قیچی ابرو فیشر مدل D
قیچی ابرو فیشر مدل D

قیچی ابرو فیشر مدل D

Fisher Eyebrow Scissors Model D

فیشر

|

فیشر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید قیچی ابرو فیشر مدل D

به‌احتمال‌زیاد تاکنون مدل ابروهایی را مشاهده کرده‌اید که حالت بسیار زیبا و خاصی دارند و باعث شده‌اند حتی چشم‌ها نیز متفاوت و خاص شوند. شاید حتی یکی از آرزوهایتان، داشتن چنین ابروهایی باشد! اما باید بدانید که باوجود قیچی ابرو فیشر مدلD، دیگر داشتن چنین ابروهایی تنها یک رؤیا نخواهد بود! حالت ‌دهی به ابرو، می‌تواند زیبایی چهره شمارا چند برابر کند. درواقع ابروها تأثیر زیادی در زیبا نشان دادن چشم‌ها دارند. برای مثال چشمانی با ابروهای ساده را با چشمانی با ابروهای حالت‌دهی شده به‌وسیله قیچی ابرو را تصور کنید! قطعاً تفاوت‌های زیادی در بین آن‌ها وجود دارد.

 

ویژگی‌های مهم قیچی ابرو فیشر مدل D

  • طراحی شیک و زیبا
  • راحتی در استفاده
  • امکان مرتب کردن و حالت‌دهی به تارهای ابرو
  • بدنه‌ای باکیفیت و ضدزنگ

 

معرفی کالا قیچی ابرو فیشر مدل D

با تهیه این محصول، شما دیگر نگرانی بابت حالت تارهای ابروهایتان نخواهید داشت. درواقع با استفاده از قیچی ابرو فیشر مدل D، می‌توان ابروها را مرتب و یا حالت‌دهی کرد. برند فیشر در طراحی این محصول سعی کرده از بدنه‌ای باکیفیت و ضدزنگ استفاده کند. با این ویژگی، به‌راحتی می‌توانید بعد از هر بار استفاده، قیچی ابرو فیشر مدل Dرا شست‌وشو دهید، بدون اینکه نگرانی بابت از دست دادن کیفیت و یا زنگ‌زدگی بدنه داشته باشید. یکی از محصولاتی که می‌تواند در زمینه حالت‌دهی به ابرو به شما کمک کند، قیچی ابرو فیشر مدل Dمی‌باشد. با استفاده از این محصول شما این امکان را خواهید داشت تا به‌راحتی تارهای ابرو خود را مرتب و یا حالت‌دهی کنید. یکی از ویژگی‌های قیچی ابرو فیشر مدل D، کیفیت در کنار طراحی شیک و زیبای آن است که باعث می‌شود نظر هر خانمی را به خود جلب کند. بهترین نتیجه در هنگام استفاده ازقیچی ابرو فیشر مدل D، زمانی خواهد بود که تارهای ابروهایتان به‌اندازه کافی رشد کرده باشند تا به‌راحتی قابلیت حالت‌دهی را داشته باشند.

 

معرفی برند فیشر

یکی از برندهای موفق در زمینه تولید محصولات کمک آرایشی، برند فیشر است. یکی از ویژگی‌های مهمی که برند فیشر سعی کرده در تمام محصولاتش در نظر بگیرد، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است و حتی یکی از دلایلی که باعث شده طرفداران و مشتریان زیادی را جذب کند، همین دو ویژگی است.

 

نحوه استفاده از قیچی ابرو فیشر مدل D

بهترین زمان استفاده از قیچی ابرو، زمانی است که تارهای ابروهایتان به‌اندازه کافی رشد کرده باشد تا قابلیت حالت‌دهی را داشته باشند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران