ماسک مو ترمیم کننده مناسب موهای آسیب دیده Total Repair 5 لورال 300 میل
ماسک مو ترمیم کننده مناسب موهای آسیب دیده Total Repair 5 لورال 300 میل

ماسک مو ترمیم کننده مناسب موهای آسیب دیده Total Repair 5 لورال 300 میل

Loreal Total Repair 5 Repairing Hair Mask For Damage Hair 300ml

لورال

|

لورال

معرفی کوتاه :

  • مناسب موهای آسیب دیده
  • بازسازی مجدد مو و برگرداندن شادابی
  • تغذیه و تقویت موهای آسیب دیده و شکننده
  • محافظت در برابر عوامل خارجی آسیب زا
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل

مو هم از ساختارهای زنده بدن به شمار می آید که باید مورد حفاظت و مراقبت قرار گیرد. عواملی همچون نور آفتاب، افزایش سن، استفاده از حالت دهنده های مو، رنگ کردن های مکرر، همگی در دراز مدت باعث آسیب رساندن به ساقه موها شده و حالت کدر و نازیبایی را به موهای شما می بخشند. برای بازسازی مجدد مو و برگرداندن شادابی روزهای اول، باید از ماسک های ترمیم کننده با کیفیت، مثل ماسک لورال استفاده کرد تا دیگر نگران آسیب دیدگی موهای خود نباشید. برای خرید ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید و قیمت ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل، در این فروشگاه با توجه به کیفیتی که دارد، مناسب عرضه شده است.

معرفی ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل

برای خرید ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل، ابتدا بایستی دانش خود را افزایش دهید. این ماسک فرانسوی، به صورت کاسه ای و به حجم 300 میل بسته بندی شده است که دارای پرو کراتین، به منظور بازسازی موهای آسیب دیده و پروتئین مروارید، برای تغذیه و تقویت موها می باشد و موهای آسیب دیده و شکننده را که سست و ضعیف شده اند، محکم و نرم کرده تا هم راحت تر شانه شوند و هم در برابر عوامل خارجی آسیب زا، محافظت گردند. این ماسک کرمی، به موهای شما حجم داده و آنها را درخشان و شفاف خواهد کرد و با داشتن سرامید، مشکل شکنندگی و خورد شدن تارهای نازک مو را کاملا بر طرف خواهد ساخت. اگر شما هم چنین موهایی دارید، می توانید این ماسک جادویی را از مو تن رو خریداری کرده و اعجاز آن را روی موهایتان ببینید.

خرید اینترنتی ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل

اگر برای رفع مشکل موهای خود، با حجم وسیعی از محصولات مراقبتی و ترمیم کننده رو به رو هستید ولی نمی دانید که کدامیک اثر گذاری بیشتری روی موهای شما دارد، می توانید از دو طریق در انتخاب محصول مورد نظر اطمینان پیدا کنید. روش اول، مطالعه مشخصات و ویژگی های فنی آن می باشد که از طریق کارشناسان محتوا در سایت مو تن رو قرار داه شده است. روش دوم هم مشاوره با کارشناسان مو تن رو می بشد که در تمام طول هفته همراهان شما خواهند بود و به سؤالات و نظرات شما پاسخگو می باشند. برای خریداینترنتی ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل، در صورت نداشتن اطلاعات کافی از مو تن رو اقدام نمایید.

معرفی برند لورال

پس از اولین اختراع اوژن شولر مؤسس برند لورال که ساخت رنگ مویی در آشپزخانه منزلش بود، لوسیونی برای شستن موها تولید کرد که در واقع شامپوی مو بود. نام این لوسیون " O’CAP بود که خیلی زود وارد آرایشگاه ها شد و در عرض مدت زمان کوتاهی، به یکی از پرفروش ترین محصول های لورال، هم برای استفاده شخصی و در منزل و هم در آرایشگاه ها تبدیل گشت. دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی لورال هم مثل: صابون، ژل مو، کرم های آبرسان و نرم کننده و دیگر محصولات ضد چروک و پیری پوست، خیلی زود به دنیای آرایش و سلامت وارد شدند.

نحوه استفاده از ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل

بعد از خرید ماسک مو ترمیم کننده لورال مناسب موهای آسیب دیده Total repaire حجم 300 میل، باید به روشی درست از آن استفاده نمایید. شما می توانید ماسک مو را در حمام و بعد از شستن کامل موها، به مدت 5 الی 10 دقیقه روی ساقه موهایتان بگذارید و بعد کاملا آبکشی کنید. هفته ای دو بار می توانید از ماسک ها برای ترمیم و تقویت موهای خود استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

نگین مرادی خواه

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

5

Z G

۱۳۹۷/۱۰/۱

5