دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی
دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی

دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی

Dafi Herbal Extract Wet Wipes 70pcs

دافی

|

دافی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی
پاک کردن آرایش یکی از مهم‌ترین اموری است که افرادی که آرایش می‌کنند باید آن را رعایت کنند. امروزه محصولات پاک کننده آرایشی در تنوعی مثال زدنی تولید می‌شوند. یکی از این محصولات دستمال‌های پاک کننده هستند که استفاده از آن‌ها بسیار آسان‌تر از دیگر محصولات است. برند دافی نیز دست به تولید یک دستمال مرطوب پاک کننده آرایش 5 کاره زده است که با خرید و استفاده از آن مشکلی بابت وجود رد آرایش و یا چربی بر روی پوست خود نخواهید داشت. در ترکیبات این دستمال مرطوب پاک کننده آرایش، ترکیبات طبیعی و عصاره‌های گیاهی مفیدی برای پوست وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها خیار، لیمو و آلوئه‌ورا هستند. خواص خنک کنندگی، رطوبت دهی، ضد التهاب بودن و پاک کنندگی گوشه‌ای از تاثیرات استفاده از دستمال مرطوب آرایشی حاوی عصاره های گیاهی دافی است. استفاده از این محصول برای استفاده در ناحیه لب نیز مناسب است و همچنین با آن می‌توان محصولات آرایشی ضد آب را نیز پاک کرد. بسته بندی این محصول 70 عددی بوده و با توجه به کیفیت بالای آن، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.
ویژگی‌های دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی
5 کاره؛ پاک کننده صورت و لب، پاک کننده آلودگی و چربی، مرطوب کننده، مغذی و پاک کننده آرایشات حتی از نوع ضد آب
حاوی عصاره خیار، لیمو و آلوئه‌ورا و ترکیبات گیاهی دیگر
70 عددی
فاقد الکل و پارابن
خرید اینترنتی دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی
با رشد فراگیر در کاربران اینترنتی، خدمات اینترنتی نیز روز به روز گسترش می‌‎یابند، تا بدین جا که برای کلیه امور بیرون از خانه، خدمات اینترنتی نیز وجود دارد. شما به جای سر زدن به فروشگاه‌های خیابان و یا پاساژها می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در اینترنت لوازم مورد نیاز خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. مو تن رو نیز، یک فروشگاه اینترنتی و یک مرجع تخصصی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط با آن‌ها است. در مو تن رو می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی را جست و جو کنید و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید.
معرفی دافی-Dafi
شرکت دافی یک کمپانی مطرح آلمانی در زمینه تولید انواع دستمال و دستمال مرطوب است و محصولات دافی در ایران توسط شرکت سیلانه سبز یگانه تولید و عرضه بازار می‌شود. این شرکت در تولید دستمال‌های دافی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند.  انبارها و خط تولید این شرکت همواره در دسترس بازرسان اداره استاندارد و وزارت بهداشت می باشند. پرسنل تولید ، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت این شرکت آموزش های تخصصی دیده و در کار خود حرفه ای هستند.
استفاده از دستمال مرطوب آرایشی دافی حاوی عصاره های گیاهی 70 عددی برای پاک کردن آرایش، حتی آرایشات ضد آل و همچنین تغذیه پوست مناسب است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران