دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی
دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی
دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی
دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی

دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی

Nino Face And Hand Cleansig Wipes 10pcs

نینو

|

نینو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی
دستمال مرطوب یکی از تولیدات بهداشتی است که طرفداران زیادی دارد. دلایل این قضیه به دلیل سهولت در مصرف، کارایی در پاک کنندگی و گاهی نبود آب و وسایل پاک کننده مناسب است. دستمال مرطوب پاک کننده دست و صورت نینو در بسته‌های 10عددی تولید می‌شود و به راحتی در کیف و یا جیب جا می‌گیرد و همراه همیشگی شما خواهد بود. با خرید دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت، در هر زمان که احتیاج به تمیز کردن سر و صورت خود داشتید و امکانات این کار نبود، می‌توانید از آن استفاده کنید. بسته بندی این دستمال مرطوب در طرح‌های متنوع انیمیشنی تولید می‌شود.
ویژگی‌های دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی
نرم و مرطوب کننده پوست
تمیز کننده پوست
10 عددی
بسته بندی انیمیشنی
خرید اینترنتی دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی
با رشد فراگیر در کاربران اینترنتی، خدمات اینترنتی نیز روز به روز گسترش می‌‎یابند، تا بدین جا که برای کلیه امور بیرون از خانه، خدمات اینترنتی نیز وجود دارد. شما به جای سر زدن به فروشگاه‌های خیابان و یا پاساژها می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در اینترنت لوازم مورد نیاز خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. مو تن رو نیز، یک فروشگاه اینترنتی و یک مرجع تخصصی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط با آن‌ها است. در مو تن رو می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی را جست و جو کنید و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید.
معرفی نینو-Nino
محصولات نینو توسط شرکت سیلانه سبز یگانه تولید و عرضه بازار می‌شود. این شرکت در تولید دستمال‌های نینو از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند. انبارها و خط تولید این شرکت همواره در دسترس بازرسان اداره استاندارد و وزارت بهداشت می باشند. پرسنل تولید ، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت این شرکت آموزش های تخصصی دیده و در کار خود حرفه ای هستند.
استفاده از دستمال مرطوب نینو پاک کننده دست و صورت طرح انیمیشن 10 عددی، برای تمیز کردن دست و صورت مناسب است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران