت خود را از آلودگی‌های روزانه و مواد آرایشی پاک کرده و در کنار آن، به پوست خود غذارسانی نیز انجام داده‌اید. ویتامین E به لایه‌های سطحی پوست نفوذ می‌کند و عمل رادیکال‌های آزاد را خنثی نموده و چین و چروک و پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد. همچنین از التهابات پوستی نیز جلوگیری می‌کند.
خرید اینترنتی شیر پاک کن ویتامینه مناسب انواع پوست دکتر ژیلا 150 میل
امروزه برای هرگونه نیاز افراد جامعه، علاوه بر ارائه دهندگان حقیقی آن خدمات، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی نیز به جمع خدمت رسانان اضافه شده‌اند. مو تن رو نیز یک فروشگاه اینترنتی مختص لوازم آرایشی بهداشتی است که هدف خود را ارائه بهترین اطلاعات و خدمات به شما عزیزان در زمینه خرید مناسب‌ترین ملزومات آرایشی شما گذاشته است. با جست و جوی محصولات مورد نظر خود نظیر شیر پاک کن ویتامینه مناسب انواع پوست دکتر ژیلا 150 میل ، خواندن اطلاعات و مشخصات فنی آن‌ها و مقایسه با کالاهای مشابه، میتوانید تجربه یک خرید شیرین را در فروشگاه اینترنتی مو تن رو داشته باشید. کالاهای خریداری شده شما در اسرع وقت در آدرس منتخب، تحویل شما عزیزان داده خواهند شد. با خرید از فروشگاه مو تن رو، ضمن اطمینان داشتن از اورجینال بودن کالاها، در وقت، انرژی و هزینه خود نیز صرفه جویی نمایید.
معرفی دکتر ژیلا-Dr.Jila
شرکت آوندفر یکی از تولیدکنندگان قدیمی در کشور است که از سال 1358 مشغول به کار است و برندهای مختلفی از جمله محصولات دکتر ژیلا را تولید کی‌کند. برند دکتر ژیلا به تولید ضد آفتاب، مرطوب کننده ها و پاک کننده های پوست مشغول است.
شیر پاک کن ویتامینه دکتر ژیلا برای انواع پوست مناسب است.
نحوه استفاده از شیر پاک کن ویتامینه مناسب انواع پوست دکتر ژیلا 150 میل
مقدار مناسب از محلول شیر پاک کن دکتر ژیلا را بر روی پد پنبه‌ای ریخته و به نقاط مورد نظر بمالید تا آلودگی‌ها و مواد آرایشی کاملاً پاک شوند. بعد از این با آب به طور کامل صورت خود را پاک کنید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران