دندان گیر آناناسی حاوی مایع سوییت بیبی مدل 326
دندان گیر آناناسی حاوی مایع سوییت بیبی مدل 326

دندان گیر آناناسی حاوی مایع سوییت بیبی مدل 326

Sweet Baby Theeter Model 326

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

معرفی کوتاه :

  • فاقد مواد مضر
  • مناسب تمامی نوزدان
  • دارای طرح های فانتزی
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید دندان گیر سوییت بیبی آناناسی حاوی مایع مدل 326

همه نوزادان از 4 ماهگی به بعد شروع به درآوردن دندان می‌کنند. شیرینی دیدن دو دندان کوچک روی لثه های نوزادتان اگرچه دلچسب است؛ اما همراه با بی قراری و گریه های مکرر خواهد بود. درد، تورم لثه ها و بی قراری از جمله مشکلاتی است که همه نوزدان با آن مواجه می شوند و وظیفه والدین کمک به نوزاد در این شرایط است. شما می توانید از راه حل های متفاوتی برای کمک به نوزاد خود استفاده نمایید که یکی از آن ها استفاده از دندان گیر است. دندان گیرها اشیائی پلاستیکی هستند که در این مورد به فرزند شما کمک خواهند کرد. به دلیل تنوع بسیار زیاد این محصول در بازار ما قصد داریم نمونه ای از با کیفیت ترین دندان گیرها را به شما معرفی نماییم که دندان گیر آناناسی حاوی مایع سوییت بیبی مدل 326 نامیده می شود. شما می توانید برای تهیه این محصول به فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

 

خرید دندان گیر سوییت بیبی آناناسی حاوی مایع مدل 326

دندان گیرهای حاوی مایع به دلیل داشتن بافتی نرم تر، می توانند برای کودکان جذاب تر باشند. دندان گیرآناناسی سوئیت بیبی می تواند برای همه نوزدان جذاب نیز باشد؛ زیرا طراحی فانتزی دارد. اگر به دنبال محصولی هستید که فاقد هر گونه مواد سمی باشد، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگی های دندان گیر سوییت بیبی آناناسی حاوی مایع مدل 326

  • فاقد مواد مضر
  • مناسب تمامی نوزدان
  • دارای طرح های فانتزی

 

معرفی دندان گیر سوییت بیبی آناناسی حاوی مایع مدل 326

دندان گیر مانند پستانک وسیله ای است که کودک آن را مستقیما داخل دهان خود می برد. به همین دلیل دقت در هنگام خرید این وسیله بسیار ضروری است. اگر دقت کافی را در این امر نداشته باشید، ممکن است هنگام خرید دندان گیر با محصولات بی کیفیت و  ساخته شده از مواد مضر روبه رو شوید که قطعا می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برجای بگذارد. دندان گیرهای با کیفیت ساخته شده از مواد طبیعی و بی ضرر هستند، به همین دلیل هیچ مشکلی را برای فرزند شما به وجود نمی آورند.

 

نحوه استفاده از دندان گیر آناناسی حاوی مایع سوییت بیبی مدل 326 

قبل استفاده از این وسیله ابتدا باید مطمئن شوید که کودک شما در حال دندان درآوردن است. برای مطمئن شدن از این موضوع می توانید به برخی از عادات او مانند پس زدن غذا، خارج کردن حباب از دهان، کور شدن اشتها و ... توجه کنید. اگر کودک شما این علائم را داشت، یعنی زمان استفاده از یک دندان گیر فرا رسیده است. پس از انتخاب دندان گیر مناسب، نوبت به استفاده از آن می رسد. برخی از مادرها دندان گیر را در فریزر قرار می دهند که کار کاملا اشتباهی است؛ زیرا می تواند به لثه های کودک آسیب وارد کند. پیشنهاد ما به شما این است که دندان گیر را داخل یخچال قرار دهید.

 

تاثیر استفاده از دندان گیر آناناسی حاوی مایع سوییت بیبی مدل 326

در زیر تاثیر استفاده از دندان گیر سوییت بیبی آناناسی حاوی مایع مدل 326 را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • تسکین درد ناشی از درآوردن دندان کودک
  • آرام تر شدن کودک

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

مینا خسروی

۱۳۹۸/۲/۲۱

5