کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل حجم 100 میل
کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل حجم 100 میل

کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل حجم 100 میل

Seagull Herbal Hydration Baby Moisturizing Cream100ml

سی گل

|

سی گل

معرفی کوتاه :

  • حاوی روغن نارگیل، روغن شی باتر، روغن بادام، آلانتوئین  
  • نرم و مرطوب کننده پوست
  • مغذی برای پوست کودک
  • قابل استفاده برای بزرگسالان با پوست حساس
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل حجم 100 میل

استفاده از کرم مرطوب کننده و محافظت کننده در کودکان امری مهم است. کودکان و نوزادان علاوه بر اینکه پوست لطیف و حساس تری نسبت به بزرگسالان دارند، به دلیل استفاده از پوشک و عدم کنترل ادرار و مدفوع، هم عرق سوز می شوند و پوست آن ها نیز، بیشتر در معرض محیط های آلوده و مرطوب قرار می گیرد. با خرید کرم مرطوب کننده گیاهی سی‌گل، پوست کودک خود را می‌توانید همواره نرم و مرطوب نگاه دارید. کیفیت بالا کرم سی‌گل مانع از ایجاد التهابات و آسیب‌های پوستی به پوست دلبندان شما می‌شود.

معرفی کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل حجم 100 میل

از کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل می توان به عنوان پیشگیری و یا هنگام بروز خشکی، عرق‌سوز شدن، قرمزی و التهابات پوستی و قبل و بعد از پوشک کردن استفاده کرد. استفاده از این کرم به دلیل تشکیل سطحی رطوبت‌رسان برای پوست لازم است. همچنین مناطقی که در معرض سایش با پوشک قرار دارند را می توان با استفاده از این کرم مرطوب نگاه داشت و مانع از خشکی آن شد. چند نمونه از ویژگی‌های کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل 100 میل: .حاوی روغن نارگیل، روغن شی باتر، روغن بادام، آلانتوئین و گلیسیرین .نرم و مرطوب کننده پوست .مغذی برای پوست کودک .قابل استفاده برای بزرگسالان با پوست حساس خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل 100 میل سهولت در خرید اینترنتی از مو تن رو امریست که از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. مو تن رو مرجع و عرضه کننده تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی است و تمامی اطلاعات ارائه شده در سایت به طور دقیق تهیه گردیده است، تا به شما عزیزان در خرید ملزومات مناسب خود کمک دهد. قیمت مناسب پیشنهادی ما به همراه تحویل آسان درب منزل یا محل کار شما، یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی مو تن رو است. در سایت مو تن رو می‌تونید محصولات خود را جست و جو کنید و برای انتخاب بهتر با محصولات مشابه مقایسه کنید. کرم مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل و بسیاری از محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل آرایشی را می‌توانید از مو تن رو تهیه فرمایید تا ضمن اطمینان نسبت به سلامت کالا، از اورجینال بودن کالای خریداری شده نیز مطمئن باشید.

معرفی سی‌گل-Seagull شرکت لابراتوار اخوی شرکتی خانوادگیست که در سال 1369 توسط آقای دکتر نصرالله اخوی تأسیس شده و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت عنوان سی‌گل آغاز نمود. مؤسس این شرکت تولیدی به عنوان تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و همچنین عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین‌الملل، همکاری خود را با شرکت‌های بزرگ آرایشی مانند اورآل، ویشی، لانکوم و لابراتوارهای دارویی سرشناس بین‌المللی و داخلی آغاز کرده عصاره چهل سال تجربیات خود را در محصولات سی‌گل فرموله کردند که این روند همچنان ادامه دارد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

Hamide H

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

5